تلگرام را میتوان یکی از بهترین شبکههای مجازی دنیا دانست به صورتی که کاربران آن در ایران بیش از 40 میلیون رسیده‌اند. این شبکه اجتماعی محبوب منبع درآمد بسیاری از افراد است که به صورتهای مختلف در آن فعالیت دارند. در ابتدا با توجه به کم بودن کانالها، هر کانال به راحتی برای خود ممبر جذب میکرد. با اضافه شدن کانالها با موضوعات مختلف رقابت شدت گرفت و جذب ممبر برای کانالها سخت شد. به طور کل بهترین راه برای جذب ممبر تولید محتوای خوب و تبلیغات درست در کانالهای تلگرامی است ولی این راه زمان زیادی را برای افزایش ممبر میطلبد. برای برخی از افراد به خصوص صاحبان کسب و کار که به دنبال افزایش سریع ممبرهای کانال خود هستند، روش گفته شده مناسب نیست. برای چنین کانالهایی راهی به جز خرید ممبر تلگرام باقی باقی نمیماند.

روشهای متعددی برای افزایش ممبر وجود دارند که هر کدام از آنها دارای ویژگیها و معایبی هستند که در ادامه این مطلب از سایت دیجی فالوور به توضیح آنها پرداخته خواهد شد.

نحوه جذب ممبر واقعی در تلگرام

به طور کل برای جذب ممبر واقعی تلگرام دو روش وجود دارد که روش اول به صورت دستی و روش دوم به صورت خرید ممبر تلگرام است.

روش جذب ممبر به صورت دستی

در این روش مدیر کانال با تبادل لینک کانال خود با کانالها و گروههای تلگرامی دیگر به جذب ممبر می‌پردازید. این روش بسیار آهسته پیش رفته و در طول یک ماه هم نمیتوان به 1000 ممبر رسید. از این رو برای افرادی که برای افزایش ممبرهای کانال تلگرامی خود عجله دارند این روش مناسب نخواهد بود.

روش خرید ممبر تلگرام

بیشتر ادمینهای حرفهای برای جذب ممبر کانال خود از این روش استفاده میکنند زیرا در کمترین زمان بیشتری بازخورد دیده خواهد شد. به طور کل خرید ممبر واقعی تلگرام به دو صورت خرید ممبر اد اجباری و اد اختیاری انجام میشود که روش دوم خود دارای حالتهای مختلفی است. در روش اول کاربر به اجبار وارد کانال شده و در روش دوم به اختیار خود و بر اساس علاقمندیش در کانال مد نظر عضو میشود.

انواع روشهای خرید ممبر تلگرام

 

برای خرید ممبر باید از سایت و یا شرکتی درخواست خرید ممبر داشته باشید و با پرداخت هزینه ممبر تلگرام را خریداری کنید. روشهای مختلفی برای خرید ممبر تلگرام وجود دارند که بر حسب میزان کیفیت و کارایی روش مورد نظر قیمت آن‌ متفاوت خواهد بود.

 خرید ممبر فیک تلگرام

در این روش ممبرهای خریداری شده واقعی نیستند، از این رو بازدیدی برای پست‌های کانال شما نخواهند داشت. این ممبرها توسط شمارههای مجازی ایجاد شده و کاملا تقلبی هستند. ممبرهای فیک در بین دیگر روشهای خرید ممبر کمترین ریزش را دارند مگر وقتی که خود تلگرام واقعی نبودن این ممبرها را شناخته و شروع به حذف آن‌ها از کانال شما کند. خرید این دسته از ممبرها تنها برای کسانی مناسب است که در نظر دارند تعداد اعضای کانال آنها در نگاه اول زیاد به نظر برسد.

از آنجایی که این ممبرهای فیک بازدیدی برای کانال شما ندارند، افراد به راحتی میتوانند متوجه واقعی نبودن آنها شده و اعتمادشان را نسبت به کانال از دست بدهند. اگر کانالی برای کسب درآمد دارید بهتر است از این روش استفاده نکنید زیرا اعتمادسازی مطمئنترین مسئله در رابطه با فروش اینترنتی است. خرید ممبر ارزان فیک تلگرام کم هزینهترین روش محسوب میشود.

خرید ممبر به روش پوش اد

در این روش ممبرها توسط برنامههای غیر رسمی وارد کانال شما میشوند. ممبرها واقعی هستند ولی احتمال ریزش بالا است، زیرا کاربر بدون اجاره به کانال شما اد شده است. به طور مثال در برخی تلگرامهای غیر رسمی، سازنده به صورت پنهانی میتواند کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده میکنند، به کانال مورد نظر خود اضافه کند. این روش جز روشهای سریع و ارزان محسوب میشود که البته از روش خرید ممبر فیک تلگرام گرانتر است.

خرید ممبر پاپ آپ

 

در این روش پنجرهای به صورت پاپ آپ بر روی گوشی کاربر باز شده و از او درخواست عضو شدن در کانال مورد نظر را میکند. در این روش ممبرها کاملا واقعی هستند و با اختیار خود به کانال اضافه میشوند از این رو ریزش کمتری نسبت به روش قبل خواهند داشت. لازم به ذکر است که هیچ کدام از روشهای خرید ممبر تلگرام 100درصد نمیتواند بدون ریزش باشد زیرا ممکن است پس از مدتی افراد از پستهای قرار داده شده در کانال تلگرامی شما خوششان نیاید و کانال را ترک کنند.

خرید ممبر تلگرام به روش پوش نوتیفیکیشن

در این روش کاربران نوتیفیکیشنی دریافت میکنند که در آن درخواست جوین شدن در کانالی داده شده است. در این روش نیز کاربر با میل خود به کانال تلگرام افزوده میشود. بسیاری بر این باورند که این روش بهترین روش برای خرید ممبر تلگرام است زیرا ریزش کمتری نسبت به دیگر روشها داشته و کاربران با رضایت در کانال جوین میشوند. این نوتیفیکیشنها از طریق اپلیکیشنها و یا سایتهایی ارسال خواهد شد که کاربر بر روی گوشی خود اجازه ارسال نوتیفیکیشن را به آنها داده باشد. در این روش لازم است حداقل 10000 نفر تبلیغ کانال شما را ببیند تا 1000 نفر در کانال جوین شوند. پس به دنبال تاثیر صد درصدی در روش پوش نوتیفیکیشن نباشید. روش مذکور از دیگر روشهای موجود در رابطه با خرید ممبر تلگرام است و به سبب کیفیتی که دارد گرانتر می‌باشد.

 

چرا به افزایش ممبر تلگرام نیاز داریم؟

امروزه تلگرام در ایران به یکی از منابع برای کسب درآمد مردم تبدیل شده است. چه کسانی که دارای کانال با موضوعات متفرقه بوده و از طریق آن کسب درآمد میکنند و چه افرادی که در کانال تلگرامی کالاهای تولیدی خود را میفروشند میتوانند از تلگرام کسب درآمد بالایی داشته باشند. هر چه ممبرهای کانال بیشتر باشد اعتماد مردم به کانال مد نظر بیشتر می‌شود. در دنیای امروز که همه چیز به سرعت پیش میرود، صبر کردن برای به موفقیت شاید کار درست نباشد از این رو اگر دارای کانالی با پستهای با کیفیت هستید ولی پستهایتان بازخورد مناسبی ندارند، بهتر است به فکر خرید ممبر تلگرام باشید.