همانطور که بازاریابی اینفلوئنسر همچنان در حال رشد است ، مشاغل بیشتری بیشتر در فکر این هستند که چگونه اینفلوئنسرهای اینستاگرامی را پیدا می کنند که کاملاً مناسب برندشان باشد.

از نظارت بر هشتگ های مربوطه گرفته تا جستجوی اینفلوئنسرهایی که از قبل طرفداران برند شما هستند - یافتن اینفلوئنسرهای مناسب می تواند به شما در ارتقا سطح یک کمپین ، ایجاد آگاهی از برند و جذب مخاطبان جدید کمک کند.

آماده پیدا کردن تاینفلوئنسرهای مناسب برای نام تجاری خود هستید؟ در اینجا 10 نکته برتر ما وجود دارد:

شماره 1: اینفلوئنسر را که قبلاً درباره نام تجاری شما صحبت کرده اند بررسی کنید 

اگر به دنبال همکاری با یک تاینفلوئنسر در یک کمپین مارک دار هستید ، بهتر است شخصی را پیدا کنید که از قبل علاقه مند باشد و با نام تجاری شما درگیر شود.

زیرا وقتی اینفلوئنسرهایی را می یابید که از قبل در مورد نام تجاری یا محصولات شما صحبت می کنند ، مطابقت مطابقت دارد (و انتظار می رود!).

مدیر روابط عمومی و تاینفلوئنسر بعدی ، کریسی آبرام توصیه می کند با جستجوی حیاط خانه خود ، جستجوی اینفلوئنسر را شروع کنید.

 

کریسی توضیح می دهد: "شما بعنوان یک مارک تجاری ، مشتریهای تاینفلوئنسری دارید که به طور ارگانیک صحبت می کنند و محصولات شما را نشان می کنند." "روی این افراد سرمایه گذاری کنید. در حیاط خانه خود سرمایه گذاری کنید. "

برای یافتن اینفلوئنسرهایی که از قبل با نام تجاری شما ارتباط برقرار می کنند ، پست ها ، نظرات ، DM های برچسب خورده خود را جستجو کنید - اگر یک تا اینفلوئنسر شما را در داستان ها یا پست های خود برچسب گذاری کرده است ، نشانه خوبی است که آنها قبلاً در حال اشتراک گذاری محتوای مربوط به تجارت یا محصولات شما با فالوور ها خود هستند. .

بهترین قسمت در این باره این است که این مشارکت به عنوان سازگاری ارگانیک برای جامعه آنها احساس می شود.

و مناسب بودن ارگانیک بودن بیش از هر زمان دیگری مهم است ، خصوصاً از آنجایی که مصرف کنندگان نسبت به پست های حمایت شده بسیار آگاهی دارند.

شماره 2: نگاه کنید به اینکه مخاطب هدف شما از قبل با چه کسانی همکاری کرده است

یافتن اینفلوئنسرهایی که با مخاطب مورد نظر شما همخوانی دارند بدون شک یکی از مهمترین مراحل در فرآیند جستجوی تاینفلوئنسر است.

برای انجام این کار ، به انجمن موجود خود نگاه کنید. از ده تا پانزده فالوور را انتخاب کنید که مخاطبان ایده آل شما را نشان دهند و لیست های زیر را بررسی کنید.

آنها در حال حاضر از کدام نوع تاینفلوئنسر فالووری می کنند؟ آنها معمولاً با چه محتوایی درگیر می شوند؟

این باید بینش ارزشمندی از نوع اینفلوئنسر که باید با آنها همکاری کنید و اینکه چه محتوا می تواند بهترین نتیجه را داشته باشد ، به شما ارائه دهد.

هنگامی که چند تاینفلوئنسر بالقوه در ذهن دارید ، سعی کنید یکی از پست های آنها را در فید یا استوری های اینستاگرام خود با عنوان UGC به اشتراک بگذارید.

شما باید از تاینفلوئنسر تأیید کنید و همیشه باید کار آنها را به طور واضح اعتبار دهید ، اما این می تواند یک روش عالی برای چگونگی طنین انداز شدن یک تاینفلوئنسر در جامعه شما باشد - قبل از سرمایه گذاری در هزینه های بازاریابی خود.

به علاوه ، ابزارهای محتوای تولید شده توسط کاربران بعداً با ویژگی های بعداً ذکر و برچسب ، روند کار را آسان می کنند .

با استفاده از ابزارهای UGC بعدا می توانید پست های اینستاگرامی دارای برچسب و مواردی را مشاهده کنید که نمایه شما را در عنوان یا نظرات خود ذکر کرده اند. پس از یافتن محتوا ، می توانید آن را به کتابخانه رسانه خود اضافه کنید و به راحتی آن را برای فید خود برنامه ریزی کنید!

آماده هستید تا روند جمع آوری مطالب خود را ساده کنید؟ برای بعداً ثبت نام کنید و جریان کاری خود را همین امروز مرتب کنید! 

 

محتوای تولید شده توسط کاربر را پیدا کنید (و آنها را به اشتراک بگذارید) - از بعداً

محتوای تولید شده توسط کاربر را از هشتگ ها ، برچسب ها و موارد ذکر شده پیدا کنید ، و فقط با چند کلیک به کتابخانه رسانه خود اضافه کنید! 

اکنون بارگذاری کنید!

 

 

شماره 3: پادکست ها ، رویدادها ، خبرنامه ها و بلاگ های صنعت را دنبال کنید

یافتن اینفلوئنسرهایی که دارای اقتدار دامنه در صنعت شما هستند یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از یک همکاری موفق است.

و اقتدار لزوماً به معنای اینفلوئنسر نیست که تعداد فالوور ها آنها زیاد باشد و دارای علامت های آبی رنگ باشند. تاینفلوئنسران دارای اقتدار افراد بسیار درگیر و مطلوبی دارند و اثبات می کنند که چگونه در تخصص شما تخصص دارند.

برای یافتن این افراد سنگین ، به رویدادها ، پادکست ها ، وبلاگ ها و خبرنامه ها توجه کنید. مراقب نفوذهایی باشید که به طور منظم مصاحبه می کنند ، مخاطبان درگیر دارند و برای میز ارزش قائل هستند.

نکته: به دنبال فرصت هایی برای متنوع سازی شبکه تاینفلوئنسر خود باشید. تنوع در بازاریابی تاینفلوئنسر برای نمایندگی جامعه شما ضروری است.

شماره 4: هشتگ های مربوطه را مانیتور کنید

اگر یک هشتگ مارک دار یا مجموعه ای از هشتگ دارید که مرتباً از آنها استفاده می کنید ، بهتر است برای کمک به یافتن اینفلوئنسرها برای کمپین خود ، این هشتگ ها را پیگیری کنید.

جستجوی افرادی که مطالب تحت هشتگ مارکدار شما را به اشتراک گذاشته اند ، می تواند صدها تاینفلوئنسر بالقوه را برای شما پیدا کند.

به عنوان مثال ، هشتگ بسیار موفق #bekapten را با نام تجاری لوازم جانبی سفر kaptenson در نظر بگیرید. هشتگ مارک دار آنها نزدیک به 60 هزار پست دارد که هزاران نفر از تاینفلوئنسرهای سفر و عکاسان آنها را در پست های خود برچسب گذاری کرده اند.

جستجوی هشتگ مارک دار

اگر برای کسب و کار خود هشتگ مارک دار ندارید ، هشتگ های مرتبط را جستجو کنید ، می توانید برخی از تاینفلوئنسرهای عالی را پیدا کنید که با آنها شریک شوید.

شماره 5: از پلتفرم مدیریت تاینفلوئنسر شخص ثالث استفاده کنید

 تعداد زیادی از ابزارهای شخص ثالث مانند Fohr ، SocialBlade ، NeoReach  و Upfluence وجود دارد که می تواند به شما کمک کند اینفلوئنسرهای اینستاگرام را برای کمپین خود پیدا کنید.

ابزاری برای کمک به یافتن تأثیرگذارهای اینستاگرام

آنها نه تنها می توانند به شما در شناسایی شریک تاینفلوئنسر کامل کمک کنند ، بلکه همچنین می توانند به شما در پیش بینی نتایج کمپین و ارزیابی اعتبار موارد تاینفلوئنسر کمک کنند.

اگر در بودجه شما باشد ، استفاده از این نوع ابزارهای تاینفلوئنسر واقعاً می تواند به شما کمک کند تا با اینفلوئنسر که به طور م reachingثر مخاطبان مناسب را جذب و صحبت می کنند ، کار کنید.

شماره 6: بودجه خود را در ذهن داشته باشید

قبل از اینکه بتوانید تاینفلوئنسران اینستاگرام را برای نام تجاری خود پیدا کنید ، باید ایده روشنی از بودجه خود داشته باشید.

هزینه های مشارکت بازاریابی اینفلوئنسر ممکن است از صدها تا ده هزار دلار هزینه داشته باشد - بنابراین ارزش این را دارد که از همان ابتدا مطمئن شوید که در یک صفحه هستید.

بنابراین ، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

هیچ روش روشنی وجود ندارد که بگویید اینفلوئنسر فقط با دیدن اینستاگرام خود چه مقدار هزینه می کند ، اما محاسبات نوری وجود دارد که می توانید برای داشتن دامنه پارکینگ در ذهن خود انجام دهید.

در حالی که هیچ اندازه ای متناسب با قیمت گذاری وجود ندارد ، برخی از بازاریاب های دیجیتال به قانون یک درصد در هر فالوور (یا 100 دلار در هر 10 هزار فالوور) احترام می گذارند ، اما فقط به عنوان یک نقطه شروع برای محاسبه آنها.

از آنجا می توانید سایر فاکتورها را تنظیم کنید و در نظر بگیرید ، از جمله اینکه برای ایجاد محتوا ، میزان تعامل ، طول کمپین و سایر مشخصات شراکت چه مدت طول می کشد.

برای بودجه های پایین تر ، ممکن است بخواهید کار با تاینفلوئنسرهای Nano یا Micro را بررسی کنید - که ما را به نکته بعدی ما هدایت می کند ...

شماره 7: تاینفلوئنسرهای خرد و خرد را در نظر بگیرید 

گرچه تعداد زیاد فالوور های واقعی  و علامت های چک آبی می توانند جذاب باشند ، اما در واقع ممکن است موثرترین تاینفلوئنسر برای کمپین شما نباشند.

در واقع ، گزارش بازاریابی Influencer Later x Fohr نشان می دهد که هرچه اینفلوئنسر فالوئر کمتری داشته باشد ، میانگین میزان تعامل آنها بالاتر است.

در واقع این تاینفلوئنسران نانو - که کمتر از 10 هزار فالوور دارند - با 4٪ در همه پست های خبرمایه و پست های حمایت شده بالاترین میزان متوسط ​​تعامل را دارند.

بعداً x Fohr: میانگین نرخ درگیر شدن پست تاینفلوئنسر در هر ردیف فالوور

اگر بودجه محدودی دارید و می خواهید مخاطبان کمی و بیش از حد زیبا را استفاده کنید ، کار با چندین تاینفلوئنسر نانو می تواند یک استراتژی م effectiveثر واقعاً باشد.

اما ، اگر پهنای باند لازم را برای هماهنگی ده ها تاینفلوئنسر نانو ندارید ، یافتن و کار با تعداد کمتری از تاینفلوئنسرهای میکرو می تواند گزینه مناسبی باشد.

دریابید که چگونه تعداد فالوور ها اینفلوئنسر بر میزان تعامل در اینستاگرام ، دسترسی ، ذخیره و نرخ مشاهده ویدیو در گزارش بازاریابی تاینفلوئنسر x Fohr تأثیر می گذارد  اکنون برای گزارش کامل ثبت نام کنید:

 
 

 شماره 8: به معیارهای اصلی عملکرد یک تاینفلوئنسر نگاه کنید 

ارزیابی معیارهای اینفلوئنسر برای تعیین اینکه آیا دامنه دسترسی کافی یا کافی برای کمک به شما در تحقق اهداف دارند بسیار حیاتی است.

هنگامی که اینفلوئنسر مورد علاقه خود را پیدا کردید ، نگاهی به فالوور ها ، نظرات و تعاملات آنها بیندازید. مدتی را به تحقیق در مورد فالوور ها و اصل نظرات در مورد پست های خود اختصاص دهید.

نگاهی به تعداد فالوور ها آنها که عکس پروفایل ندارند یا تعداد زیادی دسته Instagram با ترکیب حرف و عدد تصادفی داشته باشید - هر دو نشانه این هستند که ممکن است حساب واقعی نباشند.

برای بهترین روش ، پست های قبلی یک تاینفلوئنسر را پیمایش کنید ، یک جستجوی دقیق در Google انجام دهید و از هر مخاطبی که در صنعت بازاریابی تاینفلوئنسر دارید ، س askال کنید.

نکته: بعداً به کاربران امکان می دهد گزارش عملکرد معتبری را با تمام معیارهای اصلی در یک پیوند قابل هضم و قابل اشتراک ایجاد کنند. از شریک تاینفلوئنسر بعدی خود بخواهید گزارش عملکرد خود را با دو ضربه به اشتراک بگذارد!

ایجاد یک تایید تجزیه و تحلیل نمایش مشخصات عمومی در ثانیه با گزارش بعدها گزارش عملکرد featur است الکترونیکی . در همه برنامه های رشد و پیشرفته موجود است .

شماره 9: از رقبا الهام بگیرید 

اگرچه ما هرگز توصیه نمی کنیم از استراتژی بازاریابی شخص دیگری کپی برداری کنید ، اما خوب است که همیشه مراقب این رقابت باشید. این می تواند به شما کمک کند تا درک خوبی از آنچه طنین انداز است - و چه چیزی نیست.

هر نفوذی را که به طور منظم در بخش نظرات درگیر می شوند ، یا هر پست UGC را که عملکرد بسیار خوبی دارد ، یادداشت کنید. اینها همه فرصتهایی است که ارزش بررسی را دارد.

اگر آنها دوست دارند ، نظر می دهند و با پست های رقبای شما ارتباط برقرار می کنند ، این احتمال وجود دارد که محصولات شما را نیز دوست داشته باشند.

به علاوه ، بررسی رقابت باعث می شود که کدام یک از افراد تاینفلوئنسر بتوانند تضاد منافع داشته باشند.

شماره 10: از انجمن خود توصیه هایی بخواهید

چه افراد بهتر از جامعه اینستاگرام خود می توانند از کسانی که فکر می کنند باید با چه کسانی همکاری کنند بپرسند؟

فالوور ها شما چشم و گوش شما روی زمین هستند - آنها به احتمال زیاد دنبال مارک های تجاری و تاینفلوئنسر دیگری هستند و به سرعت قادر خواهند بود به شما بگویند که دوست دارند چه کسی شما را ببیند تا با آنها شریک شوید.

یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به سادگی یک برچسب سوال در Stories Instagram خود قرار دهید:

درخواست مخاطبان از توصیه های اینفلوئنسر احتمالاً پیشنهادهایی را به شما ارائه می دهد که هرگز در نظر نگرفته اید و همچنین می تواند حس جامعه در حساب شما را تقویت کند.

با استفاده از این نکات ، خواهید توانست اینفلوئنسرهای اینستاگرام را پیدا کنید که نه تنها مناسب برند شما نیستند ، بلکه سفیرانی ماندگار می شوند.