نوید محمدزاده بازیگر شاخ این روزهای سینمای ایران است. وی در سال 1390 تنها یک مجری ساده در شبکه جام جم در برنامه «دوستان» بود که به مرور و البته تلاش خودش توانست به این جایگاه برسد.

به گزارش«شایانیوز» نوید محمدزاده و فرشته حسینی چند ماهی می شود که لاو ترکاندنشان تمام شده تنها گاهی جملاتی کوتاه و عاشقانه برای یکدیگر پست می کنند. دیگر خبری از ست های عجیب و غریبشان هم نیست.

 

آقای بازیگر بعد از چند پروژه موفقی که در این چند سال اخیر به عنوان نقش های اصلی بازی کرد بسیار محبوب و پرطرفدار شد. او حالا نزدیک به 8 میلیون دنبال کننده دارد و چون یک بازیگر ایرانی است محبوب دل هوادارانش می باشد اما همسرش فرشته به دلیل اصالت افغانی اش بسیار مورد هجوم و نظرات منفی کاربران قرار می گیرد.

نوید محمد زاده به تازگی عکسی جالب از خود منتشر کرد و نوشت: 

منو

اونو

اون

نوید محمدزاده

بیوگرافی نوید محمدزاده:

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 17 فروردین ماه سال 1365 متولد شد.

این هنرمند کشورمان در خانواده ای پرجمعیت با 12 فرزند در ایلام متولد شد و فرزند آخر خانواده است. نوید محمدزاده دارای 11 خواهر و برادر است و خواهرزاده و برادرزاده های متعددی دارد و جمعیت این خانواده به حدود 100 نفر میرسد و همواره از پدرش به نیکی یاد میکند و از او به عنوان مردی بزرگ نام میبرد.

این بازیگر جوان دارای مدرک فوق دیپلم عمران است و بازیگری را در کلاسهای بازیگری موسسه هنر هفت و زیر نظر اساتیدی چون مهتاب نصیرپور، محمد یعقوبی، علی سیلمانی و علی قنبری آموخت.

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده و فرشته حسینی