همه فالوورهای اینستاگرام برابر نیستند.

اگر در حال خرید فالوور هستید و هدف شما افزایش آگاهی از برند ، دسترسی و تبدیل احتمالی شماست ، می خواهید مطمئن شوید که آنهایی که فعال هستند را خریداری می کنید. ما به شما می خواهیم چگونگی به دست آوردن فالوورهای واقعی اینستاگرام را که در واقع به محتوای شما اهمیت می دهند ، بیاورید.

هرکسی که سعی کرده است اینستاگرام خود را دنبال کند ، می داند که این یک روند طولانی و طاقت فرسا است که به صبر زیادی نیاز دارد. تعجب آور نیست که بسیاری از افراد می خواهند به دنبال راهی آسان تر برای این امر باشند و بدین ترتیب تصمیم به خرید برخی از فالوور خود می گیرند.

اگر تا به حال یکی از آن افراد بوده اید ، می دانید که روند خرید پیرو مانند این است: 

شما در وب شرکتی را جستجو می کنید که به نظر می رسد آنچه را که دنبالش هستید ارائه دهد. شما تصمیم می گیرید دنبال کنندگان را بخرید ، و حتی ممکن است برخی از نامزدها را بیاندازید - می دانید ، لایک یا دیدگاه دارید. 

پس از صرف بالقوه صدها دلار برای آنچه فکر می کنید سرمایه گذاری خوبی خواهد بود ، به نتایج مختلفی خواهید رسید: فالووری که برای آن هزینه کرده اید هرگز وارد نمی شوند ، فالوور وارد می شوند ، اما آنها یک سری ربات هستند یا حسابهای جعلی ، یا اینکه با خدمات مشتری نامه می نویسید تا بفهمید چه خبر است و هیچ جوابی پیدا نمی کنید. 

در این مرحله ، به اشتباهی که مرتکب شده اید پی می برید و اساساً پول شما هدر رفته است. 

این یک پدیده رایج است که برای بسیاری از افراد خوش فکر رخ داده است که واقعاً می خواهند آگاهی از برند خود را گسترش دهند و محتوای خود را به افراد بیشتری برسانند.  

چرا این اتفاق افتاد؟ 

خوب ، داستان کوتاه کوتاه - شما دنبال کنندگان فعال اینستاگرام را خریداری نکردید. شما برای آنچه وعده داده شده است بسیاری از وعده های پوچ در قالب پروفایل های جعلی و حساب های ربات پرداخت کرده اید. این حساب ها هرگز پیرو واقعی نخواهند بود. 

دنبال کنندگان اینستاگرام

ما می دانیم که این می تواند یک تجربه ویرانگر باشد ، به ویژه برای کسانی که بودجه محدودی دارند و به دنبال راه هایی برای انتشار محتوای خود هستند و از رسانه های اجتماعی برای کمک به ایجاد یک نام تجاری و ایجاد نتایج تجاری استفاده می کنند. 

به همین دلیل ، ما این راهنمای جامع را در مورد نحوه جذب فالورهای واقعی اینستاگرام برای افزایش میزان نمایش شما ایجاد کرده ایم. ما پوشش خواهیم داد: 

  • چرا مردم فالوور می خرند 
  • فالوور شبح چیست 
  • چرا خرید فالوور جعلی ، شبح و ربات مضر است 
  • آنچه اتوماسیون می تواند برای حساب شما انجام دهد 
  • چگونه می توان فالوورهای واقعی اینستاگرام را به دست آورد و از کجا آنها را خریداری کرد 
  • افکار نهایی در مورد رشد واقعی اینستاگرام 

بهترین کاری که می توانید برای رشد اینستاگرام خود انجام دهید استفاده از سرویسی مانند ناب فالوور است که به رشد فالوورهای فعال و واقعی شما بدون اتوماسیون کمک می کند. اما قبل از پرداختن به این موضوع ، بیایید با برخی از دلایل متداول که مردم ممکن است به دنبال خرید فالوور باشند ، شروع کنیم. 

چرا مردم فالوور می خرند؟ 

از ابتدای ورود اینستاگرام ، هیچ مشکلی در شرکت هایی که قصد فروش فالوور شما را دارند وجود ندارد چرا؟ خب ، فقط به این دلیل که تقاضا وجود داشته است به دلیل این واقعیت که مشاغل قدرت اینستاگرام را هنگام بازاریابی و گسترش دامنه ها می شناسند. 

از سال 2020 ، اینستاگرام یک میلیارد یا بیشتر از کاربران فعال ماهانه را گزارش کرده است . این تعداد عظیمی از مردم هستند که می توانند مشتری ، اسپانسر ، شریک محصول یا پیرو بالقوه شوند. نه تنها این ، 90٪ از کل کاربران اینستاگرام حداقل یک حساب کاربری را دنبال می کنند. 

به راستی ، پتانسیل بازاریابی اینستاگرام فقط در سالهای گذشته افزایش یافته است و در همین راستا ادامه دارد. با ویژگی هایی که شامل خرید درون برنامه ای و روش های آسانتر جهت هدایت کاربران به لینک های وب خارجی است ، برای ادامه کار در بازارهای مربوطه ، مشاغل و افراد تأثیرگذار برای حضور در این زمینه واقعاً نیاز به حضور در اینستاگرام دارند. 

فالوورهای فعال اینستاگرام را بخرید

بنابراین ، چرا مردم فقط به صورت دستی فالوور رشد نمی کنند؟ خوب ، این می تواند یک روند طولانی و پیچیده باشد. 

بیشتر رشد دستی اینستاگرام ناشی از ساعتهای متمادی است که در محتوای ارسال کننده سیستم عامل ، ادغام داستان های اینستاگرام و جلسات زنده ، تعامل با فالوور و کاوش حساب های درگیر با آنها به امید پیگیری مجدد انجام می شود. 

هر کسی که همیشه وقت خود را برای ساخت یک سیستم عامل موفق اینستاگرام اختصاص داده باشد ، می داند که قسمتهای پرتحرک بیشتری وجود دارد - ایجاد محتوا ، عنوان ، عکسبرداری و طراحی داستان ، استراتژی هشتگ ، تجزیه و تحلیل و موارد دیگر. اگر بخواهند گردش کاری متعادل و بدون به خطر انداختن کیفیت محتوا را حفظ کنند ، خیلی از افراد وقت کافی برای صرف ساعتهای بی پایان کار روی رشد اینستاگرام ندارند. 

بنابراین ، برخی از رایج ترین دلایلی که مردم برای اینستاگرام دنبال کنندگان می خرند چیست؟ 

  • حساب های جدید: اگر یک کسب و کار ، نام تجاری یا اینفلوئنسر تازه شروع به کار کرده باشد ، خرید فالوور گزینه جذابی برای از بین بردن حساب آنها است. 
  • گسترش تجارت یا نام تجاری: وقتی مشاغل و مارک ها به دنبال جلب توجه محصولات و خدمات خود به افراد بیشتری هستند ، خرید فالوور می تواند گزینه جذابی برای جلب نظر افراد بیشتر باشد. 
  • اینفلوئنسرها که به دنبال مشارکت هستند: اینفلوئنسرهای اینستاگرام به منظور افزایش فرصت های خود برای مشارکت تجاری و حمایت مالی ، به فالوور و مشارکت نیاز دارند. خرید فالوور ممکن است به همین منظور باشد. 
  • اعتبار: هرچه این عدد بیشتر باشد ، یک برند معتبرتر می تواند به نظر برسد (از لحاظ تئوری ، فاکتورهای زیادی وجود دارد ، اما می تواند به شما کمک کند). اگر یک مارک یا کسب و کار بخواهد اعتبار خود را بالا ببرد ، ممکن است به دنبال خرید فالوور خود باشند. 
  • فروش آهسته: مشاغل یا مارک هایی که شاهد افت فروش هستند ممکن است بخواهند فالوور خود را بخرند به این امید که برخی از فروش ها را به تجارت آنها تزریق کند. 

اینها تنها چند مورد از دلایلی است که مردم دنبال کنندگان آنها را می خرند. مهم است که شما ابتدا هدف خود را مشخص کنید قبل از اینکه بخواهید اینستاگرام خود را دنبال کنید ، به این ترتیب استراتژی شما روشن خواهد شد. در هر صورت ، همه این دلایل چه چیزهای مشترکی دارند؟ 

این حساب ها برای دستیابی به هدفی که در وهله اول خرید دنبال کنندگان دنبال می کنند ، به فالوور واقعی نیاز دارند . اگر فالوئرهایی که خریداری می کنند به محتوای آنها اهمیتی نمی دهند و درگیر نمی شوند ، دیگر امیدی به تبدیل ، مشارکت و حمایت مالی نیست. خرید فالوور صرفاً اتلاف پول و وقت خواهد بود. خرید فالوورهای واقعی اینستاگرام و نه کسانی که فقط تعداد اعداد توخالی را پر می کنند بسیار حیاتی است .

بیشتر اوقات ، مردم فالوور می خرند ، و سپس می گویند ، "من x مقدار پول برای فالوورهای اینستاگرام خرج کردم و آنها چیزی غیر از فالوورهای بی کیفیت به من ندادند." 

منظور از "فالوور بی کیفیت" واقعاً چیست؟ 

به طور معمول به این معنی است که به نظر می رسد این حساب ها جعلی ، ربات ها یا فالوور شبح هستند. هیچکدام از اینها چیزهای خوبی نیستند و در وهله اول دلیل بر خرید فالوور شما نخواهند بود.

بیایید بفهمیم فالوور جعلی ، ربات و شبح چیست تا بتوانیم نحوه تشخیص آنها را بفهمیم. 

فالوور شبح؟ فالوور جعلی؟ رباتها؟ 

هر سه مورد از نظر خرید فالوور یک کابوس است و بسیار معمول است که در صورت خرید فالوور ، این همان چیزی است که دریافت خواهید کرد. 

هنگامی که اینستاگرام برای اولین بار به عنوان یک جواهر بازاریابی شروع به رونق کرد ، از نظر برنامه های شخص ثالث و خرید دنبال کنندگان ، قوانین زیادی وجود نداشت ، بنابراین این یک عمل فوق العاده معمول حتی در بین حساب های معروف و افراد مشهور بود. 

مشاهده حساب های پر شده از فالوور شبح ، فالوور جعلی و ربات ها به سادگی برای رسیدن به شماره ها استاندارد بود. 

با گذشت زمان ، اینستاگرام متوجه شد که این مسئله بر یکپارچگی سیستم عامل تأثیر می گذارد و آنها شروع به سرکوب فروش فالوور کردند. 

پیروان جعلی

اکنون ، داشتن این نوع فالوور در واقع می تواند به اعتبار شما آسیب برساند. خوب آنها چیستند؟ 

  • فالوور شبح: اینها فالووری هستند که احتمالاً حسابهای قدیمی و غیرفعالی هستند که دیگر از آنها استفاده نمی شود. اینها را می توان از طریق علائمی مانند پست هایی که مربوط به مدت ها قبل است و یا تعداد دنبال کنندگان آنها کم است یا بدون آنها ، شناسایی کرد. از آنجا که این حساب ها دیگر فعال نیستند ، آنها مانند ارواح روی حساب شما می نشینند - آنها به عنوان یک شماره نشان داده می شوند ، اما تا آنجا که برای نامزدی است ، موفق باشید چیزی نخواهید دید 
  • دنبال کنندگان ربات: این حساب های ربات معمولاً برای تبلیغ محصولات یا تعامل با حساب های دیگر ایجاد می شوند. این حساب ها معمولاً پر از نظرات ناخواسته است و توسط علائم فالوور شبح و همچنین چند مورد دیگر قابل شناسایی است. ممکن است این حساب ها را بدون هیچ پستی یا پست هایی مشاهده کنید که فقط یک دسته از نامه های ناخواسته هستند. آنها معمولاً هیچ فالوور ای ندارند. این حساب ها برای حساب شما مضر هستند و فقط یک ربات هستند - آنها هرگز علاقه واقعی به محتوا یا محصولات / خدمات شما نخواهند داشت. 
  • فالورهای جعلی: این حساب ها شبیه فالوورهای شبح هستند ، اما تنها با هدف افزایش تعداد حساب های دیگر ایجاد شده اند. این درست همانطور که نام به نظر می رسد - جعلی هستند ، بنابراین نمی خواهند تعامل شما را ایجاد کنند یا علاقه ای به نام تجاری شما ایجاد کنند. 

در هر 3 نوع فالوور ، یک موضوع مشترک وجود دارد که هنگام خرید فالوور به طور معمول به حساب شما پراکنده می شوند - آنها به محتوای شما اهمیتی نمی دهند ، فعال نیستند ، تعاملی ندارند و حساب شما را با خود نمی آورند قرار گرفتن در معرض یا علاقه جدید. آنها مکان یاب هستند. و در واقع ، در اصل ، همه آنها را می توان به عنوان "فالوور جعلی" دسته بندی کرد. 

در حال حاضر ، به نظر می رسد که خرید فالوور بسیار ناخوشایند به نظر می رسد ، و اگر آنها فالوور جعلی ، شبح یا ربات هستند ، می توانیم آن را تأیید کنیم. فالوورهای جعلی نخرید! با جستجوی دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام می توان از همه اینها جلوگیری کرد. فالوور جعلی نکات منفی بسیاری دارند و ما قصد داریم به شما بگوییم که اکنون دقیقاً چه کسانی هستند. 

پیامدهای خرید فالوورهای جعلی اینستاگرام

بله ، ما می گوییم عواقب آن به این دلیل است که خرید فالوورهای جعلی اینستاگرام واقعاً تأثیر منفی روی حساب شما دارد - بسیاری از آنها. 

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، دلیل اصلی خرید مردم فالوور جعلی این است که آنها می خواهند محبوبیت خود را افزایش دهند ، آنها می خواهند برند خود را بسازند ، می خواهند اعتبار خود را در نزد مردم افزایش دهند. 

تأثیرگذارها به ویژه باید به نظر برسد که گویی برای افراد زیادی ارزشمند است و مردم آنها را دوست دارند تا بتوانند معاملات مشارکت تجاری یا تجاری را ببندند.  

اگر به این دو دلیل - افزایش اعتبار و اعتبار و رزرو مشارکت تجاری با نام تجاری - فکر کنیم ، فالوور جعلی از قبل به شما آسیب زده اند. 

چطور؟ بیا یک نگاهی بیندازیم. 

اکنون مردم می توانند فالوور جعلی را تشخیص دهند 

بله این درست است. یک کاربر متوسط ​​اینستاگرام اکنون می تواند دو و دو را در کنار هم قرار دهد و تشخیص دهد که حساب ها از ربات ها چه استفاده می کنند یا فالوور جعلی دارند. 

اما چگونه !؟ انواع نشانه های داستانی وجود دارد که نشان می دهد یک حساب از فالوور جعلی بهره می برد: 

نام کاربری و مشخصات

 اگر کاربری بر روی شماره فالوور شما کلیک کند ، می تواند حساب های شما را دنبال کند. اگر آنها یک گروه حلقه بدون عکس و نام کاربری عجیب و غریب با حروف و اعداد ببینند ، این یک پرچم قرمز بزرگ است. 

دنبال کنندگان جعلی در اینستاگرام

شناسایی حساب های جعلی حتی بدون مراجعه به نمایه آسان است ، اما پس از انجام این کار ، با استفاده از علائمی که در بخش قبلی ذکر کردیم ، می توانند جعلی بودن پیرو را مشاهده کنند. 

فالوور نسبت نامزدی 

اگر حساب شما تعداد زیادی فالوور دارد اما تعداد زیادی تعامل (لایک / نظر) دارد ، بسیار آسان است که بفهمید حساب شما پر از فالورهای جعلی است. 

فرض کنید حساب شما 85 هزار فالوور دارد که بیشتر آنها را خریداری کرده اید. به طور میانگین چند عکس در هر عکس لایک می کنید؟ اگر نسبت تعامل شما 5٪ از کل تعداد دنبال کنندگان شما باشد ، این 4250 پسندیدن خواهد بود. 

ولی! در حقیقت ، عکس شما 150 پسندیدن دارد. این حتی 1٪ از کل فالوور شما نیست ، که میزان تعامل بسیار کمی است. کاملاً واضح است که شما یک عالمه فالوور جعلی در حساب خود دارید و محتوای شما هیچ دسترسی پیدا نمی کند و هیچ علاقه ای ایجاد نمی کند. 

شرکای برند از تأثیرگذاران با فالوور جعلی چشم پوشی می کنند 

بنابراین ، بیایید بگوییم که شما یک تأثیرگذار هستید ، با نسبت فالوور به تعامل مانند آنچه در بالا ذکر کردیم. 

در روزهای قدیمی اینستاگرام ، احتمالاً یک مارک تجاری یا حامی مالی بخاطر تعداد زیاد دنبال کنندگان شما ، می خواهد با شما شریک شود. 

اما از آنجا که اکنون بسیاری از افراد با روند خرید فالوور و کاهش تعداد فالوور آشنا هستند ، مارک ها و حامیان مالی به دنبال معیار دیگری - معاملات هستند.

مارک هایی که تعداد دنبال کنندگان کمتری دارند اما میزان تعامل آنها بیشتر است ، برای مارک ها و حامیان مالی ارزش بیشتری دارند ، زیرا هدف از این همکاری ، ایجاد تغییر و ایجاد قرار گرفتن در معرض محصولات و خدمات است. 

حتی اگر حساب شما آن چیزی را داشته باشد که فکر می کنید تعداد فالوور آن کم است ، بگذارید بگوییم 15k. اگر حسابی با 15 هزار فالوور داشته باشید و تقریباً 1500 پسندیدن در پست های خود با یک بخش نظر سالم ، اشتراک گذاری و حتی DM داشته باشید ، این برای مارک ها و شرکا بسیار مفیدتر است. 

شرکای برند

و اگر فکر می کنید که آنها پیش از مشارکت با شما ، این معیارها را از شما نخواهند خواست ، بهتر است مطالعه کنید ، زیرا کاملاً انجام می شود. دانستن معیارهای خود برای دستیابی به مشارکت مهم است. 

امروزه ، حسابی مانند حسابی که با 85 هزار فالوور و کمتر از 1٪ مشارکت نام بردیم ، به هیچ وجه مشارکت و حمایت مالی را برای شما به همراه نخواهد داشت. شما فالوور واقعی اینستاگرام نخرید و فالوورهای جعلی به شما کمک نمی کنند ، قطعاً به شما آسیب می رسانند. 

الگوریتم اینستاگرام با فالوور جعلی از حساب ها اجتناب می کند 

اینستاگرام فهمید که مردم در حال خرید فالوورهایی برای تلاش برای جعل محبوبیت در این پلتفرم هستند ، آنها دست به کار شدند و تغییراتی در نحوه محبوبیت ارسال ها و نحوه پخش آنها برای کاربران در سراسر سیستم عامل ایجاد کردند. 

اینستاگرام تعیین می کند کدام پست ها از طریق الگوریتم ها به چه کاربرانی نشان داده شوند. این الگوریتم ها اکنون دقیقاً از همان چیزی استفاده می کنند که مارک ها و حامیان مالی برای محبوبیت - مشارکت ها استفاده می کنند. 

این بدان معناست که هرچه در پست های خود تعامل بیشتری داشته باشید ، به دلیل عملکرد الگوریتم اینستاگرام ، احتمال بیشتری برای افراد بیشتری دیده می شود. 

این می تواند دلیل بزرگی باشد که باعث می شود فالوور جعلی به شما آسیب برسانند. بیایید بگوییم شما این همه فالوور جعلی خریداری نکرده اید ، اما تعدادی خریداری کرده اید و تقریباً 150 هزار فالوور دارید. شاید فقط 50 کیلوگرم یا کمتر از آن جعلی باشد. 

اما این عدد همان چیزی است که نسبت فالوور و تعامل شما بر اساس آن تعیین می شود و این در حال حاضر یک سوم دنبال کنندگان شما است که قرار نیست با محتوای شما درگیر شوند. 

الگوریتم این را می بیند و در نظر می گیرد که پست شما بر اساس نسبت عملکرد خوبی ندارد و به کمتر فالوور واقعی شما نشان داده می شود. این بدان معناست که شما نه تنها هیچ تعاملی از طرف فالوور جعلی ندارید ، بلکه فالوور واقعی شما حتی فرصتی برای دیدن پست های شما پیدا نمی کنند. 

اینستاگرام ، اساساً ، به واسطه استفاده از این الگوریتم توانسته است کاربرانی را که فالوورهای جعلی خریداری می کنند مجازات کند. 

الگوریتم اینستاگرام - خرید دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام

مثال دیگر مربوط به خوراک هشتگ است. بگذارید بگوییم شما یک رستوران هستید و معمولاً از هشتگ #foodieLA استفاده می کنید. وقتی کاربری به آن خوراک هشتگ می رود ، همه پست هایی را که با آن هشتگ برچسب گذاری شده اند می بیند. 

اما ، اولین چیزی که آنها مشاهده می کنند پست های "برتر" هستند. چگونه یک پست به عنوان "برتر" تعیین می شود این پست ها پست هایی هستند که به طور مداوم از طرفداران زیاد درگیر می شوند و از یک نسبت پیروی به تعامل شاد و سالم برخوردار هستند. 

اگر کاربر تصمیم گرفت به برگه "اخیر" نگاه کند و شما اخیراً پست ارسال کرده اید ، ممکن است پست شما هنوز دیده شود. 

در پایان ، مشخص است که فالوور جعلی چگونه می توانند به شما آسیب برسانند. حتی اگر آنها برای تقویت محبوبیت شما وجود داشته باشند ، در واقع به پیروی شما نسبت نسبت به تعامل آسیب می رسانند و باعث می شوند الگوریتم و شرکای احتمالی و حامیان مالی علیه شما روبرو شوند. 

فالوورهای جعلی همچنین باعث تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما می شوند و تعیین اینکه کدام پست ها واقعاً عملکرد خوبی دارند و دنبال کنندگان واقعی شما بیشتر به چه محتوایی علاقه دارند ، دشوارتر می شود. 

در نهایت مجبور خواهید شد که همه این فالوور جعلی را حذف کنید تا امور را تنظیم کنید و به حالت عادی برگردید ، که در نهایت علاوه بر پول سرمایه گذاری که در وهله اول برای خرید فالوور از دست داده اید ، زمان زیادی را نیز خواهید گرفت. 

اتوماسیون: فالوور جدید جعلی 

اکثر مردم می دانند فالوور جعلی بد هستند و اکنون دقیقاً می دانید چرا. چه گزینه متفاوتی برای خرید فالوورهای جعلی وجود داشته است؟ 

پس از مرگ هیاهوی فالوور جعلی ، بهترین چیز بعدی رشد خودکار اینستاگرام بود. 

این هنوز هم معمول ترین روشی است که افراد سعی می کنند حساب های خود را رشد دهند ، اما نتایج به دست آمده و از دست می رود و عواقب آن نیز می تواند برای حساب شما مضر باشد. 

بیایید نگاهی سریع بیندازیم که اتوماسیون چیست و چرا بهترین گزینه برای فالوور واقعی اینستاگرام نیست. 

اتوماسیون چیست؟ 

اتوماسیون نوعی استفاده از ربات ها یا هدف گذاری خودکار برای یافتن حساب های کاربری در اینستاگرام ، تعامل با آنها و امید است که آنها حساب شما را دنبال کنند.

مردم با خود فکر می کنند ، "من فالوور جعلی نمی خواهم. من می خواهم فالوورهای واقعی اینستاگرام را بدست آورم و اتوماسیون می خواهد مرا به آنجا برساند! " 

خوب ، متاسفانه ، شاید اینطور نباشد. 

اتوماسیون

بلافاصله پس از مخاطره آمیز بودن خرید فالوورها ، این روند عظیمی شد و اینستاگرام سریعاً همانگونه که با فالوورهای جعلی کار کردند ، به سرعت مورد توجه قرار گرفت. آنها مقررات و مجازاتهای سختگیرانه زیادی را برای استفاده نامناسب از رباتها و اتوماسیون برای رشد اینستاگرام در نظر گرفته اند ، که یکی از دلایلی است که نتایج حاصل از این خدمات معمولاً ناخوشایند است.

علاوه بر این ، آنها معمولاً همان نوع فالوئرهایی را تولید می کنند که با خرید فالوورهای انبوه مشاهده خواهید کرد. اتوماسیون بدون شک فالورهای جعلی را نیز به همراه خواهد داشت ، و همچنین آنها اغلب حساب هایی را هدف قرار می دهند که خارج از مخاطبان شما باشند.

این ، درست مثل خرید فالوورهای جعلی ، یک تاکتیک کاملاً بی فایده است و نه نتایج مورد نظر شما را به همراه دارد و نه دلایل شما را برای افزایش فالوورهای اینستاگرامی شما برآورده می کند. 

اگر از اتوماسیون استفاده می کنید ، می توانید همان اثرات منفی خرید فالوورهای جعلی را مشاهده کنید ، از جمله: 

  • فالوور جعلی در حساب خود
  • نرخ تعامل کم 
  • عملکرد بد در برابر الگوریتم اینستاگرام
  • به دلیل فعالیت بیش از حد حساب ، توسط Instagram پرچم گذاری شده است 
  • حذف و تعلیق احتمالی 
  • از دست دادن اعتبار به دلیل نظرات نامناسب ربات یا مشارکت در آن 

در مجموع ، اینها بهترین روش ها برای رشد دنبال کردن شما نیستند ، بنابراین بیایید نگاهی به برخی از کارهای مفیدتر که می توانید برای رسیدن به اهداف رشد اینستاگرام خود انجام دهید ، بیاندازیم. 

سریعترین راه برای به دست آوردن فالوور واقعی در اینستاگرام 

بنابراین ، اگر خرید فالوورهای جعلی یا استفاده از ربات ها سریعترین راه برای افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام نیست ، چیست؟ 

خوب ، سریعترین راه خرید فالوور واقعی اینستاگرام است. این بدان معناست که شما می خواهید حساب های فعال خریداری کنید که واقعاً به محتوای شما علاقه مند هستند ، بنابراین احتمالاً با آنچه ارسال می کنید درگیر می شوند. 

بهترین راه برای انجام این کار از طریق یک سرویس رشد ارگانیک اینستاگرام است که با گذشت زمان و با فالوور واقعی و حساب های فعال ، خدمات شما را به آرامی رشد می دهد. خدمتی مانند nabfollower قطعاً راهی برای پیش بردن است و بعداً جزئیات بیشتری درباره آنها خواهیم گرفت. 

 

این به حساب شما کمک می کند تا نسبت تعامل سالم تری نسبت به تعامل داشته باشد ، به افراد بیشتری برسد و امیدوارم فرصت های شغلی یا مشارکت شما افزایش یابد. 

گزینه دیگر این است که فالوور خود را با دست رشد دهید ، اما دو دلیل اصلی وجود دارد که مردم بسیار سخت می توانند آنها را متعهد شوند: 

  1. زمان. رشد اینستاگرام شما بسیار زمانبر است. شما باید بدانید که مخاطب هدف شما چیست ، حساب های رقبا را مرور کنید ، حساب هایی را که می خواهید حساب خود را دنبال کنید پیدا کنید ، سپس با آنها درگیر شوید. شما باید محتوا را مشاهده و دوست داشته باشید ، داستان ها را مشاهده کنید ، در مکالمات شرکت کنید و نام کاربری خود را تا آنجا که ممکن است خارج کنید. اگرچه می تواند نتایج مثمر ثمری را به همراه داشته باشد ، اما صرف تعداد زیادی ساعت در هفته برای انجام این کار آسان است ، که همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، زمان ارزشمندی را از شما می گیرد که شما باید روی عملیات و کیفیت محتوای حساب اینستاگرام خود تمرکز کنید. 
  2. پول گزینه دیگر ، اجرای تبلیغات ، تبلیغات پولی در اینستاگرام یا حتی در وب سایت های دیگر است ، اما این می تواند خیلی سریع جمع شود. اگر یک مثال کاملاً ساده را بر اساس هزینه هر کلیک (CPC) در نظر بگیریم ، این استاندارد در حدود 0.50 تا 1.00 دلار خواهد بود و اگر در یک بازار کاملاً رقابتی باشید حتی تا 3.00 دلار نیز می تواند افزایش یابد. این می تواند خیلی سریع جمع شود! تصور کنید اگر CPC شما 1.00 دلار باشد ، در اصل به ازای هر فالوور یک دلار پرداخت می کنید. با این نرخ ، اگر می خواهید هزاران فالوور بدست آورید ، با همان نرخ دلار مطابقت خواهید داشت. اگر این تنها استراتژی شما باشد ، می تواند پرهزینه باشد.

به همین دلیل ، کارآمدترین راه برای رشد حساب کاربری و گسترش علاقه به برند خود ، خرید فالوور واقعی اینستاگرام است.

نحوه خرید فالوور واقعی اینستاگرام

اکنون که خطرات فالوورهای جعلی ، اتوماسیون و کارهای خسته کننده ای را که به دنبال دستیابی به دنبال کردن شما انجام می شود ، دانستیم ، بیایید از استراتژی خرید فالوورهای فعال که به اهداف اینستاگرامی شما کمک می کند ، دریابیم. 

به راحتی می توان فهمید که شرکت ها وعده فالوور واقعی را می دهند در واقع ، آنها فقط یک دسته از جعلی ها را به حساب شما هدایت می کنند. افراد کلاهبرداری زیادی در آنجا وجود دارند ، بنابراین باید هنگام خرید فالوورها احتیاط کنید تا از واقعی و فعال بودن آنها پیروی کنید. 

اینها نکاتی است که می توانید برای جلوگیری از کلاهبرداری یا کلاهبرداری رعایت کنید. 

دنبال کنندگان هدفمند بخرید 

بهترین راه برای اطمینان از اینکه فالورهای با کیفیتی دریافت می کنید خرید از شرکتی است که از روش های رشد ارگانیک و دستورالعمل های هدف گیری برای به دست آوردن فالوور واقعی که در صنعت شما هستند و در واقع به حساب شما علاقه مند هستند استفاده می کند. 

یک سرویس قابل اعتماد رشد ، یا شرکتی که فالوور واقعی اینستاگرام را می فروشد ، از شما درخواست می کند تا با ثبت نام در آنها ، این اهداف را ارائه دهید و سپس حساب های شما را در این محدوده های هدف قرار می دهد. اهداف شامل مواردی مانند سن ، جنسیت ، موقعیت مکانی ، دنبال کردن حساب ها ، هشتگ ها و موارد دیگر است. سرویس مورد علاقه ما برای این کار nabfollower است  زیرا آنها دقیقاً همانطور که شما از آنها می خواهید از همه اهداف شما استفاده می کنند. 

نکته خوب دیگر در این مورد این است که اگر کاربری بخواهد به حساب هایی که شما را دنبال می کنند نگاه کند ، آنها حساب هایی هستند که مربوط به نوع محتوای شما هستند و هیچ نگرانی به عنوان حساب های جعلی ایجاد نمی کنند. درعوض ، اعتبار شما افزایش می یابد زیرا حساب هایی به بازار شما متصل می شوند که شما را دنبال می کنند. 

درگیر طرح های ارزان قیمت نشوید 

اگرچه خرید فالوورهای واقعی و فعال معمولاً ارزان تر از اجرای تبلیغات در اینستاگرام است ، اما خرید فالوورهای فعال معمولاً گرانتر از خرید فالوورهای جعلی است. 

مثل این جمله قدیمی است - "اگر به نظر می رسد خیلی درست باشد ، احتمالاً چنین است." 

می توانید بسته های فالوور اینستاگرام را برای خرید با حداقل 3 دلار یا کمتر پیدا کنید. بیایید واقعاً به این فکر کنیم: اگر اینها فالوور واقعی و مفیدی بودند ، چرا همه این خریدها را نمی کردند؟

قیمت ارزان

قطعاً به اندازه کافی ارزان است ، می گوید آنها فالوور واقعی ارائه می دهند ، بنابراین چه فایده ای دارد؟ 

جذابیت این است که آنها نیستند. برای اطمینان از به دست آوردن کیفیت مورد نظر خود باید کمی بیشتر هزینه کنید. 

با یک سرویس شفاف کار کنید

آنچه واقعاً از یک سرویس رشد به آن نیاز دارید شفافیت و ارتباطات شفاف است. هیچ چیز بدتر از این نیست که فکر کنید یک چیز خواهید گرفت ، در واقع چیز دیگری خواهید گرفت و راهی برای دریافت پاسخ ندارید. 

این ایده کامل در مورد خرید فالوور به دلیل مقرراتی که اینستاگرام وضع کرده است ، می تواند بسیار پیچیده باشد ، بنابراین واقعاً مهم است که قبل از تعهد با این سرویس صحبت کرده و تحقیقات خود را انجام دهید. 

شما می خواهید بدانید که چگونه آنها فالوور را به دست می آورند ، روش اصلی آنها چیست ، چه زمانی می توانید انتظار نتیجه داشته باشید و ویژگی های اصلی شما از این سرویس چیست. 

اگر یافتن هر یک از این اطلاعات سخت باشد یا در دسترس نباشد ، برای صحت آن بسیار خوب است و احتمالاً ساختگی است. 

همچنین ، اگر سرویس رشد قول تعداد زیادی فالوور را می دهد ، مشکوک باشید. تضمین تعداد مشخصی از فالوور هنگام استفاده از اهداف برای رشد فالوور دشوار است زیرا این امر به دستورالعمل های هدفگیری و صنعت بستگی دارد. اگر یک سرویس امیدوار کننده باشد که منجر به هزاران فالوور شود ، این یک وعده پوچ است. راهی برای دانستن این اطلاعات از قبل وجود ندارد ، بنابراین مراقب خدماتی باشید که تعداد آنها را نوید می دهند. 

نامزدی خود را تماشا کنید 

به یاد داشته باشید ، هدف اصلی رشد فالوور اینستاگرام افزایش علاقه و تعامل با برند و محتوای شما است. اگر دنبال کنندگان واقعی و فعالی می خرید ، باید در کنار رشد فالوور خود ، افزایش تعامل خود را نیز مشاهده کنید. 

نامزدی

خرید فالوور واقعی صرفاً یک عدد نیست ، بلکه یک استراتژی برای موفقیت طولانی مدت از طریق اینستاگرام است. به خدمات رشد خود به عنوان توسعه کسب و کار و استراتژی موفقیت خود فکر کنید. 

اگر به هیچ وجه افزایش تعامل خود را مشاهده نمی کنید ، با خدمات رشد خود تماس بگیرید یا فالوور هایی را که مشاهده کرده اید بررسی کنید. شما باید دلیل عدم جذابیت فالوور جدید خود را بررسی کنید.

بلافاصله نمی توان گفت که آنها فالوور جعلی هستند - شاید شما برای تعامل بهتر نیاز به تنظیم مطالب یا زیرنویس های خود داشته باشید. اما باید فقط قبل از شروع تغییر در محتوای خود نگاهی بیندازید. 

فالوورهای واقعی اینستاگرام را از کجا بخریم؟

در حالی که بسیاری از شرکت های سایه دار هستند که آنچه را که وعده می دهند نمی دهند ، اما هنوز چند شرکت خوب باقی مانده است. از آنجا که ما در مورد خطرات فالوور جعلی و اتوماسیون صحبت کردیم ، قصد نداریم روی هیچ یک از این موارد تمرکز کنیم. باور کنید یا نه ، در واقع یک سرویس رشد شگفت انگیز وجود دارد که هنگام خرید فالوورهای واقعی اینستاگرام در پنجره هدف شما ، بازی را تغییر داده است. 

دلیل اینکه nabfollower انتخاب اصلی ما برای رشد آلی اینستاگرام است ساده است - آنها همه کارها را با دست انجام می دهند . درست است ، nabfollower در واقع مانند توسعه کار دستی شما است ، با این تفاوت که مجبور نیستید خودتان این کار را انجام دهید. 

 

و صادقانه بگویم ، این روشی است که باید باشد. تجربه کاربری اینستاگرام در ایجاد ارتباط و ایجاد تعاملات ، درگیر شدن با محتوا و یافتن موارد جدیدی که دوست دارید ساخته شده است. با nabfollower ، این تجربه به خطر نمی افتد زیرا یک شخص واقعی مسئول رشد فالوور واقعی و فعال شما است ، همانطور که باید باشد. 

چگونه آنها می توانند این کار را انجام دهند؟ 

از همان لحظه ثبت نام ، nabfollower به شما مدیر حساب اختصاص می دهد. این مدیر حساب اساساً راهنمای شما خواهد بود. شما تمام دستورالعملهای هدفگیری خود را به مدیر حساب خود ارائه خواهید داد و آنها از این دستورالعملها برای تعامل با حسابها و رشد فالوور واقعی و فعال شما استفاده خواهند کرد ، دقیقاً مانند آنچه شما انجام می دهید. 

 

یکی از بهترین چیزها در مورد nabfollower این است که سرویس دهی آنها بسیار ساده است - واقعاً به همین راحتی است. هیچ یک از تأثیرات منفی همراه با فالوور جعلی و اتوماسیون لطمه ای به حساب شما وارد نمی کند و شما هنوز وقت کافی برای تمرکز بر جنبه های دیگر حساب خود را دارید که بدون شما اتفاق نمی افتد ، مانند ایجاد محتوا ، ارسال ، ویرایش ، زیرنویس ها و استراتژی هشتگ. 

آنها در عملکرد خود بسیار شفاف هستند ، و تیم آنها فقط بر روی پر کردن یک شماره پیرو خاص متمرکز نیستند. آنها به موفقیت و رشد شما اهمیت می دهند و می خواهند فالوور مناسب شما را بدست آورند. 

آنها برای هرگونه مسئله فنی که بوجود می آیند و حتی یک دوره آزمایشی پنج روزه ، خدمات پشتیبانی عالی دارند.

سرویس های دیگری که از اتوماسیون استفاده می کنند می توانند همین امر را به شما نوید دهند ، اما چرا شما نمی خواهید با سرویسی که در واقع از انسان برای تعامل با انسان های دیگر استفاده می کند ، همراه شوید؟ بدون شک یک تغییر دهنده بازی است و اگر به دنبال جذب فالوور واقعی هستید ، خدمات رشد بهتری وجود ندارد. 

تکنیک های ارگانیک همیشه نتایج بهتری برای شما به همراه خواهند داشت. 

بیایید فقط بازبینی کنیم چه اتفاقی می افتد اگر در یک سرویس ثبت نام کنید که فالوورهای جعلی یا خدمات اتوماسیون برای رشد اینستاگرام ارائه می دهد. 

رشد جعلی اینستاگرام

اعتبار شما می تواند یک ضربه باشد 

این یک مشکل بزرگ است که اغلب با اتوماسیون اتفاق می افتد. فالوور جعلی همچنین به اعتبار شما صدمه می زنند ، به ویژه هنگامی که نسبت فالوور و تعامل پایینی دارید ، اما گاهی اوقات اتوماسیون حتی از این هم بدتر است. 

بگذارید بگوییم شما یک سرویس اتوماسیون استخدام می کنید تا فالوور واقعی خود را به صورت ارگانیک رشد دهید. یکی از خدماتی که آنها ارائه می دهند اظهارنظر در مورد حسابهای دیگر است تا بتوانند توجه آنها را جلب کنند ، از آنها بخواهید نمایه شما را مشاهده کنند و امیدوارم که به شما کمک کنند 

اول از همه ، مردم می توانند به راحتی نظرات ربات را در این روزها مشاهده کنند. حتی حساب های اینستاگرام مانندbotpolice وجود دارد که تنها با هدف گزارش دادن و سرهم کردن حساب های ربات ایجاد می شوند! بنابراین ، آن وجود دارد. 

ثانیا ، هنگام استفاده از یک ویژگی نظر خودکار ، باید یک نظر از پیش تولید شده ایجاد کنید که روی هر پست باقی بماند و ربات تصمیم بگیرد آن را روشن بگذارد. بیایید بگوییم شما نظری را ایجاد می کنید که به نظر بسیار خنثی است ، مانند "عالی است ، من عاشق دیدن چیزهایی از این دست هستم!" 

بسیار خوب ، بی ضرر به نظر می رسد بیایید بگوییم که این مطلب روی بخشی از محتوای مربوط به فوت یکی از اعضای خانواده یا یک درگیری شخصی ارسال می شود. این به طور جدی خارج از متن ، خارج از لحن و صریحاً شرم آور است. 

در حالی که اکثر افراد می توانند بگویند که توسط یک ربات باقی مانده است ، اما این برای تصویر نام تجاری شما واقعاً مضر است. مردم آن را می بینند ، سر خود را تکان می دهند و احتمالاً هرگز نمایه شما را بررسی نمی کنند. نه تنها روایتی که از آن نظر گذاشته شد ، بلکه همه فالوور آنها نیز آن را می بینند! 

اگر فالوورهای واقعی اینستاگرام را از طریق خدماتی مانند nabfollower که رشد دستی را ارائه می دهد خریداری کنید ، از این مسئله کاملاً اجتناب می شود و دیگر نگران معتبر بودن اعتبار خود نخواهید بود. 

شما می توانید فالوور وفادار خود را از دست بدهید 

صبر کنید ، فالوور خود را از دست دهید؟ چگونه می تواند باشد؟ 

فالوور وفادار به انواع و اقسام وجود دارند - شاید آنها از ابتدا با شما بوده اند ، شاید آنها اضافه شده دیگری باشند اما آنچه را که شما ارائه می دهید دوست دارند. در هر صورت ، آنها همیشه آنجا هستند که پست های شما را دوست دارند و نظرات شما را اینجا و آنجا می گذارند. 

بنابراین چه اتفاقی می افتد که حساب شما مملو از فالوور جعلی شود ، یا نظرات مربوط به ربات ایجاد شده به صورت خودکار در پروفایل های دیگر با نام کاربری یا حتی به عنوان پاسخ روی عکسهای خود ظاهر شود؟ 

این کاربران قصد دارند متوجه شوند. اگر حساب شما با یک سری اتوماسیون و فالوور جعلی کاملاً گیج شود ، احتمال تغییر نظر در مورد دنبال کردن شما بسیار بیشتر است. این واقعاً آزار دهنده است که بطور مداوم هرزنامه ها و تعدادی از فالوور جعلی را در حسابی که قبلاً دوست داشتید ظاهر شود. 

این کار را با فالوور وفادار خود انجام ندهید. به سختی روی محتوای خود کار کنید و اجازه دهید یک سرویس ارگانیک مانند nabfollower با رشد فالوور خود مقابله کند. 

جمع بندی: فالوور واقعی اینستاگرام را دریافت کنید 

کاملاً واضح است که ببینید فالوورهای جعلی هیچ کاری برای حساب اینستاگرام شما انجام نمی دهند و در نهایت سرمایه گذاری هستند که فقط ضرر آن را خواهید دید. 

رشد فالوور واقعی اینستاگرام خودتان هم از نظر زمانی و هم از نظر بالقوه از نظر هزینه تبلیغات تبلیغاتی بسیار پرهزینه است ، بنابراین برای برخی از افراد ممکن است به سادگی عملی نباشد. 

اهداف خود را در ذهن داشته باشید– چرا می خواهید دنبال اینستاگرام بزرگتر بروید؟ چه فالوور هایی را می خواهید دنبال کنید تا حساب خود را دنبال کنید؟ این اهداف را ایجاد کنید و به دنبال یک سرویس رشد ارگانیک باشید که بتواند فالوور واقعی ارگانیک مانند nabfollower را برای شما فراهم کند. بسته های فالوور ارزان و وعده های خدمات رشد سایه را خریداری نکنید. 

وقتی کسی دارید که به شما در رشد آلی اینستاگرام کمک می کند و فالوور واقعی اینستاگرام را می خرید ، می توانید وقت خود را روی عناصر مهم اینستاگرام خود متمرکز کنید ، مانند ایجاد محتوا و تکنیک های تعامل. اطمینان حاصل کنید که فالوورهای قانونی را خریداری می کنید تا تحریم نشوید.

به یاد داشته باشید ، افزایش تعداد فالوورهای شما فقط یک قطعه از معما است. هرچه محتوای اینستاگرام خود را بیشتر افزایش دهید و یک تصویر تجاری برای خود بسازید ، خدمات رشد شما بهتر عمل خواهد کرد و فالوور واقعی بیشتری به طور طبیعی به مرور زمان کسب خواهید کرد.