- بچه ها ، آیا می خواهید بشنوید؟
نوعی وحشتناک

 بلکه برای هک کردن نیز هک است
شما در سال 2021 در اینستاگرام رشد می کنید؟

پس برای یک ثانیه دنبالم کن.

به اینستاگرام بروید ، یک عکس ارسال کنید ،

و بعد از ساعت اول ،
فوراً برنامه را ببندید.

حالا اینستاگرام چیست
الگوریتم می خواهد در سال 2021 انجام دهد

آیا می خواهد دوباره به برنامه برگردید ،

بنابراین شما را فشار می دهد
محتوا برای افراد بیشتر

بنابراین شما می توانید لایک ، نظر ،
و سایر اعلان ها

که مردم صحبت می کنند
در مورد محتوای شما

الگوریتم اینستاگرام
به معنای واقعی کلمه است ،

"اوه ، نمی خواهی بدانی
آنچه مردم می گویند

در مورد محتوای شما؟

اهمیتی نداری؟

منو روشن کن."

این شما را به عقب بازگرداند
به طوری که شما آن را باز کنید.

اما اگر می توانید در برابر اصرار مقاومت کنید ،

شما لایک بیشتری خواهید گرفت
و در مورد مطالب خود نظر دهید.

این کمی هک است ،

همچنین ، چگونه (بوق) است؟

(موسیقی ریتمیک)

قبل از اینکه به آن بپردازیم ،

من این استراتژی جدید را در اینستاگرام امتحان می کنم

که اساساً امیدوارم که
من می توانم به شما آموزش بدهم

بنابراین کاری که من می کنم برای آن است
هر پیرو جدیدی که می گیرم ،

من 10 سنت می گذارم
استخر برای اهدا ماهانه.

بنابراین بیایید بگوییم من 1000 می گیرم
در پایان پیروان جدید

ماه ، یعنی
میخوام 100 دلار بدم

به یک طرفدار یا یک مشترک یا یک پیرو.

حالا اساساً ، اگر بچه ها باشید
می خواهم بخشی از این باشم ،

که من امیدوارم که شما ، شما
می تواند مرا در اینستاگرام دنبال کند ،

کهTheChrisHau ، H-A-U است
اتفاقاً برای نام خانوادگی من ،

و سپس برای خبرنامه من ثبت نام کنید.

علاوه بر این برای امضا
برای خبرنامه من ،

من می خواهم به شما ایستگاه از پیش تنظیم رایگان بدهم ،

قالب های موشن گرافیک ، موسیقی ،

همه این چیزهای دیگر برای گوشت گاو
مطالب خود را در اینستاگرام بالا ببرید.

اساساً ، این یک استراتژی است ،

اما این یک فرصت است
برای اینکه شما برنده شوید

و سپس مطالب خود را تقویت کنید.

بنابراین به نظر من این یک برد-برد-برد است.

بنابراین تمام پیوندها در زیر است ،
اینستاگرام من ، خبرنامه من.

بروید و آنها را بررسی کنید ، بیایید
بازگشت به الگوریتم.

در ویدیوی امروز ، آنچه را که ما پوشش خواهیم داد

الگوریتم اینستاگرام در سال 2021 است ،

چگونه آن را شکست دهیم ، چگونه جلوتر از آن باشیم ،

و اینکه چگونه می توانید در اینستاگرام برنده شوید.

بنابراین اینستاگرام تکامل یافته است
در طول سالها

این خیلی در مورد نیست
ارسال تصاویر از شما

و دوستان خود را به عقب نگاه کنید
بعدا در زندگی و مانند ،

"آه ، چه زندگی دیوانه ای داشتیم."

نه ، مردم از آن استفاده می کنند
برای مشاغل خود

کارآفرینان از آن استفاده می کنند.

در این سیستم عامل پول بدست می آید ،

بنابراین می خواهم کمی به شما یاد بدهم

در مورد نحوه انجام این بازی

بنابراین اساساً ، چگونه
الگوریتم اینستاگرام کار می کند؟

خوب ، مهم است که
از اساس درک کنید

هدف اصلی اینستاگرام ،

برای کسب درآمد از تبلیغ کنندگان

و برای به دست آوردن این پول ، آنها
نیاز به نگه داشتن افراد در برنامه است.

بنابراین اگر می خواهید در سیستم عامل برنده شوید ،

شما باید محتوایی بسازید که
مردم را روی سکو نگه می دارد

تا اینستاگرام بتواند درآمد بیشتری کسب کند.

بنابراین اگر محتوای عالی بسازید ،

آنها به معنای واقعی کلمه پاداش می دهند
شما با قرار گرفتن در معرض

بله ، آنها به معنای واقعی کلمه پرداخت می کنند
شما در معرض الگوریتم هستید

اگر به آنها کمک کنید تا پول در بیاورند.

اساساً ، دو سیستم متفاوت وجود دارد

که برای آن کار می کنند
الگوریتم اینستاگرام.

اولین ، صفحه اصلی شما ،

که محتوای شما را از
افرادی که شما را دنبال می کنید

و سپس فید Discover وجود دارد ،

که محتوای شما را از
افرادی که شما آنها را دنبال نمی کنید

دو فید ، دنبال؟

برای هر دو این سیستم ها ،

الگوریتم جمع آوری اطلاعات است

از تعاملات شما در سیستم عامل.

سپس آن اطلاعات را درجه بندی می کند
به عوامل مختلف ،

اولین موجود
نامزدی ها ، امثال آن ،

نظرات ، سهام ،
سیوهایی که می گیرید

سپس احتباس وجود دارد.

چه مدت کسی را صرف پست شما می کند؟

آیا آنها تمام چرخ فلک شما را بررسی می کنند؟

آیا آنها زیرنویس شما را طولانی تر می خوانند؟

چه مدت آنها در آنجا هستند
محتوای کوچک شما؟

سپس قابلیت قابلیت اتصال مجدد وجود دارد.

چه ارتباطی با علایق شما دارد؟

و سپس کیفیت کلی وجود دارد.

اکنون کیفیت ذهنی است.

این می تواند ارزش کمدی یک قطعه باشد.

می تواند چقدر زیبا باشد تصویر شما ،

زیرنویس شما چقدر احساسی است

همه آن چیزها هستند
عوامل مختلف در کیفیت.

با تمام آن اطلاعات ،
سپس مطالب را ارائه می دهد

به شما در صفحه اصلی خود یا صفحه کشف

با هدف نهایی
قلاب نگه داشتن شما

حالا که این را فهمیدید ،

چگونه در این سیستم عامل رشد می کنید؟

بیایید با اصول ، تعامل شروع کنیم.

اکنون چهار روش مختلف برای تعامل وجود دارد

با یک قطعه محتوا در اینستاگرام.

یک مثل وجود دارد ، یک
نظر دهید ، یک ذخیره وجود دارد ،

و یک سهم وجود دارد

و هر یک از آن
وزن متفاوتی دارد

با الگوریتم در سال 2021.

دوست داشتن ها حداقل وزن را دارند ،

عمدتا به این دلیل که طول می کشد
هیچ وقت دوست داشتن یک عکس ندارم

شما می توانید پیمایش کنید ،
مانند ، و سپس حرکت می کند.

این به معنای واقعی کلمه مانند یکی است
دوم ، پسندیدن آن پست ،

و بعد تو رفتی

اکنون نظر دهید ، شما مجبور هستید
کمی بیشتر وقت بگذارید

وقتی درمورد یک پست نظر می دهید

بنابراین با این تعریف ،
وزن بیشتری دارد

چون خرج میکنی
وقت بیشتری برای آن محتوا بگذارید

و پس از آن ذخیره وجود دارد.

شما در اصل گفتید
الگوریتم اینستاگرام

وقتی پست را ذخیره می کنید ،

که این خیلی مهم است
تو که می خواهی برگردی

بعدا به آن ، و سپس سهام وجود دارد.

سهام پادشاه یا ملکه هستند ،

اینجا را تبعیض قائل نشو

اما آنها بیشترین میزان وزن را دارند.

اکنون قانون کلی است
این است که مردم فقط دارند

حدود یک یا دو سهم در روز در آنها.

بنابراین اگر آنها بخشی از محتوا را به اشتراک بگذارند ،

آنها به الگوریتم اینستاگرام می گویند ،

"این برای من واقعاً مهم است."

بنابراین الگوریتم شروع می شود
بیرون کشیدن این مطالب بیشتر

بنابراین به همین دلیل سهام نگه داشته می شود
بیشترین میزان وزن

اکنون چهار دسته وجود دارد
برای ارسال در اینستاگرام.

یک خوراک وجود دارد ، یک داستان وجود دارد ،

IGTV وجود دارد و سپس Reels وجود دارد.

بنابراین وقتی در حال ارسال یک پست در فید هستید ،

یک پیشنهاد می تواند باشد
از ویژگی چرخ فلک استفاده کنید.

این بدان معنی است که شما می توانید
حداکثر 10 قطعه را انتخاب کنید

از محتوایی که می توانید از طریق آن بکشید.

حالا دلیل اینکه چرا می خواهید
این را انجام دهید ، شماره یک ،

واضح است ، هنگامی که مردم کش رفتن ،

آنها با شما درگیر می شوند
مطالب برای زمان بیشتر

همچنین اگر عکس های بیشتری قرار دهید شماره دو

شاید اولین عکس
با لوکاس طنین انداز می شود ،

اما بعد عکس بعدی با من طنین انداز می شود ،

و سپس عکس سوم
با شخص دیگری طنین انداز می شود.

از ویدیوهایی که می توانید استفاده کنید.

محتوای ویدئو کمی جذاب تر است

فقط از محتوای عکس.

زیرنویس های جذاب را بنویسید.

به معنای واقعی کلمه به همین دلیل وجود دارد
تأثیرگذاران در جهان

که با زیرنویس خود رمان می نویسند.

می توانید تا 2200 نویسه بروید.

از آن کاراکترها استفاده کنید.

اگر در نوشتن زیرنویس مشکل دارید ،

اینجا نکاتی وجود دارد.

مثل خودتان زیرنویس بنویسید
صحبت با یک دوست

همچنین ، اگر شما هیچ
ایده در مورد آنچه بنویسید ،

به معنای واقعی کلمه بنویسید ، "من هیچ
ایده در مورد آنچه امروز بنویسید. "

هنوز هم قابل تکرار است
مردم لوتا مبارزه می کنند

با نوشتن زیرنویس.

سپس داستانهایی وجود دارد که اساساً

اینستاگرام از Snapchat سرقت کرد ،

اما خیلی خیلی
ابزاری قدرتمند و راهی عالی

برای برقراری ارتباط معتبر
با مخاطبان خود

اکنون یک پیشنهادی که دارم استفاده از آن است

از ویژگی های مختلف ،

نظرسنجی ها ، آزمونها ،
لغزنده های مختلف کوچک.

شما قلب کوچک را می شناسید
لغزنده و شما مانند هستید ،

"آیا این را دوست داری؟"

بنابراین هرچه تعداد مردم بیشتر باشد
با محتوای خود درگیر شوید ،

هرچه بیشتر باشند
پاسخ به محتوای شما ،

الگوریتم اینستاگرام
داستان های شما را تحت فشار قرار می دهد

به بالای خوراک همه

و سپس IGTV وجود دارد که با نام IGTV نیز شناخته می شود.

این برای رقابت است
فیس بوک ویدئو و یوتیوب.

این محتوای قالب طولانی تر است.

حالا دلیل این وجود دارد ،

نمی دانم چرا

در واقع هیچ راهی برای اینستاگرام وجود ندارد

برای کسب درآمد از این محتوا در حال حاضر ،

بنابراین اگر آنها از این طریق درآمد کسب نمی کنند ،

آنها واقعاً آن را تحت فشار قرار نمی دهند.

بنابراین یکی از مواردی که من اینجا در نظر خواهم گرفت

این است که اگر شما یک
YouTuber یا اگر ساختید

محتوای طولانی مدت ، شاید فقط باشد
مانند بارگذاری مطالب خود در اینجا

این را در اولویت قرار ندهید

تا استراتژی اینستاگرام شما رشد کند.

حالا حقیقتاً ، من این کار را نمی کنم
بدانید این کجا می رود

در آینده.

شاید در یک زمان ،
اینستاگرام از این درآمد کسب خواهد کرد ،

اما واقعیت این است ،
چیز بعدی بزرگ است ، قرقره.

همان جایی است که اکنون همه در آن قرار دارند.

حالا شما به وضوح می توانید دلیل آن را بگویید
اینستاگرام در حال هل دادن Reels است.

آنها یک رقیب دارند ، TikTok ،

جایی که همه هستند
تماشای فیلم های 15 ثانیه ای ،

فیلم های 30 ثانیه ای.

باز می کنم ، این نهنگ
آیکون ، نیمه مریض است ، ها؟

(برش آب)
یو ، آنها می دانند ،

من مثل قلاب هستم

(صدا نهنگ)

بسیار خوب ، بیایید به نکات عملی برگردیم

وقتی صحبت از حلقه ها می شود.

شماره یک ، احتباس
نرخ همه چیز در اینجا است.

حالا بهتر است 15 را تماشا کنید
ثانیه از حلقه 15 ثانیه ای

از تماشای 20 است
ثانیه یک حلقه یک دقیقه ای.

بنابراین هنگام خلق کردن
مطالب خود را ، آن را متراکم کنید ،

آن را به بهترین شکل ممکن تبدیل کنید.

حالا اگر یک حلقه با صدای صدا دارید ،

وضعیت سر صحبت کردن در جریان است ،

گفتگوی لوتا ، من کاملاً پیشنهاد می کنم

که زیرنویس اضافه می کنید

80 تا 85 درصد مردم تماشا می کنند
محتوای تلفن آنها

با صدا خاموش

بنابراین اگر می خواهید مردم را قلاب کنید و مطمئن شوید

آنها دنبال می کنند
خط داستانی یا گفتگو

در محتوای خود ، زیرنویس ها را اضافه کنید.

اکنون آنچه متوجه خواهید شد
از آن چهار گزینه

که ما فقط در مورد آن صحبت کردیم
بسیاری از آنها مبتنی بر ویدیو هستند.

اینستاگرام ، که بود
در درجه اول یک برنامه اشتراک عکس

در گذشته ، تغییر
به عنوان اولویت خود به فیلم.

بنابراین هنگام خلق کردن
محتوا ، آن را در ذهن داشته باشید.

آینده اینستاگرام
به احتمال زیاد فیلم است.

اکنون در اینجا برخی از ستون ها برای تفکر آورده شده است

هنگامی که برای الگوریتم ایجاد می کنید.

این چیزهایی است که من دارم
متوجه شده اند که عملکرد خوبی دارند.

شماره یک ، ستون اول ، آموزش دهید.

اگر می توانید مخاطبان خود را مطلع کنید ،

احتمال اینکه آنها شما را دنبال کنند بیشتر خواهد بود.

شماره دو سرگرمی است.

می توانید اسکیت ارسال کنید؟

آیا می توانید مردم را بخندانید؟

کمدی بسیار قدرتمند است.

بنابراین در این شرایط مردم را سرگرم کنید.

شاید شما واقعا با حلقه های هولا خوب باشید.

من نمی دانم ، هر آنچه شما هستید
مهم این است که مردم را سرگرم کنید.

و مورد سوم این است که
بینش یا ارزش ارائه دهید.

در این صورت ، مانند این تصور کنید
محتوای BTS این تنظیمات.

آیا شما علاقه مند می شوید
با دیدن چه نورهایی استفاده می کنیم ،

از چه دوربینی استفاده می کنیم ،

این واقعیت که یک گربه وجود دارد
الان روی زمین؟

خیلی متاسفم ، تو بودی
خوابیده و او را از خواب بیدار کردم.

بسیار خوب ، پس بیایید
در مورد زمان ارسال صحبت کنید.

بنابراین آنچه شما می خواهید بینش است

در زمانی که بیشترین مقدار از
مردم از پیروان شما

در برنامه فعال هستند

اگر حساب شخصی دارید ،

شما نمی توانید این موارد را ببینید

بنابراین آنچه شما می خواهید بخواهید
انجام تغییر کار به یک تجارت است

یا حساب سازنده

و این چه چیزی است
انجام برای شما باز است

یک زبانه بینش

فعال ترین اوقات در روز چهارشنبه می باشد

بین ساعت 9:00 تا 12:00 شب

پس آنچه می خواهم بخواهم
do ارسال حدود 8:30 است

به طوری که محتوا واقعاً به زیبایی رول می شود

وقتی بیشترین مقدار
افراد در برنامه فعال هستند.

بسیار خوب ، بیایید در مورد هشتگ ها صحبت کنیم.

این در گذشته بسیار مهم بود ،

اما آیا مربوط به سال 2021 است؟

بله و نه ، نوعی

2٪ به شما کمک می کند.

بگذار توضیح بدهم.

کاری که من می توانم انجام دهم این است که یادداشت های خود را داشته باشم ،

یک دسته هشتگ مختلف ایجاد کنید ،

و سپس آنها را پست کنید و فراموششان کنید.

از کوچکترها استفاده کنید.

ایده کامل ، اگر شما هستید
هشتگ های کوچکتر داشته باشید

با مقدار کمتری از
افرادی که آنها را دنبال می کنند ،

شانس خوبی برای محتوای شما وجود دارد

به بالای آن می رسد.

این را در اولویت قرار ندهید.

بسیار خوب ، من صحبت کرده ام
کمی به شما بچه ها

اگر هنوز اینجا هستید ،
(دست زدن)

چون میخوای
نکات کاربردی را بزنید.

من می خواهم این همه را برای شما جمع کنم.

شماره یک ، هنگامی که شما هستید
ایجاد ، جایگاه پایین

طرحی را پیدا کنید که از آن هیجان زده باشید.

به عنوان مثال ، اگر شما هستید
واقعا به ساعت ،

ارسال محتوای تماشا

نظرات فقط واقعاً مهم هستند
وقتی اصیل هستند

بنابراین هنگامی که مردم در مورد ایموجی آتش اظهار نظر می کنند ،

ایموجی آتش ، ایموجی آتش ، نمی کند
واقعاً به الگوریتم کمک کنید ،

بنابراین سعی کنید مکالمات واقعی ایجاد کنید.

در اولین ساعت زیرنویس خود را ویرایش نکنید.

اگر بعداً بخواهید ، خوب است ،

اما اطمینان حاصل کنید که اینطور نیست
در ساعت اول

آن زمان را صرف پاسخ به نظرات کنید.

من بسیار تشویق می کنم
که از برنامه استفاده می کنید

اجتماعی بودن

این همان چیزی است که ما هستیم
انسانها ، موجودات اجتماعی.

بنابراین امیدوارم این به ارمغان بیاورد
شما برخی دیگر از شادی ،

و همچنین برخی از فرصت های تجاری

هنگامی که شما در IG ارسال می کنید.

بچه ها ، ما در پایان ویدیو هستیم.

دوباره ، به عنوان یک یادآوری ،
من میزبان آن مسابقه هستم

برای هر پیرو جدید ،
10 سنت به یک گلدان غول پیکر.

و پایان ماه ،
من همه آن پول را می دهم

به یک پیرو.

بنابراین دوباره ، همه آنچه شما باید انجام دهید
مرا در اینستاگرام دنبال کنید ،

ثبت نام برای خبرنامه من
جایی که یک دسته بدست می آورید

از چیزهای رایگان

باز هم برد-برد-برد.

پیوندها در زیر است.

من خیلی از شما قدردانی می کنم

اگر می خواهید کمک کنید
الگوریتم YouTube در حال حاضر ،

لطفا "لایک" را فشار دهید

چون این است که چگونه
الگوریتم YouTube کار می کند.

این فقط بر روی مواردی مانند تمرکز دارد

در مقابل اینستاگرام ، که اشتراکات را دوست دارد.

منظورم این است که من همیشه برای دریافت یک سهم پایین هستم.

اگر می خواهید این را به اشتراک بگذارید
ویدیو برای مادربزرگت ،

همه آن افراد دیگر ،
اما مهمتر از همه ،

لایک کنید ، نظر دهید ، مشترک شوید و زنگ بزنید

برای فیلم های بعدی به شما اطلاع داده شود

و ما در مورد بعدی شما را می گیریم.

همین الان پایان ویدیو است.

من واقعاً نمی خواهم یک ASMR outro انجام دهم ،

اما ما مجبوریم که این برند من است.

در واقع ، من می خواهم کسی را بگیرم
دیگری انجام ASMR outro؟

می خواهید چند کلمه بگویید؟

می خواهید چیزی به مردم بگویید؟

وقت درخشیدن توئه.

از صدای خود استفاده کنید

هر چیزی بگو

10 ثانیه مانده است.

نه ، هشت ، هفت ،

بیا ، لازم نیست چیزی بگویی

برخی از افراد فقط کمی دریافت می کنند
مرحله ترس ، من آن را دریافت

من یک بار آن شخص بودم

خدا حافظ.