خرید فالوور اینستاگرام

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

اشنایی با مفاهیم اینستاگرام: ویو یا بازدید اینستاگرام چیست؟

از همان ابتدای پیدایش پلتفرم های آنلاین و شبکه های مجازی، اصطلاحاتی شکل گرفت که همیشه برای کاربران ایرانی که با زبان انگلیسی آشنایی نداشتند، نا آشنا بود و جای سوال داشت. مثل همین سوال : ویو اینستاگرام چیست ؟

 

در این مقاله نیز در مورد یکی از پرکاربرد ترین اصطلاحات اینستا که مفهوم آن شاید هنوز که هنوزه با گذشت نزدیک به 8 سال حضور این پلتفرم آنلاین در ایران برای خیلی ها نا آشناست صحبت می کنیم.

What Is Instagram Views

 

ویو (Views)

کلمه ویو در اصل یک واژه انگلیسی است که در بسیاری از رسانه های مجازی و پلتفرم های آنلاین مانند شبکه های اجتماعی کاربرد دارد. View در لغت به معنای چشم انداز و Views در فضای مجازی به معنای بازدید است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام، پلتفرم های اشتراک ویدیو مانند یوتیوب، ویمئو و نمونه ایرانی این دو آپارات از جمله مواردی هستند که از این واژه برای نمایش تعداد بازدید از ویدیوهای منتشر شده توسط کابران خود، استفاده می کنند.

اگر جزو کاربران ایرانی و به معنای واقعی فعال اینستاگرام باشید، به خوبی می دانید که در این رسانه اجتماعی چندین بخش برای ارسال ویدیو و همچنین چندین نوع ویدیو وجود دارد.

معنی ویو اینستاگرام چیست

همانگونه که می دانید اینستاگرام چندین بخش برای ارسال و انتشار پست در قالب ویو را در اختیار کاربران خود قرار داده و هر کدام از این بخش های قابلیت ها و کاربردهای خود را دارند.

در ادامه به صورت مجزا تک تک این بخش ها را توضیح می دهیم و به اینکه معنی ویو اینستاگرام چیست و در بخشی که توضیح می دهیم چه کاربردی دارد، صحبت می کنیم.

ویو اینستاگرام چیست

 

ویو پست اینستاگرام

پست ها در اینستاگرام به دو شکل در یک پیج قابل انتشار و اشتراک هستند. ساده ترین حالت ممکن، به اشتراک گذاری زندگی روزانه و روزمرگی در قالب عکس و تصویر می باشد. این نوع از پست را تنها می توان لایک کرد و اصطلاح ویو، در مورد این نوع از پست اینستا کاربردی ندارد.

ویدیو (Video Post)

اما نوع دیگری از پست وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ویدیو با مدت زمان حداکثر 59 ثانیه را در پیج خود به اشتراک بگذارید. در این نمونه از پستهای اینستاگرامی به صورت پیشفرض و بجای گزینه لایک، عبارت Views و یک عدد را در زیر ویدیو مشاهده می کنید.

اگر جزو آن دسته از کابران ایرانی باشید که تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارد، حتما از خود می پرسید: ویو یعنی چه؟ و چنانچه شخصی که به زبان انگلیسی مسلط باشد را در دسترس نداشته باشید، سراغ پاسخگوی اعظم یعنی گوگل رفته و عبارت “ویو اینستاگرام چیست” را جستجو می کنید…

در ویدیو یا همان فیلم های 1 دقیقه ای اینستا، اصطلاح ویو به معنای تعداد دفعاتی است که فالوور های شما آن فیلم را مشاهده یا بازدید کرده اند. برای مثال اگر عدد 100 را مقابل Views مشاهده می کنید، یعنی 100 کاربر ویدیو شما را مشاهده کرده اند. به این نوع بازدید، ویو پست اینستاگرام می گویند.

IGTV

کاربران اینستاگرام شیوه جدیدی از اشتراک ویدیو در این رسانه را تجربه می کنند. آنها می توانند با ایجاد کانال اختصاصی، ویدیو هایی با طول 10 دقیقه را در پیج خود منتشر کنند. در این نوع از پست، آمار بازدید از ویدیو منتشر شده در کانال IGTV که مخفف Instagram Television است، نیز با Views نمایش داده می شود.

خرید بازدید igtv , ویو igtv , افزایش بازدید

پس پاسخ ویو اینستاگرام چیست برای این نوع از فیلم های اینستاگرامی نیز مشابه پست های در قالب فیلم 59 ثانیه ای است که توضیح آن را دادیم. به این نوع View ، ویو IGTV می گویند.

از زمانی که اینستاگرام، IGTV را به کاربران خود معرفی و آن را رونمایی کرد، مدت زیادی نمی گذرد. اما در همین مدت زمان کوتاه توانسته توجه پیج های ایرانی و خارجی را به خود جلب کند.

تا جایی که بسیاری از پیج ها تنها با انتشار ویدیو در کانال IGTV و اشتراک آن در صفحه خود، برای فالوور هایشان محتوا تولید می کنند. این نشان از جذابیت این نوع از پست های اینستاگرامی است.

استوری (Story)

آیا باید شاهد پاسخی مشابه به سوال ویو اینستاگرام چیست، در مورد استوری نیز باشیم؟ بله، ولی مطالعه توضیح کوتاهی درباره بازدید استوری اینستاگرام را به شما پیشنهاد می کنیم.

واژه Story به معنای داستان، کلمه ای است به معنای واقعی در خور این گزینه اینستا. با استفاده از استوری شما می توانید داستان های روزانه خودتون رو با فالوور های پیجتان به استراک بگذارید.

هر چه بیشتر Story کنید، نشان از فعال بودن زندگی روزمره شما دارد. و از طرفی استوری بیشتر، به مرور زمان باعث افزایش بازدید از داستان هایتان خواهد شد.

خرید بازدید استوری

یکی از راه هایی که پس از خرید فالوور واقعی ایرانی از دیجی فالوور برای بررسی فعال بودن و همچنین واقعی بودن پروفایل هایی که از طریق سرور افزایش فالوور ما برای بالا بردن تعداد دنبال کنندگان پیج شما ارسال می شود این است که به صورت رندم یا تصادفی بررسی کنیم استوری گذاشته اند یا نه!؟اکثر پروفایل هایی که به پیج شما اضافه شده در پیج خود استوری گذاشته اند.

امیدواریم پاسخ سوال خود مبنی بر ویو اینستاگرام چیست را به دست آورده باشید. چنانچه این مطلب را مفید می دانید، آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در آپارات به بینید :‌۱۰ ایده عالی برای ساختن استوری اینستاگرام فقط با اپ خود اینستا

منبع :  www.digi-follower.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
rambo mordo

خرید فالوور اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام مسئله این است ؟

امروزه پیج های زیادی در اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن به خرید فالوور اینستاگرام روی آورده اند. کسب و کارهای معروفی برای پیج اینستاگرامشان فالوور می خرند یا از ربات های افزایش فالوور اینستاگرامی استفاده می کنند. به خاطر اینکه خیلی از آن ها معتقد اند که هرچه فالوور اینستاگرام شان بیشتر باشد می توانند تاثیر بیشتری روی مخاطبین جدید بگذارند و این تنها دلیلی است که آن ها را دنبال کنند.

شاید واقعیت همین باشد. متاسفانه یکی از عمده دلایلی که باعث می شود افراد پیجی را فالو کنند تعداد فالوورهای آن است. درست یا غلط این در فرهنگ ما جا افتاده است. اما پیج هایی هم که به واسطه محتوای خوبی که ارائه می کنند دنبال می شوند کم نیست.

فالوور در اینستاگرام نقش اعتبار برای هر کسب و کار یا هر پیجی را ایفا می کند. به خاطر همین هم سایت های زیادی این روز ها به خرید و فروش فالوور اینستاگرام و ربات همه کاره اینستاگرام روی آورده اند. در واقع هر کی فالوور بخواد فقط کافی است هزینه کند!

اما سوال مهم خیلی از افراد این است که آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است؟ آیا فالوور ایرانی اینستاگرام بخریم یا فالوور خارجی؟ آیا فالوور هایی که برای پیج مان می خریم واقعی هستند یا فیک؟ چند درصدشون واقعی هستند؟ آیا اعتمادی به فروشندگان فالوور اینستاگرام است؟ ربات اینستاگرام بهتر است یا خرید فالوور؟

این سوالاتی است که دغدغه خیلی از دوستانی است که برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام شان حاضر اند هزینه کنند. ولی نمی دانند آیا کار درستی انجام می دهند یا خیر؟

البته من معتقد هستم خرید فالوور اینستاگرام کار درستی نیست و باعث پیشرفت چندانی در کسب و کارتان نمی شود! ولی در این مقاله قصد دارم در مورد یک روش بهتر یعنی استفاده از ربات اینستاگرام صحبت کنم. شاید ربات اینستاگرام گزینه بهتری در مقابل خرید فالوور اینستاگرام باشد!

پس اگر می خواهید بدانید کدام یک بهتر است تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

 

خرید فالوور اینستاگرام یا استفاده از ربات اینستاگرام؟

 

خرید فالوور اینستاگرام : خوب یا بد؟ بخریم یا نخریم؟

یکی از راه های سریع برای افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور است. فالوور هایی که معلوم نیست یک شبه از کجا می آیند؟ بسیاری از سایت ها شعارشان خرید فالوور واقعی اینستاگرام است و این ادعا را دارند که فالوور های واقعی و فعال برای پیج شما می گیرند.

اما واقعا حقیقت دارد؟ البته فالوور ها واقعی هستند ولی هیچ فعالیتی در اینستاگرام انجام نمی دهند! در ادامه بیشتر در مورد این نوع فالوور ها توضیح می دهم.

چند روش وجود دارد که سایت های فروشنده فالوور، تعداد فالوور های مورد نظر شما را از طریق آن ها تهیه می کنند.

 

روش اول : سرور افزایش فالوور اینستاگرام

برخی از سایت هایی که فروشنده فالوور اینستاگرام هستند، صاحب برنامه های فالوور بگیر اینستاگرام اند. در واقع زمانی که می گویند افزایش فالوور از طریق سرور منظور همان برنامه فالور بگیرشان است. مسلما برنامه های اندرویدی که در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام و لایک و کامنت فعال هستند دارای کاربران زیادی اند.

روال کار در این برنامه ها هم به این شکل است که در قبال فالو یا لایک کاربران امتیازی به آن ها داده می شود تا بتوانند برای پیج خود فالو یا لایک به صورت رایگان بگیرند.

در واقع کاربرانی که در این برنامه ها فعالیت می کنند با اکانت هایی که مخصوص استفاده از آن در برنامه ساخته اند فعالیت می کنند. یعنی اکانتی که فعال نیست و فیک است!

زمانی هم که هر کسی سفارش خرید فالوور به مدیر سایت می دهد مدیر سایت آیدی اینستاگرام شخص سفارش دهنده را وارد برنامه می کند تا کاربرانی که در برنامه فعالیت می کنند پیج مورد نظر را فالو کنند. پس متوجه شدید که در این روش فالوور غیر واقعی فروخته می شود. شاید فقط یک درصد از افراد با اکانت واقعی خود در این برنامه ها فعالیت کنند.

 

روش دوم : تبلیغ در پیج های پر بازدید اینستاگرامی

یکی دیگر از روش های خرید فالوور اینستاگرام سایت هایی هستند که در پیج های اینستاگرامی تبلیغ می کنند و از این طریق فالوور های پیج اینستاگرام شما را افزایش می دهند. در این روش اصلا مشخص نیست که چه تعدادی فالوور به پیج شما افزوده می شود و تعداد فالوور افزایشی با توجه به موضوع تبلیغ و پیج شما متغیر است.

در این روش تبلیغ شما به صورت ساعتی یا روزانه در پیج های پر بازدید اینستاگرامی قرار می گیرد و به اصطلاح شات می شود.

اما یکی از معایب این روش این است که ممکنه تبلیغ شما در پیجی قرار داده شود که دارای فالوور های فیک اینستاگرام باشد و در این صورت صاحب پیج بعد از شات کردن پیج شما شروع به زدن فالوور فیک با برنامه های مختلف برای پیج شما می کند تا مشخص نشود که فالوور های پیج اش فیک است و افزایش فالوور پیج شما کاملا طبیعی جلوه داده شود.

پس این روش هم زیاد قابل اعتماد نیست! در این روش هم ممکن است فالوور فیک و غیر واقعی نصیب پیج شما شود.

 

روش سوم : ربات افزایش فالوور اینستاگرام

در این روش فالوور های شما توسط ربات اینستاگرامی افزایش می یابند. یکی از بهترین مزیت های ربات افزایش فالوور اینستاگرام این است که فالوور های واقعی و تقریبا هدفمند تری را برای پیج شما جمع آوری می کنند.

فروشندگانی که از طریق ربات افزایش فالوور اینستاگرام فالوورهای درخواستی پیج شما را تامین می کنند تا حدودی مورد اطمینان تر هستند. ولی در این روش بعضی از سایت ها نیز وجود دارند که از روش های تقلبی برای افزایش واقعی فالوور اینستاگرام استفاده می کنند. ممکن است تعدادی فالوور فیک هم برای درخواست شما بزنند.

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام معمولا تحت وب هستند و بدون نیاز به اینترنت می توانند به صورت خودکار کار کنند. یکی از معایب افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام این است که باید پسورد اکانت خود را هم به فروشنده فالوور مورد نظر بدهید.

به خاطر اینکه اکانت شما باید روی ربات فعال شود تا شروع به فالو کردن و لایک و کامنت گذاشتن در پیج های هدف کند تا از این طریق پیج شما دیده و فالو شود.

این روش هم روش خوبی نیست چون گزارشی ارائه نمی شود و ممکن است تعداد زیادی فالوور فیک برای پیج شما زده شود.

 

روش چهارم : افزایش فالوور اینستاگرام از طریق اینفلوئنسرها

یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده از افراد معروف اینستاگرامی یا اینفلوئنسر ها است. حتما نمونه زیادی از تبلیغاتی که از طریق افراد تاثیر گذار در اینستاگرام شده است را دیده اید.

البته این روش بیشتر برای افزایش فالوور پیج های تجاری و برند ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا سایت هایی وجود دارند که با همکاری از طریق افراد تاثیر گذار فالوور اینستاگرام می فروشند. در واقع این هم روشی برای افزایش فالوور پیج های اینستاگرامی است که جزء خدمات ارائه شده توسط سایت های خرید فالوور می باشد.

این روش اثر بخشی بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد. در واقع این روش بهترین روش برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام محسوب می شود. اما همانطور که گفتم هر کسی نمی تواند از این روش استفاده کند. هم قیمت بالایی دارد و هم اینفلوئنسر ها بیشتر تمایل دارند برای برند های معروف و خاص تبلیغ کنند.

 

ربات اینستاگرام : افزایش فالوور واقعی و هدفمند اینستاگرام

ربات اینستاگرام برنامه ای است که می توانید از طریق آن فالوور هایی واقعی برای پیج اینستاگرام خود جمع آوری کنید. در واقع ربات اینستاگرام همان رباتی است که در قسمت خرید فالوور اینستاگرام بهش اشاره کردم ولی با این تفاوت که مدیریت آن دست خود شماست.

بسیاری از برند ها و کسب و کارهای معروف علاوه بر افزایش فالوور حتی برای معرفی محصولاتشان از ربات های اینستاگرام استفاده می کنند. مانند دیجی کالا و بامیلو

به ربات اینستاگرام پنل افزایش فالوور اینستاگرام نیز گفته می شود. کار ربات اینستاگرام این است که به جای شما در اینستاگرام حضور پیدا می کند و شروع به تعامل با کاربرانی می کند که مد نظر شماست. خب این یعنی چی؟

در واقع در ربات اینستاگرام که دارای پنل تحت وب است شما می توانید با اکانت اصلی خود وارد شوید و یک سری از کار ها را برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام پیج خود به صورت اتوماتیک انجام دهید. در ربات های اینستاگرامی می توانید تعیین کنید که چه کسانی فالو شوند، چه عکس هایی لایک شوند و برای چه پست هایی کامنت گذاشته شود. در ادامه با مزیت این نوع فعالیت ها آشنا می شوید.

 

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

به طور طبیعی اگر می خواهید با فعالیت مستمر در اینستاگرام پیج و محصولات و خدمات خود را معرفی کنید کار سخت و زمان بری است. ولی با استفاده از ربات همه کاره اینستاگرام شما به راحتی می توانید یک سری از فعالیت هایی که منجر به افزایش فالوور پیج تان می شود را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت خودتان انجام دهید.

زمانی که شما کسی را فالو می کنید یا عکسش را لایک می کنید و یا کامنتی برای پست اش می گذارید مسلما ترغیب می شود تا ببیند چی کسی بوده است؟ پس به خاطر همین موضوع سری به پروفایل شما می زند و اگر از شما خوشش بیاید شما را دنبال می کند.

ربات همه کاره اینستاگرام به صورت هوشمندانه تمام این کارها را برای شما انجام می دهد. یعنی روزی چند صد لایک و کامنت و فالو از طریق پروفایل شما روی هدف های تعیین شده شما انجام می دهد. و این باعث می شود افراد زیادی مشتاق شوند تا شما را دنبال کنند. نکته مهم این است که افراد به میل و اراده شخصی خودشان ممکن است شما را دنبال کنند.

ربات های افزایش فالوور اینستاگرام بسیار هوشمندانه هستند و اگر شما به صورت دستی قصد داشته باشید این کارها را در روز  انجام دهید مطمئن باشید اکانت شما از جانب اینستاگرام مسدود خواهد شد ولی در ربات ها قابلیتی وجود دارد تا اکانت شما به هیچ وجه مسدود نشود.

ربات های اینستاگرام معمولا به صورت تحت وب و به صورت ماهیانه ارائه می شوند. قیمت آن ها بر اساس استفاده ماهیانه محاسبه می شود و تمام ویژگی های پنل های آن ها یکی می باشد.

منبع :https://www.digi-follower.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
rambo mordo

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

اینستاگرام با ارائه خدمات گوناگون توانسته است به یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات تبدیل شود. در ادامه به مزایا فالوور ایرانی خواهیم پرداخت.

اینستاگرام را می‌توان از جمله شبکه‌های اجتماعی موفق حال حاضر دنیا دانست. این شبکه اجتماعی با ارائه خدمات گوناگون توانسته است به یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای تبلیغات تبدیل شود. این شبکه اجتماعی تا کنون توانسته است گوی موفقیت را از دیگر رقیبان خود برباید. شما به عنوان یک مدیر کسب و کار که خواهان پیشرفت و افزایش موفقیت در بیزینس خود هستید می‌توانید از این فضا برای تبلیغات و همچنین آگاهی از برند استفاده نمایید. روش‌های گوناگونی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد شاید بی هزینه‌ترین روش را بتوان ساخت یک حساب کاربری و تولید کردن محتوا در نظر گرفت. قدم بعدی برای رسیدن به موفقیت در اینستاگرام افزایش فالوور است. روش‌های گوناگونی از خرید فالوور تا تولید محتوا وجود دارد در این مقاله ما به بررسی دقیق مزایا فالوور ایرانی خواهیم پرداخت با وب سایت دیجی فالوور همراه باشید.

همان طور که می‌دانید ما می‌توانیم از حساب کاربری اینستاگرام خود برای مقاصد گوناگون استفاده کنیم. شما می‌توانید با تبدیل کردن حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی به نوع بیزینسی آمار و اطلاعات دقیقی از کاربران و همچنین بازخوردهای آن به دست آورید. این آمار و اطلاعات به شما کمک خواهد کرد که در سریع‌ترین زمان ممکن از خواست و علاقه مخاطبان خود آگاهی یابید و بر آن اساس تولید محتوای خود را انجام دهید. نکته جالب توجه آن که این خدمات رایگان است و شما به راحتی می‌توانید بدون صرف هزینه اطلاعات لازم در رابطه با مخاطبان خود به دست آورید. در ادامه این مقاله اطلاعات لازم در رابطه با روش‌های افزایش فالوور می‌پردازیم، همچنان با ما همراه باشید.

چرا در اینستاگرام نیاز به فالوور واقعی داریم

در حال حاضر در کمترین زمان ممکن می‌توانید صفحه خود را مجهز به میلیون‌ها فالوور فیک کنید؛ اما این فالوورها برای شما هیچ نتیجه‌ای به جزو افزایش هزینه‌ نخواهد داشت. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های فالوورهای واقعی را می‌توان افزایش میزان تعامل کاربران با صفحه در نظر گرفت. دیگر کسب و کارها نیاز به فالوور فیک ندارند آنچه بیشتر از همه باعث رونق کسب و کار اینستاگرامی شما می‌شود فالوور واقعی ایرانی خواهد بود. در ادامه این مقاله با مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی خواهیم پرداخت.

لایک ایرانی

خرید لایک اینستاگرام

شما می‌توانید به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن میزان لایک مورد نظر خود را خریداری نمایید. اما نباید از خاطر ببرید که خرید لایک در صورتی که ایرانی نباشد برای شما ممکن است دردسر ساز شود. از همین رو به کسب و کارهای فعال ایرانی اینستاگرامی پیشنهاد می‌شود که حتما از خدمات خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی وب سایت دیجی فالوور استفاده نمایند. در حالت کلی می‌توان مزایا استفاده از لایک ایرانی را افزایش میزان اعتبار صفحه و عدم حساسیت الگوریتم‌های اینستاگرام در نظر گرفت.

چه روش‌هایی برای افزایش فالوور وجود دارد

روش‌های مختلفی برای افزایش فالوور وجود دارد از تولید محتوا گرفته تا خرید فالوور، این‌که شما از کدام روش استفاده کنید بیشتر از آن که قانونی داشته باشد به استراتژی و همچنین هدف شما ارتباط دارد. در صورتی که خواهان افزایش فالوور اینستاگرام هستید ادامه این مقاله را حتما مطالعه نمایید.

تولید محتوا همیشه سبز در اینستاگرام

همان طور که گفته شد یکی از روش‌های رایج برای افزایش فالوور تولید محتواست، محتوای همیشه سبز به این معناست که محتوای شما تاریخ انقضا ندارد و با مرور زمان بی اثر نخواهد شد. محتوای تولید شده در زمینه قیمت سکه و طلا را در نظر بگیرید، این محتوا پس از گذشت یک روز یا حتی یک ساعت کارکرد اصلی خود را از دست خواهد داد اما محتوای تولیدی در رابطه با سلامت بدن به دلیل نیاز همه روز افراد به آن و همچنین حفظ ارزش محتوا به دلیل درست بودن، تاریخ انقضای ندارد مگر آنکه روش منسوخ شود و یا روشی بهتر جایگزین آن شود.

برای تولید محتوا باید چند نکته را در نظر داشته باشید. از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید و همچنین سعی کنید لحن و زبان برند خود را در نوشته‌ها رعایت نمایید. منظور از لحن و زبان برند آن است که اگر در بلاگ وب سایت محتوای شما بیان رسمی دارد، سعی کنید در دیگر مکان‌ها نیز همین روند را در پیش بگیرید و از آن تخطی نکنید.

خرید فالوور

از دیگر روش‌های افزایش فالوور را می‌توان خرید فالوور در نظر گرفت. در این روش شما با صرف مقداری هزینه می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به میزان فالوور دلخواه خود دسترسی داشته باشید. نکته مهم و ضروری در رابطه با خرید فالوور آن است که حتما باید از مزایا و معایب انواع فالوور اطلاع کافی داشته باشید به عنوان مثال اگر قرار است خرید فالورر ایرانی انجام دهید حتما باید با مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی اطلاع داشته باشید، این اطلاع باعث می‌شود در تصمیم گیری به نتیجه بهتری برسید. خرید فالوور خود به چند نوع تقسیم می‌شود که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت.

فالوور فیک اولین نوع فالوور است شما نباید از این نوع فالوور انتظار ویو و همچنین تعامل داشته باشید، چرا که این نوع فالوور به وسیله سیستم درست می‌شوند و به نوعی اکانت واقعی به حساب نمی‌آیند. نوع دیگر فالوورها فالوورهای واقعی‌اند این فالوور به شیوه‌های گوناگونی به صفحه شما اضافه می‌شوند که توضیح در رابطه با شیوه‌های آن خارج از بحث این مقاله است. اما این فالوورها چون واقعی‌اند می‌توانند مزیت‌های گوناگونی برای شما به همراه داشته باشند.

فالوور واقعی و مزایا فالوور ایرانی

یکی از مناسب‌ترین نوع فالوورهای واقعی را می‌توان فالوورهای ایرانی در نظر گرفت. این فالوورها از آنجایی که از منطقه ایران هستند می‌تواند به پیشبرد اهداف شما کمک شایانی کنند. به دلیل اهمیت ویژه الگوریتم‌های اینستاگرام به منطقه مکانی کاربران و فالوورهای یک صفحه، استفاده از این فالوورها می‌تواند شما را از خطر از دست رفتن صفحه دور نگه دارد. به صورت کلی می‌توان مزایا فالوور ایرانی را به شرح زیر دانست.

  • افزایش میزان کامنت و لایک واقعی ایرانی
  • افزایش میزان نرخ تعامل صفحه
  • عدم حساسیت الگوریتم‌های اینستاگرام
  • امکان فروش بالا به دلیل ایرانی بودن کاربران
  • واقعی بودن فالوورهای افزوده شده
  • هزینه کم نسبت به میزان بازگشت سرمایه

جمع بندی

در این مقاله از وب سایت دیجی فالوور ما سعی کردیم اطلاعات کاملی در رابطه با مزایا فالوور ایرانی، معایب فالوور ایرانی، مزایای خرید فالوور ایرانی توضیح و تشریح نماییم. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خرید لایک و فالوور ایرانی می‌توانید با همکاران ما در واحد فروش وب سایت دیجی فالوور تماس حاصل نمایید.

منبع :  www.digi-follower.com

دانلود ویدیو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
rambo mordo

تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار

تاثیر لایک اینستاگرام

یکی از مناسب‌ترین و در عین حال‌ بی‌هزینه‌ترین راه‌ها برای انجام تبلیغات و رشد کسب و کار را می‌توان استفاده از فضای مناسب شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفت. برای استفاده از خدمات گوناگون این فضا کافیست یک حساب کاربری در هر شبکه اجتماعی که علاقه به فعالیت در آن دارید راه‌اندازی کنید. شاید بتوان با قدرت گفت که در حال حاضر اینستاگرام با خدمات متنوع و همچنین قابلیت‌های گوناگون توانسته است در بین دیگر رقبا خوش بدرخشد. اینستاگرام با استفاده از خدمات متنوع توانسته است بسیاری از خدمات مورد نیاز کسب و کارها را در یک محیط کاملا حرفه‌ای فراهم بیاورد. یکی از موثرترین موارد در اینستاگرام، لایک است و به نوعی می‌توان گفت تاثیر لایک اینستاگرام حتی از تعداد فالوور فیک بیشتر و بهتر است.

در حال حاضر کسب و کارهای بزرگ و کوچکی را می‌توان در اینستاگرام مشاهده کرد که از همین فضا برای آگاهی از برند و همچنین ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند. دیگر این شبکه اجتماعی تنها برای مقاصد سرگرمی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و به نوعی می‌توان این فضا را به عنوان بهترین محل برای تبلیغات و رشد کسب و کارها در نظر گرفت. ما در این مقاله از سری مقالات آموزشی وب سایت دیجی فالوور سعی داریم اطلاعات کاملی در رابطه با تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کارها بیان کنیم. با ما همراه باشید.

کسب و کارها چگونه رشد می‌کنند

شاید در گذشته‌ای نه چندان دور تنها راه برای رشد یک کسب و کار افتتاح یک شعبه شیک و حرفه‌ای در بهترین نقطه شهر بود و   با کمی انجام تبلیغات محیطی می‌توانستید به کسب و کار خود رونق بدهید. از آنجایی که دیگر تمام کسب و کارها هر کدام به روشی تبلیغات محیطی را در برنامه خود دارند نمی‌توان تنها با همین استراتژی به زودی موفق شد. از دیدگاهی دیگر انجام تبلیغات محیطی برای کسب و کارهایی مناسب بود که هزینه‌های زیادی را برای تبلیغات کنار گذاشته باشند. اما در حال حاضر شما با صرف هزینه اندک می‌توانید در بهترین پیج‌های اینستاگرامی تبلیغات خود را انجام دهید و بازخورد مورد نظر خود را به راحتی به دست آورید. در ادامه به مفاهیمی خواهیم پرداخت که برای موفقیت در این فضا به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

لایک اینستاگرام، راهی به سوی رشد کسب و کار

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید قبل از راه‌اندازی کسب و کار خود با آن آشنا شوید، لایک اینستاگرام است. تاثیر لایک اینستاگرام آنقدر زیاد و با اهمیت است که می‌تواند ضامن موفقیت و رشد کسب و کار شما باشد. پس اگر به دنبال راهی برای افزایش میزان فالوور و همچنین رشد کسب و کار خود هستید، باید به میزان و تعداد لایک خود توجه ویژه‌ای نشان دهید. خرید لایک ایرانی را می‌توان به نوعی یک تایید اجتماعی در نظر گرفت. ما انسان‌ها در هر شرایطی نیاز به تایید دیگران داریم؛ در این فضا هم داستان به همان صورت است. ما اکانتی را دنبال می‌کنیم که تعداد فالوور بیشتری دارد، به اکانتی بیشتر اعتماد می‌کنیم که توانسته باشد تعداد لایک بیشتری را در پست‌های خود جمع آوری کند. شاید این نوع تصمیم گیری به نظر منطقی نرسد.

 

ولی باید پذیرفت که مغز ما به این صورت برنامه ریزی شده است و به این صورت کار می‌کند چه منطقی باشد و چه نباشد. پس تاثیر لایک اینستاگرام را به هیچ‌وجه دست کم نگیرید.  لایک در اینستاگرام مورد پسند بودن متن یا تصویر انتشار داده شده از جانب ما است. فردی که پست ما را لایک می‌کند به نوعی ابراز علاقه خود را به محتوای ما نشان می‌دهد. در نگاه اول کاربران با تصویر پست شما برخورد دارد و مورد بعدی تعداد لایک‌های پست است هر چه یک پست تعداد لایک بیشتری را دریافت کرده باشد احتمالا نشان از کیفیت بالاتر و همچنین تایید اجتماعی بالاتر خواهد بود. شاید بتوان اولین قدم برای افزایش تعداد پروفایل ویزیت هر اکانت را بتوان تعداد لایک‌های آن صفحه دانست. کاربران عموما پس از دیدن تعداد لایک بالا به صفحه پروفایل شما قدم می‌گذراند تا از دیگر پست‌های شما با خبر شوند.

لایک و تاثیر آن در الگوریتم اینستاگرام

یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در الگوریتم جدید اینستاگرام را می‌توان تعداد لایک هر پست در نظر گرفت. اینستاگرام برای نمایش پست شما در صفحه اکسپلور به چند مورد مهم در پست را بررسی می‌کند. اولین مورد تعداد لایک و موارد بعدی میزان دایرکت، تعداد کامنت و به طور کلی تمام اعمالی که از سوی دیگر کاربران بر پست یا اکانت شما رخ داده است. هر چه تعداد لایک‌های شما بیشتر باشد این امکان وجود دارد که پست شما در زمان کمتری در صفحه اکسپلور دیده شود.

فرض کنید شما صفحه‌ای با 1000 فالوور دارید؛ و به محض انتشار پست توسط شما بیش از نیمی از کاربران شما این پست را لایک کنند و کامنت بگذارند، فارغ از موارد ذکر شده در بالا اینستاگرام تصمیم می‌گیرد که پست شما را در صفحه اکسپلور نمایش دهد. دلیل آن هم مشخص است بیش از نیمی از فالوورهای شما به پست شما علاقه نشان داده‌اند و همچنین تعداد کامنت بالایی دریافت کرده‌اید. لازم به توضیح است که اینستاگرام در نیم ساعت اولیه پست شما تنها پست شما را برای یک سوم از فالوورهایتان به نمایش می‌گذارد و در صورت دریافت نتیجه مناسب پست شما را به دیگر کاربران و فالوورهایتان نمایش خواهد داد.

تاثیر لایک اینستاگرام در افزایش فالوور

همان طور که گفته شد  آنچه بیش از همه باعث افزایش فالوور و رشد کسب و کار شما در این شبکه اجتماعی می‌شود، تعداد لایک‌هاست. کاربران عموما پس از مشاهده تعداد لایک بالای یک پست ترغیب می‌شوند که به پروفایل شما سری بزنند و در صورت تکرار همین کار و تولید محتوای مناسب شما را فالوو می‌کنند. راه‌هایی زیادی برای افزایش تعداد لایک وجود دارد که یکی از مناسب‌ترین راه‌ها خرید لایک از وب سایت دیجی فالوور است.

جمع بندی

ما در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کافی در رابطه با اهمیت لایک و همچنین تاثیر لایک اینستاگرام بر افزایش فالوور و رشد کسب و کار اشاره کنیم. در صورتی که خواهان افزایش تعداد لایک خود هستید می‌تواند در قدم اول محتوای مناسب برای کاربران تولید نمایید، در قدم بعدی به راحتی می‌توانید برای هر پست خود به تعداد دلخواه لایک خریداری نمایید. لازم به توضیح است که حتما به عدد فالوورهای خود در هنگام خرید لایک توجه نمایید و در خرید لایک برای صفحه‌ای که تعداد کمی فالوور دارد زیاده روی نکنید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
rambo mordo

چگونه با خرید فالوور اینستاگرام به افزایش فروش برسیم؟

اینستاگرام را می‌توان یکی از مناسب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور در نظر گرفت که در حال حاضر خدمات گوناگونی به افراد و کسب و کارها ارائه می‌دهد. شما به واسطه این شبکه اجتماعی می‌توانید در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را در این فضا راه اندازی نمایید. یکی از مهم‌ترین موجودیت‌های این فضا را می‌توان فالوورها در نظر گرفت. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق در رابطه با خرید فالوور اینستاگرام خواهیم پرداخت. آگاه بودن از روش‌های افزایش فالوور باعث می‌شود در زمان سریع‌تری به اهداف خود برسید. در ادامه همراه ما باشید.

تاثیر اینستاگرام بر کسب و کارهای اینترنتی

اینستاگرام در حال حاضر به یکی از ابزارهای مناسب برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است، شما به واسطه این فضا خواهید توانست در مدت زمان کوتاهی کسب و کار خود را راه اندازی نمایید و میزان فروش خود را چندین برابر نمایید. یکی از مهم‌ترین موجودیت‌هایی که در این فضا وجود دارد، فالوورها هستند. فالوورها نقش اساسی در موفقیت یا عدم موفقیت کسب و کار شما دارند. شما به واسطه همین فالوورها خواهد بود که خواهید توانست، میزان فروش خود را بیشتر نمایید. به نوعی می‌توان گفت افزایش تعداد اعضای یک صفحه می‌تواند نشان دهنده میزان اعتبار و قدمت یک صفحه در این شبکه اجتماعی باشد؛ به همین دلیل است که مدیران کسب و کارهای بزرگ و کوچک همواره به دنبال افزایش دنبال کنندگان صفحات خود هستند. در ادامه این مقاله ما در رابطه با یکی از روش‌های افزایش فالوور صحبت خواهیم کرد.

چگونه فروش خود را چندین برابر کنیم

همان طور که گفته شد، فالوورها در این فضا نقش همان مشتریان در بازارهای سنتی را دارند. شما هرچه تعداد فالوور بیشتری جذب نمایید به طبع آن فروش بیشتری را خواهید داشت. روش‌های مختلفی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان وجود دارد که در ادامه به چند روش شناخته شده و پر استفاده اشاره خواهیم کرد.

انواع روش‌های افزایش فالوور اینستاگرام

روش‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام وجود دارد؛ از تولید محتوای دست اول گرفته تا خرید فالوور اینستاگرام که هر کدام از این روش‌ها مزایا و معایبی را به همراه دارد. آگاه شدن شما از این مزایا و معایب باعث خواهد شد که با دیدی بهتری نسبت به قبل روش افزایش دنبال کنندگان خود را پیگیری نمایید. در ادامه به انواع روش‌های خرید فالوور اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. نکته مهم در رابطه با این روش جذب فالوور را می‌توان افزایش به تعداد دلخواه، افزایش در سریع‌ترین زمان ممکن، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها و غیره در نظر گرفت.

خرید فالوور اینستاگرام

1.خرید فالوور فیک

یکی از روش‌های شناخته شده برای افزایش تعداد فالوور اینستاگرام را می‌توان استفاده از فالوور فیک در نظر گرفت. شما در این روش به واسطه خرید فالوور ارزان می‌توانید یک ویترین مناسب از فالوور برای صفحه خود بسازید. نکته مهم در رابطه با خرید فالوور فیک آن است که این نوع از فالوور‌ها به هیچ عنوان تعاملی با صفحه شما برقرار نخواهند کرد و دلیل آن را هم می‌توان در فیک بودن فالوورها در نظر گرفت.

این نوع از فالوورها به وسیله نرم افزار ساخته می‌شوند و شما با اشخاص حقیقی سر و کار ندارید. به نوعی می‌توان گفت پشت این نوع از شیوه خرید فالوور فیک اینستاگرام تنها چند شماره مجازی قرار دارد نه هیچ چیز دیگری! استفاده از این نوع از فالوورها برای شروع صفحه می‌تواند مناسب باشد. به عنوان مثال شما پس از راه اندازی صفحه آموزشی خود می‌توانید با خرید این نوع از دنبال کنندگان به صفحه خود اعتبار لازم را ببخشید.

2.خرید فالوور واقعی

یکی دیگر از روش‌های افزایش فالوور را می‌توان خرید فالوور ایرانی و واقعی در نظر گرفت. در این شیوه خرید فالوور اینستاگرام شما با افراد واقعی سر و کار خواهید داشت این بدان معنا است که این نوع از کاربران میزان تعامل بالایی برای صفحه شما به ارمغان خواهند آورد. از مزیت‌های این نوع از دنبال کنندگان می‌توان به میزان تعامل بالا، مناسب بودن برای تمام کسب و کارها، واقعی بودن، هزینه پایین نسبت به کیفیت فالوور اد شده و غیره اشاره کرد.

پس می‌توان نتیجه گرفت اگر به دنبال فالووری هستید که برای شما لایک و کامنت به ارمغان بیاورد استفاده از این نوع فالوور مناسب کار شما خواهد بود. نکته مهم و ضروری در رابطه با این نوع از فالوورها آن است که شما با افراد واقعی سر و کار دارید و این نوع از دنبال کنندگان در صورتی در کانال شما خواهند ماند که شما بتوانید محتوای مناسب و دست اول برایشان تولید نمایید. به همین منظور پیشنهاد می‌شود قبل از خرید فالوور اینستاگرام حتما برنامه و استراتژی مناسبی برای تولید محتوای خود داشته باشید تا میزان ریزش دنبال کنندگان شما به حداقل برسد. این نوع از فالوور خود به دو دسته اختیاری و اجباری تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه به توضیح در رابطه با آن‌ها خواهیم پرداخت.

فالوور اختیاری یا اجباری

همان طور که گفته شد در هنگام خرید فالوور اینستاگرام واقعی شما با دو دسته اختیاری و اجباری رو به رو خواهید شد. در نوع اختیاری کاربران به اختیار خود و به وسیله نمایش پاپ آپ به صفحه شما می‌پیوندند؛ اما در روش اجباری کاربران به اجبار توسط روش‌های مختلفی به صفحه اینستاگرامی شما اضافه می‌شوند. عمده تفاوت این دو روش را می‌توان در میزان ریزش در نظر گرفت. به دلیل اختیاری بودن عضویت در روش اول نسبتا ریزش کمتری را شاهد هستیم اما در روش اجباری به دلیل اضافه شدن کاربران به اجبار در صفحه اینستاگرام، ما با میزان ریزش بیشتری مواجه خواهیم شد. قیمت فالوور اختیاری نسبت به نوع اجباری مقداری گران‌تر است و دلیل آن را هم می‌توان در فرآیند اد شدن کاربران در نظر گرفت.

 

 

 

چه نوع دنبال کننده‌ای برای صفحه من مناسب است

شاید پس از خواندن مطالب بالا این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چه نوع دنبال کننده‌ای برای صفحه من مناسب است، از کدام روش خرید فالوور اینستاگرام استفاده نماییم و ... . نکته مهم و اساسی در خرید فالوور اینستاگرام که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، استراتژی کسب و کار شما است. شما باید با توجه به نوع استراتژی خود و همچنین میزان فعالیت خود از میان روش‌های نام برده شده در بالا یک روش را انتخاب نمایید. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما به تازگی صفحه اینستاگرامی خود را راه اندازی کرده است استفاده از فالوور فیک می‌تواند برای شروع مناسب باشد. اما اگر به دنبال افزایش میزان تعامل کاربران با صفحه هستید خرید فالوور واقعی اختیاری می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

 

منبع : https://www.digi-follower.com/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
rambo mordo