راهنماهای کامل بازاریابی اینستاگرام

اگر از مردم بخواهید از سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی نام ببرند ، احتمال زیادی وجود دارد که اکثر آنها از اینستاگرام به عنوان یکی از برترین پلتفرم های موجود نام ببرند. این به این دلیل است که یک بستر اصلی رسانه های اجتماعی است که روزانه میلیون ها کاربر فعال دارد.

بنابراین ، صدها هزار عکس و فیلم ، اگر نه بیشتر ، روزانه در اینستاگرام منتشر می شوند. هر یک از این پست ها تن درگیری کاربران را دریافت می کند. این بدان معنی است که کاربران اینستاگرام از جذاب ترین کاربران شبکه های اجتماعی هستند. بنابراین ، این امکان را برای پلتفرم فراهم می کند که یک بازار یا بهتر بگوییم بستری باشد که شرکت ها و مارک ها بتوانند خدمات یا محصولات خود را تبلیغ کنند. به همین دلیل هزاران شرکت در این فرصت پرش کرده و شروع به راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در این سیستم عامل کرده اند.

امروزه ، خوراک کاربر با تبلیغات متعدد از شرکت های مختلف پر شده است ، تا جایی که آنها فقط در بیشتر تبلیغات پیمایش می کنند. این امر باعث شده رقابت کاملاً بالا باشد. شرکت ها و مارک ها می خواهند پست های آنها در فید کاربران رتبه بالاتری داشته باشد تا شانس بیشتری برای دیدن این موارد توسط مردم داشته باشند. این رقابت شدید است به همین دلیل در برخی مواقع ممکن است احساس نفوذ در اینترنت و محبوب شدن آن غیرممکن باشد.

اینجاست که یک استراتژی بازاریابی خوب در اینستاگرام می تواند به شما کمک کند. در این راهنما ، سعی خواهیم کرد تا تصویری کامل از بازاریابی در اینستاگرام ارائه دهیم و سپس اصول آن را بیان خواهیم کرد و برخی از نکاتی را که می تواند به مردم در درک اینکه به کدام سمت باید بروند و به دنبال چه چیزهایی بگردند ، بررسی خواهیم کرد. اقداماتی که باید انجام شود.

بازاریابی اینستاگرام همه چیز چیست؟

در بخش معرفی این راهنما ، فهمیدیم که اینستاگرام کاملاً رقابتی شده است. خوب ، هر وقت یک پلت فرم به چیزی تبدیل می شود که مردم از آن می توانند درآمد کسب کنند ، همه چیز رقابتی می شود. به همین دلیل است که افراد می خواهند به اینفلوئنسر در اینستاگرام تبدیل شوند و شرکت هایی هستند که برای کمک به این امر بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام را ارائه می دهند. اما بازاریابی اینستاگرام چه نتیجه ای دارد؟ بازاریابی اینستاگرام شامل یک رویکرد برنامه ریزی شده برای استفاده از اینستاگرام برای به دست آوردن میزان مواجهه ، تعامل بیشتر و استفاده از آن برای ایجاد نوعی سود است.

به عنوان مثال ، اگر یک شرکت یا مارک تجاری از اینستاگرام برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود استفاده می کند ، آنها خواهان تعامل بیشتر هستند تا بتوانند منجر به احتمالی شوند که سپس بتوانند آنها را کم کرده و به تبدیل تبدیل شوند. مثال دیگر می تواند مورد Influencers باشد.

اینفلوئنسرها افرادی هستند که طرفداران زیادی در اینستاگرام دارند. مارک ها برای کار با اینفلوئنسرها از بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام استفاده می کنند و به آنها اجازه می دهند محصولات و خدمات این برند را تبلیغ کنند ، به این امید که مورد توجه بیشتری از طرفداران بزرگ Influencer قرار گیرند. این معاملات می تواند برای اینفلوئنسر سودآور باشد بنابراین بسیاری از افراد می خواهند محتوای خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند و تعامل و پیگیری بیشتری کسب کنند تا بتوانند به اینفلوئنسر تبدیل شوند.

بنابراین ، برای استفاده از مشاغل بازار محبوبیت ، مارک ها و افراد نیاز به استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های مختلف دارند تا بتوانند در Instagram نمایش بیشتری پیدا کنند که می تواند به تعامل بیشتر منجر شود. این تاکتیک ها می توانند مواردی مانند دانستن زمان ارسال ، چه چیزی برای ارسال ، چه کسی را هدف قرار دهند و غیره. هدف اصلی بهبود حضور در سیستم عامل است.

نکاتی خاص برای کمک به بازاریابی اینستاگرام

خوب ، بنابراین در این بخش از راهنما ، ما می خواهیم چند نکته را که می تواند به شما کمک کند جنبه های مهم بازاریابی اینستاگرام را درک کنید ، بررسی کنیم و به شما ایده دهیم که چگونه با بازاریابی اینستاگرام شروع کنید و چگونه می توانید آن را بهبود ببخشید. و آن را موثر تر. بنابراین ، بیایید وارد آن شویم.

  • ایجاد نمایه تجاری اینستاگرام

بسیار خوب ، اگر می خواهید از Instagram برای تبلیغ نام تجاری یا کسب و کار خود استفاده کنید ، اولین قدم برای عبور از این مرحله ایجاد نمایه کسب و کار است. خوب ، این احتمال وجود دارد که اکثر شما قبلاً یک حساب کاربری ایجاد کرده باشید. بنابراین ، می توانید به نکته بعدی بروید.

اگر هنوز یکی را ایجاد نکرده اید ، ادامه مطلب را بخوانید زیرا ایجاد یک حساب کاربری در Instagram بسیار آسان است. اکنون ، بیشتر اوقات توصیه می شود که مشخصات شخصی و کاری خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی متفاوت نگه دارید. اما اگر قبلاً یک حساب اینستاگرام با دنبال کنندگان خوبی دارید و نمی خواهید با ایجاد یک حساب جدید این مورد را از دست دهید ، نگران نباشید همچنین می توانید حساب عادی خود را به یک حساب تجاری تبدیل کنید.

دلیل اصلی داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام این است که مجموعه ای از ویژگی ها و ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند به شما کمک کند پیشرفت خود را ردیابی کنید ، استراتژی خود را تجزیه و تحلیل کنید ، به شما کمک کند مخاطبان خود را کشف کنید و موارد دیگر. اگر می خواهید حساب اینستاگرام خود را به یک تجارت تبدیل کنید ، ابتدا به نمایه خود بروید. سپس بر روی گزینه more که نمادی است که دارای سه نوار است کلیک کنید. اکنون ، به تنظیمات بروید. اگر نمی توانید سوئیچ گزینه حرفه ای حساب را پیدا کنید ، روی گزینه حساب ها کلیک کنید.

در اینجا ، گزینه سوئیچ را پیدا خواهید کرد. سپس بر روی تجارت کلیک کنید. اکنون ، باید جزئیات مربوطه را اضافه کنید و دسته کسب و کار خود را انتخاب کنید. پس از اتمام مراحل مربوطه ، باید بر روی انجام ضربه بزنید. این همان است که شما یک حساب تجاری Instagram ایجاد کرده اید. اگر می خواهید یک حساب جدید ایجاد کنید ، فقط باید یک حساب Instagram جدید ایجاد کنید و مراحل بالا را دنبال کنید.

  • آیا تبلیغ عقب نشینی نکنید که در آن است

مفهوم سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به عنوان سایت های آنلاین آغاز به کار کرد که افراد می توانند به آنجا بروند و با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کنند. سپس آنها می توانند عکس ها ، فیلم ها و افکار خود را با افرادی که به آنها متصل هستند به اشتراک بگذارند.

بیایید نگاهی به اینستاگرام بیندازیم. این کار به عنوان سکویی آغاز شد که مردم می توانند تصاویر و فیلم ها را با بقیه جهان به اشتراک بگذارند. امروز ، در هسته اصلی اینستاگرام هنوز همین است. مردم فقط برای استراحت به این سکوی می آیند ، به رسانه های ارسال شده توسط افراد مشهور ، دوستان و خانواده های مورد علاقه خود ، مرور الگوهای رفتاری ، دیدن فیلم های خنده دار گربه و غیره نگاه می کنند.

بنابراین ، اگر شروع به فروش چیزهایی برای آنها کنید ، ممکن است آزرده خاطر شوند و نادیده گرفتن شما را شروع کنند. زمانی را بخاطر می آورید که برنامه مورد علاقه خود را از تلویزیون تماشا می کنید و سپس تبلیغات شروع می شود؟ خوب ، اگر با آزار دادن با تبلیغات تبلیغاتی ، اوقات فراغت و سرگرمی آنها را مختل کنید ، کاربران نیز همین احساس را دارند. به همین دلیل است که شما باید محصولات و خدمات خود را به گونه ای تبلیغ کنید که مرحله آرامش آنها را از بین نبرد و در حالی که به اندازه کافی گیرا باشد تا بتواند توجه آنها را جلب کند ، با بقیه پست ها مخلوط می شود.

ما می فهمیم که دستیابی به این مسئله ممکن است دشوار باشد ، به همین دلیل است که باید نگاهی به مارک های دیگر بیندازید که در پست های خود بسیار جذاب هستند ببینید چه کاری انجام می دهند و ببینید چگونه می توانید پست های خود را بهبود ببخشید.

یک قالب می تواند ارسال یک عکس واقعاً خوب از محصول خود باشد بدون اینکه لزوما متن های پر فروش را روی آن قرار دهید. فقط یک زیرنویس تبلیغاتی مرتبط کوچک اضافه کنید مانند - 50 درصد تخفیف در دو خرید اول خود. این احتمال وجود دارد که اگر محصول شما واقعا خوب به نظر برسد ، کاربران به طور غریزی به عنوان نگاه می کنند و پس از دیدن تخفیف ممکن است به خرید آن علاقه مند شوند.

  • تصاویر را به درستی دریافت کنید

این نکته در مورد درست گرفتن نسبت ابعاد ، اندازه و تصاویر پست است. اینستاگرام برای مشاهده بهینه رسانه ساخته شده است. با گذشت زمان ، این شرکت بر روی آن پیشرفت کرده و پلتفرم برای محتوای رسانه ای بسیار بهینه تر شده است.

این دلیل آن است که ویدئوها و تصاویر در اینستاگرام در مقایسه با سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بسیار خوب به نظر می رسند. بیشتر کاربران اینستاگرام از تلفن های هوشمند و سایر دستگاه های کوچک تلفن همراه تشکیل می شوند. به همین دلیل این پلت فرم برای مشاهده در تلفن های هوشمند یا رایانه لوحی بهینه تر شده است.

ما این موارد را ذکر می کنیم زیرا هر زمان که در حال ایجاد محتوا برای اینستاگرام هستید ، باید آن را از نظر بصری جذاب کنید زیرا این همان چیزی است که باعث جذابیت بیشتر می شود. شما باید نسبت ابعاد و اندازه بهینه را برای کیفیت بهتر در اینستاگرام حفظ کنید.

یک پست وبلاگی بسیار خوب در مورد نسبت ها و اندازه ها برای پست های مختلف اینستاگرام توسط tailwindapp انجام شده است. برای بررسی دقیق این موضوع باید پست های آنها را بررسی کنید. به عنوان مثال ، نسبت تصویر خوب برای یک عکس در اینستاگرام 4: 5 است و اندازه آن باید 1080 X 1350px باشد. نسبت خوب برای حلقه های اینستاگرام 9:16 با ابعاد 1080 X 1920px است.

ایده این است که هرگز رسانه های بی کیفیت بارگذاری نکنید. تصاویر یا فیلم ها همچنین باید رنگ های جذابی داشته باشند و بتوانند توجه کاربران را به خود جلب کنند. سعی کنید کسل نشوید تا در طومار گم نشوید. از دید کاربران فکر کنید. آیا این باعث می شود پیمایش را متوقف کنید و به پست نگاه کنید؟ آیا تصاویر به اندازه کافی ضخیم هستند؟ کیفیت رسانه خوب است؟ اینها س theالاتی است که باید هنگام مشاهده کیفیت تصویر یا فیلم از خود بپرسید.

  • برای ایجاد هویت برند خود تلاش کنید

بسیاری از مشاغل و مارک ها به بررسی کارهایی که برندهای دیگر انجام می دهند و کارایی آنها پرداخته و شروع به کپی کردن سبک می کنند. اما این می تواند برای مارک بسیار مضر باشد. در دریای مارک های مشابه دیگر با محتوای مشابه گم خواهد شد. داشتن یک هویت قابل تشخیص در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. البته ، هر مارکی نمی تواند واقعاً منحصر به فرد شود اما هیچ چیز مانع از این نمی شود که سبکی از سبک خاص خود را داشته باشند.

به عنوان مثال ، درجه بندی رنگ و ساختار پست های شما باید سازگار باشد. اگر برای پس زمینه برخی از پست ها از رنگ خاصی استفاده کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که از این رنگ برای سایر پست های مشابه در نمایه خود استفاده می کنید.

همچنین ، انتخاب های سبکی که برای یک پست تصویری در اینستاگرام انجام می دهید ، باید شبیه به همه محتوای تصویر دیگر باشد (به دلایلی). هدف اصلی این است که افراد بدون دیدن نام نمایه ، پست های شما را با مارک شما مرتبط کنند. بیایید بگوییم شما مرتباً استوری های اینستاگرام را ارسال می کنید. سعی کنید حاشیه ای به داستان ها اضافه کنید. از رنگی که به طور کلی برای پست های خود انتخاب می کنید استفاده کنید. این باعث می شود پست های شما برجسته شده و به شما مرتبط شوند. بنابراین ، اگر کاربری بار کافی آن را ببیند ، می داند که این یک داستان از برند شما است. در مورد محتوا نیز همین طور است.

تصاویر و ویدیوهایی که ارسال می کنید باید شباهت هایی با هم داشته باشند. آنها باید با برند شما مرتبط و مرتبط باشند. اگر صاحب برند پوشاک هستید ، ممکن است عکس محصولاتی که ارسال می کنید ، احساسی مشابه با آن داشته باشند. درجه بندی رنگ ، بیان مدل ها ، نورپردازی و غیره تأثیر زیادی در احساس کاربران هنگام مشاهده پست شما دارد. بنابراین ، اگر در چندین پست ثابت باشید ، مردم ممکن است این احساس را با نام تجاری شما مرتبط کنند.

  • صدای مارک

این نکته را می توان ادامه نکته بالا دانست. ویژگی خوب داشتن مارک اگر فردی از اینستاگرام یا سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ و بازاریابی استفاده می کند داشتن صدای ثابت است که می تواند با آن مرتبط شود. منظور ما از این حرف این است که لحن و سبکی که در پست های خود در اینستاگرام استفاده می کنید باید با برند شما قابل تطبیق باشد. به عنوان مثال ، هنگام تبلیغ محصول خود می توانید سبک و لحنی کنایه آمیز ، کمیک ، بی تفاوت ، هیجان زده ، فروشنده یا جدی انتخاب کنید. آنچه را که بیشتر به برند شما مربوط می شود ، بررسی کنید و افراد بیشتری را ترغیب می کنند که به پست های شما نگاه کنند و محصولات شما را بخرند.

بنابراین ، چگونه می توانید صدای برند خود را به مخاطب ارائه دهید؟ عنوان. البته ، سبک پست های رسانه ای شما نیز به صدای نام تجاری می افزاید اما عنوان نیز کمک زیادی به این موضوع می کند. به عنوان مثال ، شما باید تصمیم بگیرید که آیا برند شما موضع سیاسی نخواهد گرفت یا نخواهد گرفت. اگر موضع سیاسی بگیرد ، چگونه نظر خود را با شدت بیان می کنید؟ برای این ، سعی نکنید ببینید مارک های بزرگتر چه کاری انجام می دهند. اکثر مارک های عظیم پرت هستند. آنها می توانند با کنجکاوی و کنایه برخورد کنند.

با این حال ، ممکن است در مورد برند شما اینگونه نباشد. بنابراین ، به پست های رقبا و سایر مارک های معروف خود نگاهی بیندازید تا بفهمید که آنها چگونه نظر خود را جلب می کنند. بعد از دیدن چند پست احساس کردید که گروه صدای کمی دارد؟ اگر این کار را کردید ، سعی می کنید نحوه ارائه این برند را با ارسال های خود تجزیه و تحلیل کنید. اکنون ، کار بر روی صدای مارک تجاری خود را شروع کنید و از آنچه در مورد آن تحقیق کرده اید استفاده کنید تا آن را برای مخاطبان خود پخش کنید.

  • استفاده بهینه از هشتگ

امروزه هشتگ ها امری عادی است. بنابراین ، اگر از هشتگ های مرتبط در پست های اینستاگرام خود استفاده کنید ، بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. قرار گرفتن در معرض بیشتر به این معنی است که مخاطبان جدید بیشتر به محتوای شما نگاه می کنند ، بنابراین پیروان شما رشد می کنند. اما شما باید نحوه استفاده بهینه از هشتگ ها را بفهمید تا بتوانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید. شما ممکن است وسوسه شود که به امید مواجهه بیشتر با تن هشتگ استفاده کنید. اما اینطور نیست. مطالعات نشان داده است که استفاده از بیش از 10 هشتگ می تواند برای پست شما مضر باشد زیرا افراد توسط آن خاموش می شوند. بنابراین ، به طور کلی ، باید سعی کنید بیش از 10 هشتگ استفاده کنید.

قبل از قرار دادن هشتگ روی پست خود ، باید عملکرد آن را بررسی کنید. بسیاری از ابزارهای تحقیق و تولید هشتگ وجود دارد که می تواند به این امر کمک کند. همچنین ، ممکن است وسوسه شوید که از هشتگ های معروف استفاده کنید و فکر کنید این باعث قرار گرفتن در معرض دید شما می شود. اما اگر تازه شروع به استفاده از هشتگ های طاقچه کرده اید می تواند مفید تر باشد. این به این دلیل است که حتی اگر تعداد کمی از افراد این هشتگ ها را دنبال می کنند ، این احتمال وجود دارد که با کم شدن رقابت ، محتوای شما را ببینند. بنابراین ، هشتگ های طاقچه را با موارد کلی مخلوط کنید. نکته مهم دیگر داشتن هشتگ مارک تجاری است.

یک هشتگ خوب اختصاصی با نام تجاری خود ایجاد کنید و از آن در پست های خود استفاده کنید. پیروان خود را تشویق کنید تا از آن در پست های مربوط به نام تجاری شما استفاده کنند. به این ترتیب شما همچنین به نوعی با داشتن هشتگی به آن مرتبط می شوید. خودتان می توانید در مورد هشتگ ها تحقیق کنید. در پست های مختلف از هشتگ های مختلف استفاده کنید و ببینید کدام عملکرد بهتری دارند. به این ترتیب می توانید در مورد هشتگ هایی که درگیر شدن و قرار گرفتن در معرض دید شما هستند ایده بگیرید .

  • از ابزارهای تجزیه و تحلیل استفاده کنید

بخش عظیمی از بازاریابی تحقیق و تجزیه و تحلیل است. شما در مورد بازار تحقیق و تحلیل کرده و مصرف کنندگان را درک می کنید. بر این اساس ، شما یک برنامه یا یک استراتژی بازاریابی را تنظیم می کنید که از آن برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنید. هنگامی که کمپین بازاریابی خود را شروع می کنید ، باید دوباره ارزیابی کنید که عملکرد خوبی دارد. آیا مردم همانگونه که شما فکر می کردید در برابر آن واکنش نشان می دهند؟ در غیر این صورت لازم است بفهمید چه چیزی موثر نیست و سپس استراتژی خود را متناسب با آن تنظیم کنید. اینجاست که ابزارهای تجزیه و تحلیل مفید هستند. آنها می توانند به شما کمک کنند عملکرد استراتژی خود را درک کنید و همچنین دیدگاه های زیادی ارائه دهید.

یکی از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل رایگان برای استفاده ، Insights Instagram است. Instagram Insights دلیل اصلی این است که ما در وهله اول می خواهیم به حساب کاربری اینستاگرام برویم. بینش اینستاگرام ایده ای در مورد عملکرد بازاریابی اینستاگرام ما به ما می دهد. چقدر درگیر می شویم؟ چه تعداد کاربر از نمایه ما بازدید می کنند؟ اطلاعات جمعیتی مخاطبان ما چیست؟

اینها برخی از س questionsالات مهمی است که بینش اینستاگرام به ما کمک می کند تا به آنها پاسخ دهیم. بنابراین ، اگر می خواهید بفهمید چه کسی مخاطب مورد نظر شما است ، بنابراین اطلاعات جمعیتی مخاطب را در بینش اینستاگرام ببینید. با مکان ، جنسیت و گروه سنی مخاطبان خود آشنا خواهید شد.

این می تواند به شما کمک کند محتوای خود را متناسب با مخاطب مورد نظر خود جذب کنید و از این رو تعامل بیشتری داشته باشید. علاوه بر یک بینش کلی در مورد درگیر شدن کامل در پست ها و نمایه شما ، بینش های اینستاگرام همچنین اطلاعاتی درباره پست های منفرد ارائه می دهد. بینش پست می تواند به شما کمک کند تا درک کنید که یک پست خاص عملکرد خوبی دارد. به این ترتیب می توانید بفهمید که چه نوع پست هایی جذابیت بیشتری دارند و کدام هشتگ ها باعث نمایش بیشتر شما در اینستاگرام می شوند.

  • بازاریابی تأثیرگذار

یکی دیگر از استراتژی های بازاریابی که بسیاری از مشاغل و مارک ها از آن برای تبلیغ موارد در اینستاگرام استفاده می کنند ، بازاریابی Instagram Influencer است. اینفلوئنسرها کاربران شبکه های اجتماعی هستند و طرفداران زیادی دارند که با استفاده از خود پلت فرم رسانه های اجتماعی رشد کرده اند. بازیگران ، خوانندگان ، شخصیت های ورزشی و غیره به طور کلی تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی در نظر گرفته نمی شوند.

اساساً ، اینفلوئنسر طرفداران زیادی دارد و پیروان آنها به آنها بسیار وفادار هستند و به طور فعال با پست هایشان درگیر می شوند. بنابراین ، مشابه تبلیغات تلویزیونی که مارک ها از افراد مشهور برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کنند ، در مارک های اینستاگرام نیز می توان از تأثیرگذاران برای انجام همین کار استفاده کرد.

هدف اصلی این است که پایه پیروی اینفلوئنسر را به مشتری تبدیل کنیم. اینفلوئنسرها می توانند به برندها کمک کنند تا دامنه وسیع تری داشته باشند. البته ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد اما احتمال قرار گرفتن در معرض زیاد و فروش زیاد بسیار زیاد است. این به این دلیل است که کاربرانی که این اینفلوئنسرها را دنبال می کنند به نظر آنها اعتماد دارند.

بنابراین ، هنگامی که فرد در حال تبلیغ کالایی یا خدماتی است ، کاربران احتمالاً آن را بررسی می کنند. همیشه با یک تأثیرگذار مرتبط با برند خود کار کنید. به این ترتیب وقتی اینفلوئنسر کالای شما را تبلیغ می کند ، طبیعی به نظر می رسد و پیروان آن با آمادگی بیشتری نسبت به خرید چنین خدماتی یا کالایی تمایل دارند.

به عنوان مثال ، اگر صاحب یک کیک فروشی آنلاین هستید ، ممکن است بخواهید با اینفلوئنسر کار کنید که محتوای مربوط به غذا را ارسال می کند. به همین ترتیب ، اگر صاحب مارک لباس هستید می توانید با مدل ها کار کنید. همین امر برای سرویس هایی مانند VPN ، دوره ها و غیره وجود دارد. بسیاری از آژانس های بازاریابی هستند که با تأثیرگذاران ارتباط برقرار می کنند. اگر در این آژانس ها ثبت نام کنید ، آنها می توانند با اتصال به شما با تأثیرگذاران مرتبط ، در بازاریابی Instagram Influencer به شما کمک کنند. این آژانس ها برای اطمینان از قانونی بودن تأثیرپذیری ها ، ممیزی و بررسی های مربوطه را انجام می دهند.

  • با مخاطبان خود درگیر شوید

نکته ای که هنگام استفاده از اینستاگرام و سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات باید به خاطر بسپارید این است که باید به مخاطبان خود توجه کنید. اگر همه چیز را در مورد محصول خود ایجاد کنید و کاربران احساس کنند که شما واقعاً به مشتریان خود اهمیت نمی دهید ، ممکن است آنها خاموش شوند. بنابراین ، هر زمان فرصتی پیدا کردید ، به مخاطبان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید. یک راه خوب برای رسیدن به این هدف تعامل با آنها با پاسخ دادن به نظرات آنها یا پاسخ دادن به DMs آنها است.

اگر احساس می کنید وقت کافی برای پاسخ دادن به نظرات ندارید می توانید آنها را دوست داشته باشید یا نسبت به آنها واکنش نشان دهید. همچنین ، از مشتریان خود بخواهید که نظرات شما را ارائه دهند و به آنها پاسخ مثبت دهند. همچنین اگر از پیروان خود استفاده کنید و نام تجاری شما را برچسب گذاری کنند می توانید از آنها بخواهید که درمورد محصول یا خدمات خود پستی ارسال کنند پس از انجام این کار می توانید پست آنها را در نمایه خود به اشتراک بگذارید. هر زمان که ممکن است سعی کنید ببینید آیا می توانید یک نتیجه را انجام دهید.

هدیه دادن در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب است. کاری که شما باید انجام دهید این است که یک جایزه انتخاب کنید ، این می تواند تخفیف زیادی برای محصولات یا خدمات شما باشد یا می تواند چیزی ارزشمند باشد که می خواهید به صورت رایگان به دنبال کنندگان خود بدهید.

اکنون ، یک برنده تصادفی انتخاب کرده و مطالب خوب را برای آنها ارسال کنید. از آنها بخواهید که یک پست ارسال کنند و سپس آن را در نمایه خود به اشتراک بگذارند. هدایا و مسابقات راهی عالی برای تعامل با مخاطبان و بازگرداندن چیزی به آنها برای حمایت از نام تجاری شما است. میزبانی منظم از این قبیل رویدادها می تواند به شما کمک کند تا بیشتر در اینستاگرام قرار بگیرید و بنابراین پیروان خود را در سیستم عامل رشد دهید.

  • از Stories Instagram استفاده کنید

بسیار خوب ، نکته بعدی برای بهبود بازاریابی در اینستاگرام استفاده صحیح از استوری های اینستاگرام به نفع خودتان است. بسیاری از مشاغل موجود در اینستاگرام از داستان های اینستاگرام برای تبلیغ محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. آنها با استفاده از آن نتایج خوبی گرفته اند.

درصد خوبی از پربیننده ترین استوری های اینستاگرام مربوط به مشاغل و مارک های تجاری است. بنابراین ، دلیلی ندارد که از آن استفاده نکنید. این یک ویژگی است که اینستاگرام چند سال قبل اضافه کرد و کاربران آن را بسیار دوست داشتند. استوری های اینستاگرام برای همیشه مانند پست های معمولی اینستاگرام شما باقی نمی مانند.

آنها پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. اکنون ، اگر واقعاً می خواهید از استوری های اینستاگرام نهایت استفاده را ببرید ، نمی توانید مانند خوراک طبیعی خود با آنها برخورد کنید. کاربران در مورد داستان های اینستاگرام انتظار دارند محتوای "واقعی" و "خام" بیشتری ببینند. بنابراین ، به آنها بده سعی کنید یک داستان تعریف کنید و اطلاعات ارزشمندی در اختیار آنها قرار دهید. در مورد پیام خود صریح و شفاف باشید. اگر به نوعی فراخوان برای اقدام اضافه می کنید و می خواهید کاربران روی پیوندی کلیک کنند ، به آنها در مورد مزایای این کار اطلاع دهید.

همچنین می توانید از داستان ها برای درگیر کردن با مخاطبان خود با برگزاری جلسات "از من هر چیزی بخواهید" استفاده کنید که در آن کاربران می توانند از شما س questionsال کنند و شما می توانید به آنها پاسخ دهید و آن را به عنوان یک داستان به اشتراک بگذارید. همچنین ، همانطور که قبلا ذکر کردیم سعی کنید با پست های خود سازگار باشید.

اطمینان حاصل کنید که داستان ها از ساختار طراحی مشابه و درجه بندی رنگی مانند سایر پست های تجاری و داستان های شما پیروی می کنند. همچنین می توانید مطالب پشت صحنه را در استوری های اینستاگرام ارسال کنید یا تیزرهای تبلیغاتی محصولات را ارائه دهید. این موارد ممکن است وارد خوراک طبیعی شما نشوند اما محتوای بسیار خوبی برای داستان شما هستند زیرا بعد از 24 ساعت از بین می روند.

نتیجه

بنابراین این راهنمای کامل ما در بازاریابی اینستاگرام بود. تلاش ما این است که تمام روش های مختلف ارگانیک ، رایگان یا پولی را که برای کمک به بازاریابی اینستاگرام وجود دارد ، به شما نشان دهیم.

امیدواریم اطلاعات مربوطه را که به دنبال آن بودید به دست آورده باشید. ما برات بهترین ها رو ارزو میکنیم.