با خرید فالوور اینستاگرام واقعی علاوه بر بالا بردن تعداد فالوورهای پیجتان، تعداد لایک‌ها و کامنت‌های پست‌هایتان را نیز افزایش بدهید.

در سال‌های اخیر کسب و کارهای زیادی سعی کرده‌اند تا از قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است بنابراین اگر تاکنون به فکر ایجاد یک پیج اینستاگرامی برای معرفی یا فروش محصولات و خدماتتان نبوده‌اید؛ بهتر است هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهید. البته ایجاد یک پیج در اینستاگرام به تنهایی نمی‌تواند باعث افزایش فروش محصولاتتان شود بلکه باید با استفاده از روش‌های مختلفی مانند خرید فالوور اینستاگرام واقعی سعی کنید تا تعداد فالوورهای واقعی پیج خود را افزایش دهید. به خاطر داشته باشید که فالوورهای واقعی می‌توانند به مشتریان وفادار برند شما تبدیل شوند؛ بنابراین هزینه کردن برای افزایش فالوور را می‌توان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر گرفت.

فالوور

 

آیا خرید فالوور اینستاگرام واقعی روش مناسبی برای افزایش فالوور است؟

خرید فالوور اینستاگرام واقعی را می‌توان بهترین راه برای افزایش تعداد فالوورهای پیج‌های اینستاگرامی دانست زیرا زمانی که شما برای پیجتان فالوور می‌خرید می‌دانید که چه تعداد فالووری در چه زمانی وارد پیج شما می‌شوند در حالی که اگر بخواهید از روش‌های دیگر برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان پیجتان استفاده کنید ممکن است نتیجه دلخواهتان را به دست نیاورید. به عنوان مثال تبلیغات یکی از روش‌های بسیار خوب برای بالا بردن تعداد فالوورهای پیج های اینستاگرامی است؛ اما همه پیج‌های اینستاگرامی از طریق تبلیغات و با صرف هزینه‌های هنگفت نمی‌توانند به نتیجه‌ای که انتظار دارند برسند به همین دلیل خرید فالوور اینستاگرام واقعی را می‌توان مطمئن‌ترین راه برای افزایش تعداد دنبال‌کنندگان واقعی پیج‌های اینستاگرامی به حساب آورد.

خرید فالوور اینستاگرام واقعی برای چه پیج‌هایی مناسب است؟

همه پیج‌های اینستاگرامی که به دنبال راهی آسان و مطمئن برای افزایش تعداد فالوورهایشان هستند می‌توانند برای خرید فالوور اینستاگرام واقعی اقدام کنند. شما با افزایش تعداد فالوورهای واقعی پیجتان می‌توانید افراد بیشتری را با محصولات یا خدماتتان آشنا کنید. به همین خاطر است که یکی از هدف‌های مهم تمام مدیران پیج‌های اینستاگرامی، پیدا کردن راهی برای بالا بردن تعداد فالوورهایشان است. تعداد بالای فالوورهای یک پیج نشان‌دهنده محبوبیت آن در میان کاربران اینستاگرام است به همین دلیل زمانی که کاربران اینستاگرام با پیج‌هایی که فالوورهای زیادی دارند مواجه می‌شوند، تمایل بیشتری پیدا می‌کنند که پست‌هایشان را بخوانند و آن‌ها را دنبال کنند. همچنین تجربه نشان داده است که کاربران اینستاگرام به پیج‌هایی که تعداد زیادی فالوور دارند بیشتر اعتماد می‌کنند پس خرید فالوور واقعی می‌تواند به شما در افزایش فروش محصولاتتان به صورت آنلاین کمک زیادی بکند.همچنین شما می توانید با خرید لایک اینستاگرام فالوور های بیشتر را جذب کنید.

خرید فالوور واقعی یا فالوور فیک؛ کدام یک بهتر است؟

ممکن است این سؤال برای شما هم به وجود آمده باشد که چرا باید بابت خرید فالوور اینستاگرام واقعی هزینه بیشتری بپردازید در حالی که با خرید فالوورهای فیک نیز می‌توانید تعداد فالوورهایتان را افزایش دهید؟ بهتر است بدانید که فالوورهای فیک و واقعی باعث بالا بردن تعداد فالوورهای پیج شما می‌شوند؛ اما این دو تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. فالوورهای فیک همان‌طور که نامشان مشخص است وجود واقعی ندارند بنابراین به جز بالا بردن تعداد فالوورهایتان کار دیگری نمی‌توانند بکنند. این نوع فالوورها قادر به خرید محصولاتتان، لایک کردن و کامنت گذاشتن زیرا پست‌هایی که در پیجتان منتشر می‌کنید نیستند به همین دلیل قیمت پایینی دارند. در مقابل فالوورهای واقعی می‌توانند پست‌های شما را لایک کنند، زیر پست‌هایتان کامنت بنویسند، پیج شما را به دوستانشان معرفی کنند و از همه مهم‌تر محصولات شما را خریداری کنند.

فالوورهای واقعی با ارزش‌ترین دارایی‌های یک پیج اینستاگرامی هستند به همین دلیل اکثر مدیران پیج‌های اینستاگرامی علاقه‌مند هستند تا با پرداخت هزینه‌های قابل توجهی، تعداد زیادی فالوور واقعی به دست بیاورند. البته باید در نظر داشته باشید که تمام فالوورهایی که خریداری می‌کنید به صورت همیشگی در پیج شما باقی نخواهند ماند زیرا فالوورهای واقعی هر زمان که بخواهند می‌توانند پیج شما را آنفالو کنند و اجباری برای دنبال کردن پیج‌های اینستاگرامی ندارند به همین دلیل علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام واقعی باید تلاش کنید با انتشار پست‌های جذاب و کاربردی مانع از ریزش فالوورهایتان شوید. منظور ما از ریزش، ترک آگاهانه یک پیج اینستاگرامی توسط فالوورها است. البته فالوورهای فیک توانایی آنفالو کردن ندارند بنابراین فقط زمانی پیج شما را ترک خواهند کرد که اینستاگرام متوجه حضور آن‌ها در پیجتان شود و برای حذف کردن آن‌ها کاری انجام بدهد.

جمع‌بندی

تمام کسب و کارهایی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند برای افزایش تعداد مشتریانشان به فالوور احتیاج دارند. خرید فالوور اینستاگرام واقعی به شما کمک می‌کند تا علاوه بر افزایش تعداد فالوورهایتان، تعداد لایک‌ها و کامنت‌های پست‌هایی که منتشر می‌کنید را نیز افزایش دهید در حالی که خرید فالوور فیک فقط باعث بالا رفتن تعداد دنبال‌کنندگان پیجتان می‌شود. در آخر به شما توصیه می‌کنیم از سایت‌های معتبر برای پیج‌های اینستاگرامیتان فالوور بخرید زیرا با توجه به میزان تقاضای زیادی که برای خرید فالوور واقعی وجود دارد، بسیاری از افراد سودجو و کلاهبردار تلاش می‌کنند تا با ارائه قیمت‌های پایین به مشتریانشان، آن‌ها را به خرید فالوور تشویق کنند در حالی که پس از پرداخت هزینه، فالووری به آن‌ها تحویل نمی‌دهند و یا به جای فالوورهای واقعی به آن‌ها فالوور فیک تحویل می‌دهند. شما می‌توانید برای پیجتان باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین فالوورهای واقعی اینستاگرام را از سایت خرید فالوور اینستاگرام تهیه کنید

 

منبع : راهنمای خرید فالوور اینستاگرام واقعی از سایت خرید فالوور اینستاگرام