یکی از بهترین و سریع‌ترین ‌راه‌ها برای افزایش محبوبیت و دیده شدن در صفحات مجازی خرید فالوور است. زمانی که شما برای خرید فالوور اقدام می‌کنید، به‌سرعت هرچه‌ تمام‌تر کسب و کار شما رونق پیدا می‌کند. این روزها در صفحات مجازی مانند اینستاگرام کاربران تنها به چشمانشان اعتماد می‌کنند و پیج ها و صفحاتی که دارای فالوور بسیار بالایی هستند، بیشتر از دیگر صفحات دیده می‌شوند. بنابراین اگر فالوور زیادی داشته باشید، دیگران ناخودآگاه شما را دنبال می‌کنند و مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرید.

با خرید فالوور می‌توانید خیلی راحت و سریع صفحه‌ی خود را به یک صفحه‌ی تجاری تبدیل کرده و از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

چرا فالور بخریم؟

فضای اینترنت یک بستر کاملا رایگان برای به اشتراک گذاشتن محصولات و خدمات می‌باشد. بنابراین هر فردی دوست دارد در این فضا فعالیت داشته باشد و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای کسب درآمد کند. اما برای این که در فضای به این بزرگی مطرح شوید نیاز به دیده شدن دارید. خرید فالوور به شما کمک می‌کند، یک شبه به آرزوی چندساله‌ی خود برسید و با افزایش درصد فروش به سود بیشتری دسترسی پیدا کنید. خوبی این راهکار این است که علاوه بر افزایش فالوور، لایک، کامنت، بازدید‌کننده و مشتری بیشتری جذب می‌کنید و افرادی که به تازگی وارد پیج شما می‌شوند در روند پیشرفت شما تاثیر بسیار شگفتی می‌گذارند.

دیگر نگران جذب فالوور نباشید.

با خرید فالوور دیگر نگرانی بابت جذب فالوور نخواهید داشت. تنها کاری که شما باید انجام دهید، پاسخگویی و جذب مشتریان است. اما این‌ که ربات جذب فالوور چه ویژگی‌ها و امکاناتی داشته باشد، یک مسئله بسیار مهم است. یعنی چگونه به ربات دستور دهید، برای شما فالوور جذب کند تا به نتیجه‌ی بهتری برسید. برای مثال، مشخص می‌کنید از میان هشتگ‌ها یا صفحات مرتبط با کارتان وارد صفحه‌تان شوند. پس دقت داشته باشید، خرید فالوور را به صورت هدفمند انجام دهید و مخاطبانی را به خود جذب کنید که علاقمند به کار شما هستند. همچنین به مرور زمان فالوور اضافه کنید تا صفحه‌ی شما به دلیل فالوهای پی‌در‌پی متوقف نشود.

آیا خرید فالوور واقعی است؟

این سوال برای خیلی‌ها پیش می‌آید که آیا با خرید فالوور ما با اعضای فعال و واقعی روبرو می‌شویم یا نه؟ مطمئنا با تبلیغات زیادی به عنوان خرید فالوور واقعی در صفحه‌های مجازی و دنیای اینترنت مواجه شده‌اید. پاسخ دادن به این سوال که آیا آن‌ها فروش فالوور واقعی دارند یا نه، کمی به تفکر نیاز دارد و باید جوانب زیادی بررسی شود. به طور کلی، دو روش برای افزایش فالوور واقعی وجود دارد.

۱.افزایش فالوور واقعی از طریق صفحات پربازدید

روش اول، افزایش فالوور واقعی از طریق تبلیغات است که آسان‌ترین و اما پرهزینه‌ترین روش برای جذب فالوور است. شما از طریق کسب و کارهای معروف صفحه و وب‌سایت خود را به دیگران معرفی می‌کنید و تعداد دنبال‌کننده‌های خود را بالا می‌برید.

دقت داشته باشید، برای این کار از واژه‌های جذاب و متفاوت استفاده کنید تا دیگران برای دیدن کسب و کار شما کنجکاو شوند.

۲. افزایش فالوور واقعی از طریق ربات

یکی از پرکاربردترین روش‌ها برای جذب فالوور واقعی استفاده از ربات‌هاست‌. اما ربات‌ها چگونه عمل می‌کنند؟ ربات‌های مجازی طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که توانایی فالو و آنفالو کردن صفحات مختلف را دارند. برای مثال، با فرستادن ربات اینستاگرام به صفحه‌ی شما و مشاهده کردن محتواهای داخل آن به صورت اتوماتیک فالو می‌شوید.

توصیه می‌شود هیچگاه فالور فیک نخرید.

برای خرید فالوور واقعی بهتر است با مشاورین مختلفی صحبت کنید تا در راستای اهداف خود قدم بردارید و فالوورهایی خریداری کنید که ماندنی باشند و به اعتبار‌بخشی صفحه‌ی شما کمک کنند. خرید فالوور فیک تنها از نظر ظاهری صفحه‌ی شما را پربازدید جلوه می‌دهد. اما با خرید فالوور واقعی درصد فروش و تعامل صفحه بالا می‌رود. پس بهتر است هیچ‌گاه اقدام به خرید فالوور فیک نکنید. چرا که این روزها بازدیدکنندگان بیشتر از قبل آگاهی دارند و خیلی راحت و سریع متوجه فالوور فیک شما می‌شوند.

بهترین روش خرید فالوور اینستاگرام چیست؟

سایت‌های زیادی در زمینه‌ی فروش فالوور اینستاگرام فعالیت می‌کنند که هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. اما بهترین راه برای خرید فالوور اینستاگرام چیست و چگونه برای این کار اقدام کنیم که بعدها پشیمان نشویم؟ خرید فالوور اینستاگرام توسط ربات انجام می‌شود که به ربات دستور داده می‌شود چه کاری انجام دهد و از کجا فالوور جمع‌آوری کند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم ربات اینستاگرامی می‌پردازیم:

۱.توانایی انجام انواع تعامل‌ها

رباتی که انتخاب می‌کنید علاوه‌بر توانایی جذب فالوور، باید بتواند کامنت، لایک، فالو و آنفالو کردن مخاطبین را انجام دهد.

۲.اجرای اهداف مشخص‌شده

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم ربات خرید فالوور اینستاگرام،  توانایی اجرای اهداف است. در واقع رباتی که انتخاب می‌کنید باید بتواند در قالب اهداف مشخص شده فعالیت کند. برای مثال، تنها از پیج‌ها یا هشتگ‌های خاص فالوور جذب کند.

۳.  قابلیت تنظیم سرعت

ربات اینستاگرام باید قابلیت تنظیم سرعت برای انجام اهداف را داشته باشد تا شما بتوانید خیلی راحت، سرعت فالو، لایک و کامنت گذاشتن آن را تنظیم کنید. این ویژگی زمانی اهمیت پیدا می‌کند که فعالیت شما توسط اینستاگرام زیر ذره‌بین قرار بگیرد. در واقع هر چقدر سرعت خرید فالوور اینستاگرام پایین‌تر باشد، احتمال مسدود شدن اکانت شما بسیار کاهش پیدا می‌کند.

۴. برقراری ارتباط کاملاً طبیعی با کاربران

ربات اینستاگرام باید به صورت کاملاً طبیعی با کاربران ارتباط برقرار کند. داشتن این ویژگی باعث می‌شود فالوورهای هدفمند برای خود خریداری کنید.

به تبلیغات خرید فالوور اینستاگرام ارزان توجه نکنید!

سایت‌های زیادی هستند که با تبلیغات بی‌شمار شما را جذب می‌کنند تا فالوور اینستاگرام ارزان بخرید. اما واقعیت این است که فالوورهای ارزان هیچ فایده‌ای برای کسب‌وکار شما ندارد. مطمئناً با خرید فالوور اینستاگرام ارزان اکانت‌های فیک را به صفحه‌ی خود اضافه می‌کنید که بعد از مدتی توسط اینستاگرام شناسایی و کم کم پاک می‌شوند. اگر به دنبال خرید فالوور واقعی ایرانی اینستاگرام هستید، بهترین راه ربات‌های اینستاگرامی است.

کلام آخر

برای افزایش فالوور اینستاگرام روش‌های زیادی وجود دارد. اگر به بلاگرهای اینستاگرام توجه کنید مطمئنا روش‌های مختلفی که برای جذب مخاطب به کار می‌برند را شناسایی می‌کنید. آنها دست به هر کاری می‌زنند تا فالورها سرگرم و برای همیشه همراه‌شان باشند. پس تنها خرید‌ فالوور کفایت نمی‌کند. بلکه شما باید حرفی برای گفتن داشته باشید تا فالوورهای شما ثابت باقی بمانند.

  آپارت مارا دنبال کنید تا از جدید ترین آموزش های اینستاگرام و تخفیف های ویژه بهره مند شوید

 

دیجی فالوور مرجع خرید فالوور اینستاگرام واقعی و ارزان همراه با تحویل سریع