در عصر مدرن دیجیتال ، اینستاگرام به یکی از جذاب ترین سیستم عامل های موجود در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. با این حال ، این نه تنها بستری برای ارسال عکس های سلفی و عکس های تعطیلات است. بیشتر و بیشتر بازاریابان به پلتفرم IG پیوسته اند و جذب مخاطب برای محصولاتشان هدف است. لایک های اینستاگرام یکی از بزرگترین عوامل سنجش موفقیت است. این هم برای موفقیت شخصی و هم برای درک قدردانی از تجارت است. س isال این است که چگونه لایک های اینستاگرام بیشتری کسب می کنید؟ ما در طی این مقاله راهنمایی های مربوط به کسب پسندیدن بیشتر را به شما ارائه خواهیم داد و یک کلاهبرداری کوچک را به شما می گوییم که ما آستین بالا داریم. با این حال ، لازم است تا انتهای مقاله را بخوانید تا متوجه شوید.

تاریخچه اینستاگرام - مروری کوتاه

اینستاگرام توسط مایک کریگر و سایمون سیستروم در سال 2010 معرفی شد. قالب اینستاگرام که در ابتدا ایجاد شده است ، روشی است که تا به امروز وجود دارد ، یعنی گرفتن عکس ، و سپس ویرایش آن ، افزودن زیرنویس و سپس ارسال عکس به اعضای خانواده و دوستان. کریگر اولین کسی بود که در 16 ژوئیه 2010 در اینستاگرام پستی ارسال کرد. پس از آن پست سیستروم که چند ساعت بعد ارسال شد. پس از آن ، در تاریخ 6 اکتبر 2010 ، برنامه در فروشگاه app راه اندازی شد. سپس جمع آوری کمک مالی برنامه ، به ویژه سری A که با 7 میلیون دلار در فوریه 2011 بسته شد ، انجام شد و 20 میلیون دلار ارزیابی شد. این برنامه بعداً در آوریل 2012 در اندروید معرفی شد ، جایی که با بیش از 1 میلیون بارگیری در روز اول شروع به کار کرد. بعلاوه ، تعداد کاربران پس از راه اندازی iOS به بیش از 30 میلیون نفر رسیده است. کمتر از یک هفته بعد ، این برنامه توسط فیس بوک به صورت نقدی و سهام به قیمت 1 میلیارد دلار خریداری شد. و بدون درآمد واقعی ، این بسیار شگفت انگیز است. با این حال ، درآمد واقعی برای کاربران اینستاگرام امثال لایک است که از طریق به اشتراک گذاری محتوایی که مردم از آن لذت می برند به دست می آورید.

لایک های Insta چگونه کار می کنند

سادگی لایک های اینستاگرام همان چیزی است که این پلتفرم را برای کاربرانش جذاب کرده است. همه پسندیدن ها و نظراتی که با ارسال رسانه های عالی به دست می آورید ، مرکز عملکرد پلتفرم است. پستی را که دوست دارید مشاهده کنید ، روی دکمه قلب کلیک کنید یا روی تصویر دو ضربه سریع بزنید. مهمترین مسئله ای که مردم با اینستاگرام مواجه هستند این است که شما برای به دست آوردن قابلیت مشاهده در فیدهای افراد و جستجوی هشتگ ، به لایک نیاز دارید. بدون آنها ، شما دیده نمی شوید. بدون اینکه دیده شوید ، هیچ لایکی دریافت نمی کنید.

الگوریتم

وقتی در فید خود هستید ، ممکن است پست ها را به ترتیب زمانی مشاهده کنید (جدیدترین ها در ابتدا). با این حال ، این فقط برای افرادی است که شما آنها را دنبال می کنید. اگر می خواهید برخی اطلاعات ، پست ها یا سایر مطالب جالب جدید را پیدا کنید ، باید هشتگ را جستجو کنید. برای همان مثالی که در مقاله های قبلی استفاده کردیم ، اگر # پخت را جستجو کنید ، می بینید که یازده پست برتر تعداد زیادی لایک دارند ، بنابراین برای هر کسی که هشتگ را جستجو می کند ، قابل مشاهده است. در حال حاضر ، پنج نفر برتر ، به استثنای Instagram TV ، این تعداد پسندیدن را دارند:

  1. 37.7 کیلوگرم
  2. 1،008
  3. 1،399
  4. 2،607

اگر پست های پخت شما به این تعداد نرسد ، بعید است که افراد دیگری به غیر از کسانی که شما را دنبال می کنند ، دیده شوند. الگوریتم این ساده اما بسیار چالش برانگیز است. سوال این است که چگونه لایک بیشتری می گیرید؟ با دیده شدن توسط افراد بیشتری. چگونه بیشتر افراد دیده می شوند؟ با کسب لایک بیشتر ، این دوربرگردان است که با بازاریابی در شبکه های اجتماعی روبرو هستیم.

 

بازی سیستم

بسیاری از افراد با الگوریتم ها بازی کرده اند و نتایج متفاوتی به همراه دارد. این روش عمدتا شامل ارسال مطالب زیادی ، ارسال در زمان های مهم یا استفاده از حساب های هرزنامه است. این پلتفرم به سرعت برخی از این استراتژی ها را بدست آورد ، زیرا آنها نقش مهمی در جلو بردن بازاریابان داشتند. در نتیجه ، آنها شروع به حذف هرزنامه بیش از حد از سیستم عامل کردند. با این حال ، می توان از برخی سبک های امیدوار کننده هک برای جلب علاقه شما استفاده کرد. کمی بعد در مقاله به این موضوع خواهیم پرداخت.

نحوه کار با الگوریتم

نقش اصلی الگوریتم این است که اطمینان حاصل کند کاربران هر چه بیشتر ممکن است در سیستم عامل بمانند. این یک نشانه واضح است که اینستاگرام با محتوای خوب کافی برای سرگرمی کاربران خود را تغذیه می کند. در چنین شرایطی ، کاربران اینستاگرام وقت بیشتری را برای بسترهای نرم افزاری صرف می کنند ، از این رو تبلیغات بیشتری را مشاهده می کنند. با این حال ، الگوریتم کمی شبیه به این است:

  • تعامل کاربر با سیستم عامل
  • آموزش اینستاگرام در مورد میزان تعامل با نقاط داده
  • اینستاگرام آنچه را که آموخته اند به چیزی می گیرد که کاربران می توانند از آن لذت ببرند.
  • کاربران از محتوا لذت می برند ، بنابراین زمان بیشتری را در سیستم عامل می گذرانند.
  • اینستاگرام مجبور است هر چقدر بیشتر وقت خود را در این سیستم عامل بگذرانند ، امتیاز داده ها بالاتر خواهد بود و لایک های کاربر را پیش بینی می کند.
  • هرچه اینستاگرام بیشتر لایک های کاربر را پیش بینی کند ، احتمال ادامه درگیری کاربر بیشتر است.

در اصطلاحات اساسی ، هر چقدر از طریق جذابیت و محتوای با کیفیت لایک دریافت کنید ، به طور کلی لایک بیشتری خواهید دید.

 

محتوای با کیفیت

مهمترین کاری که می توانید برای جلب مشارکت اینستاگرام انجام دهید ، تهیه محتوای جذاب است. انتظار می رود چنین محتوایی حداقل برای مخاطبان سرگرم کننده باشد. در حالت ایده آل ، محتوای با کیفیت اینستاگرام لزوماً نباید بر اساس ارزش هنری باشد. در عوض ، آن را تحت تأثیر نفوذ و تعامل قرار داده است ، که چیزی فراتر از یک مسابقه محبوبیت است. محتوای ایجاد شده باید صادقانه و ناشی از صدای مارک محصول باشد. این می تواند با این واقعیت استدلال شود که مردم از آنچه در یک مارک تجاری یا تأثیرگذار درست است راهنمایی می کنند. به عنوان مثال ، افرادی که به خرید می روند و لباس پاتاگونیا می پوشند ، احساس می کنند که مارک های یافت شده در اینجا حس نوع دوستی دارند. همین امر می تواند برای فردی که طرفدار کامیون های فورد یا Wranglers و غیره است اتفاق بیفتد. چنین افرادی تمایل دارند خود را با مارک هایی که فرهنگ آمریکای غربی را تداعی می کنند همسو کنند. در نهایت ، صدای برند شما عاملی تعیین کننده در این مورد است که آیا مردم باید شما را دنبال کنند یا نه.

راهکارهایی برای استفاده از اثبات اجتماعی برای پسندیدن های بیشتر اینستاگرام

البته ، برخی از استراتژی ها وجود دارد که می توانید برای به دست آوردن پسندیدن بیشتر از مطالب خود استفاده کنید:

  • اینفلوئنسر را استخدام کنید. - به سادگی ، به دست آوردن نظر در مورد اینفلوئنسر خود افزایش چشمگیری در کسب لایک های فراوان است.
  • تولید ترافیک. - به دست آوردن بازدید از سایت ها و صفحات دیگر به دیده شدن شما کمک می کند. که به نوبه خود ، پسندیدن بیشتری ایجاد خواهد کرد. با این شرط که مخاطبان مناسبی را هدف قرار دهید.
  • از هشتگ ها استفاده کنید. - هشتگ ها راهی است برای نشان دادن آنچه مردم می خواهند ببینند. با این حال ، همانطور که با مثال بالا مشاهده کردید ، اگر پست های شما میزان لایک مناسبی را کسب نکنند ، احتمالاً در صفحه هشتگ نیز مشاهده نخواهید شد.

روش های بسیار کمی وجود دارد که بتوانیم از الگوریتم به نفع خود استفاده کنیم. اگر در وهله اول لایک دریافت نکنید ، بعید است که اصلاً آن را دریافت کنید.

 

استخدام اینفلوئنسر مانند یک مهر تایید کارشناس است

اینفلوئنسر دقیقاً نحوه صدای آنهاست. آنها بر مردم تأثیر می گذارند. این اغلب به این دلیل است که آنها دسترسی گسترده ای دارند و مردم به آنها و نظرات آنها اعتماد می کنند. اگر می توانید اینفلوئنسر را برای لایک ، به اشتراک گذاری یا اظهار نظر در مورد پست های خود استخدام کنید ، به احتمال زیاد توجه دیگران را به دنبال آن تأثیرگذار جلب خواهید کرد. مشکلی که در استخدام اینفلوئنسرها وجود دارد این است که شما باید هزینه پرداخت کنید که معمولاً ارزان نیست.

تأیید تجارت شریک

کمی شبیه تأثیرگذار است ، در واقعیتی که شما از یک شرکت بزرگتر برای تبلیغ یا تأیید خود استفاده می کنید. اگر مربی می فروختید و توسط نایک اشاره یا تأیید کرده اید ، می بینید که برای بدست آوردن پسندیدن بیشتر ، شما را از یک راه طولانی می برد. با این حال ، اغلب نمی بینید که یکی از رقبای شما جایگاه بیشتری برای رقابت آنها داشته باشد. با این حال ، اگر شما از طرف یک ورزشکار که از کفش های دویدن شما استفاده می کند ، تأیید کرده اید ، این یک داستان متفاوت است. اگر شما فردی با تجربه در این زمینه داشته باشید و نظرات مثبت آنها را ارائه دهید ، مردم توجه بیشتری به برند شما خواهند کرد. با این وجود بعید است که در وهله اول وقتی لایک بسیار کمی داشته باشید به آن توجه توجه کنید.

اشتراک گذاری و مسابقات

ارائه دلایلی برای پسندیدن و به اشتراک گذاشتن محتوای شما توسط افراد همیشه گزینه بسیار خوبی برای پوشش بیشتر و در نتیجه پسندیدن بیشتر بوده است. تولید محتوای قابل اشتراک یکی از روش های کسب پسندیدن بیشتر است. به عنوان مثال ، اگر پستی ایجاد کنید که افراد بخواهند آن را در سیستم عامل های دیگر به اشتراک بگذارند ، بازدید بیشتری به صفحه Insta شما وارد می کند. در حال حاضر ، محتوای قابل اشتراک کمی مبهم است. از آنجا که بسیاری از مشاغل در حال حاضر محتوای خود را در بیش از یک سیستم عامل به اشتراک می گذارند ، ممکن است بخواهید انجام مسابقاتی را در نظر بگیرید که افراد را ترغیب می کند به شما مراجعه کنند. این می تواند این باشد که اولین هزار نفری که محتوای شما را دوست دارند و به اشتراک می گذارند چیزی از کسب و کار شما برنده می شود یا بهترین محتوای به اشتراک گذاشته شده در هشتگ شخصی شما هر هفته چیزی را به دست می آورد. از هرچه استفاده می کنید کمک خواهد کرد. با این حال ، اگر علاقه ای برای شروع ندارید ، بعید به نظر می رسد شاهد پیشرفت های چشمگیری باشید.

برای فالو دنبال کنید ، برای لایک لایک کنید

دنبال کردن برای دنبال کردن و مانند لایک تاکتیکهایی که در گذشته م workedثر بوده اند را دنبال کنید ، بر این اساس که اگر پست های شخص دیگری را دوست داشته باشید ، او از پست شما خوشش می آید. با این حال ، "مسابقه دوست داشتنی اینستاگرام" از گذشته گذشته است و شما برای افراد پسندیده با افراد بیشتری رقابت می کنید. آنها قرار نیست فقط امثال خود را بدهند. بعلاوه ، اگر افراد بیشتری را دنبال کنید تا اینکه دنبال خودتان باشند ، هرگز به عنوان یک مرجع در طاقچه خود مشاهده نخواهید شد.

راه آسان برای دریافت لایک اینستاگرام

تمام نکاتی که در بالا ذکر کردم اگر از قبل طرفدار داشته باشید که از طریق لایک های اینستاگرام به محتوای شما بپردازند ، خوب است. با این حال ، هنگامی که برای به دست آوردن این موارد پسندیده اید ، اما تمام مراحل بالا را انجام داده اید یا نمی توانید برخی از آنها را برای هزینه های مالی انجام دهید ، باید به چیز دیگری نگاه کنید. ما در اینجا وارد می شویم. ما می توانیم راهی برای خرید لایک های اینستاگرام برای پست های منفرد یا کل محتوای شما ارائه دهیم. به یاد داشته باشید ، هرچه تعداد پست های شما بیشتر لایک داشته باشد ، در نتیجه احتمال قرار گرفتن در معرض ، دنبال کنندگان و پسندیدن بیشتر خواهید داشت. فکر نکنید که قرار است تنها فردی باشید که این کار را انجام می دهد. بسیاری از صفحات اینستاگرام از این روش برای افزایش تعداد پسند خود با خیال راحت و در نتیجه طرفداران و بدون هیچ مشکلی استفاده کرده اند.