بهاره خانم رهنما چهره معروف و پرحاشیه اینستاگرام است که هر روز حماسه ای جدید می آفریند. این بازیگر میانسال ظاهرا پیر نمی شود بلکه هر روز جوان تر و جذاب تر می شود.

 رهنما فعالیت بسیار بسیار زیادی در فضای مجازی دارد که ناگفته نماند با وجود لوس بازی هایش بانمک هم هست و همانطور که کاربرانی مخالف رفتار او هستند، هوادارانی نیز دارد. پیج بهاره در حال حاظر نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده او نیز هستند.

بهاره رهنما خیلی کم پیش می آید که تیپ های معمولی و ساده بزند اما به جایش تا دلتان بخواهد استایل هایی رنگی و نه چندان جذاب دارد. به تازگی عکسی از خود منتشر کرد که کمی نسبت به بقیه تصاویرش تیپی معقول دارد. ناگفته نماند خانم بازیگر خیلی هم علاقه مند به لباس های پلنگی است.

بهاره رهنما

ماشین پولساز بهاره رهنما

بهاره رهنما چندی پیش تبلیغ پکیج های موفقیت را کرده بود و خود را نیز در این پکیج ها قرار داد. به گفته خودش او از این راه به موفقیت رسیده است که این حرکت بهاره باعث انتقاد بسیاری از کاربران شد.

اما بهاره رهنما خود بدون خرید پکیج موفقیت، موفق شده! با این تبلیغ فکر نکنید او می خواهد راز موفقیتش را به شما بگوید بلکه قصد دارد از موقعیتش استفاده کند و تبلیغاتش را انجام دهد که دیگر این کار از او بعید بود! بسیاری از بازیگران با دیدن پیج این بازیگر زن در تلاش اند که مانند او شوند و از اینستاگرامشان یک ماشین پولساز بسازند. 

بهاره رهنما و دخترش
بهاره رهنما و دخترش 

بهاره رهنما بعد از طلاق و ازدواج با حاجی وارد حواشی جدیدی شد. او حالا با انتشار تصاویر بوس و بغل با حاجی توانسته خود را بر سر زبان ها بی اندازد. وی در صفحه اش تیپ های شاد و جوان پسندانه می زند. گاهی این تیپ ها جوان پسندانه هم نیست و تنها جلف هستند که البته همین موضوع هم باعث شده بود تا کاربران شوهر او را بی غیرت خطاب کنند اما حاجی در پاسخ به این صحبت ها گفته بود من کاملا با راه همسرم موافق هستم و او را در این راه پشتیبانی می کنم!

بهاره رهنما