آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از Reels Instagram برای تبلیغ برند خود استفاده کنید؟ آیا می خواهید تعامل در Instagram را برای نام تجاری خود افزایش دهید؟ در اینجا ما هفت نکته برتر و یک نکته پاداش به Reel را با هیجان برای نام تجاری خود به شما می دهیم!

اینستاگرام با داشتن 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه ، به طور متوسط ​​28 دقیقه در روز در سایت شبکه های اجتماعی ، مکان تجاری شماست. با نکات برتر ذکر شده در این وبلاگ ، دیگر مجبور نیستید بازدیدهای اینستاگرام را بخرید تا از این پس میزان جذابیت در اینستاگرام را افزایش دهید.

حلقه ها راهی است که اکنون باید طی شود. آنها کوتاه ، واضح و به شیوه ای بهتر از هر رسانه دیگری کاربر را درگیر خود می کنند. تمام آنچه برای یادگیری افزایش تعامل در اینستاگرام نیاز دارید ، تسلط بر بازی Reels است. نکات و ترفندهای ذکر شده در پست وبلاگ ما به شما کمک می کند دقیقاً همان کار را انجام دهید و کارهای بیشتری انجام دهید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید که در غیر این صورت برای خرید ویو اینستاگرام استفاده می کنید .

بنابراین ، بیایید به نکاتی که برای آن آمده اید ، بپردازیم ، تا برند خود را با استفاده از Instagram Reels و افزایش تعامل در Instagram را تبلیغ کنیم. اینها هستند - 

1. نگاهی گذرا به پشت صحنه - شفافیت برند

کاربران همیشه مشتاق هستند بدانند که چه عواملی در ایجاد نام تجاری ، محصولات و همه چیز مرتبط با آن وجود دارد. بنابراین ، از این کنجکاوی کاربر استفاده کنید. به آنها نگاهی اجمالی به پشت صحنه محصول ، مارک تجاری و ساخت محصول بیندازید. این به شما کمک می کند تا تعامل خود را در اینستاگرام افزایش دهید و یک جستجوگر را در میان کاربر احتمالی ایجاد کنید. این نام تجاری شما را به عنوان یک مارک شفاف تبلیغ می کند ، که از ترس نشان دادن پشت صحنه به کاربران نمی ترسد. با یک فیلم تایم لپس 15 حلقه دوم تهیه کنید و کاربران را به روشی سرگرم کننده و تعاملی درگیر کنید.

2. تیزرها

تیزرها یک روش عالی برای به دست آوردن تخیل کاربران هستند. این یک تعادل است که به آنها نشان می دهد چه چیزی در فروشگاه است و همچنان آنها را آویزان نگه می دارد و کل موضوع را نشان نمی دهد. این کار آنها را مشتاق دانستن آنچه در آینده است خواهد کرد. حلقه های اینستاگرام یک روش عالی برای ایجاد تیزرهای سرگرم کننده و وسوسه انگیز است. از آهنگ های مربوطه استفاده کنید ، آنها را سرحال کنید یا از شوخ طبعی به عنوان ابزاری برای ایجاد این تیزر استفاده کنید. آنچه بیشتر با تصویر و ارزش نام تجاری شما همسو است را انتخاب کنید و بر این اساس از ویژگی های حلقه ها برای افزایش تعامل در Instagram استفاده کنید.

3. پاداش به عنوان تقویت مثبت

به کاربران احتمالی و کاربران فعلی یک مزیت اضافی برای تماشای حلقه های خود بدهید. انتهای حلقه مخصوصاً برای کسانی که حلقه ها را تماشا می کنند کد تخفیف دارد. پاداش ها به عنوان یک تقویت مثبت برای کاربر عمل می کنند و آنها را به سمت برند جذب می کنند. این به شما کمک می کند ، به عنوان یک مارک ، تعامل خود را در اینستاگرام بدون نیاز به خرید نمایش اینستاگرام افزایش دهید.

4. داستان های روزمره ... ارتباط بیشتر با کاربران

برای افزایش ارتباط و تعامل با کاربران / مشتریان ، مهم است که آنها فراتر از محصولی که می فروشید یا بازاریابی می کنید ، با شما ارتباط برقرار کنند. برای انجام این کار ، می توانید با استفاده خلاقانه از Instagram Reels به کاربران نشان دهید - فرهنگ شرکت ، تعاملات کوتاه با رهبری ، داستان های الهام بخش از شرکت.

 

 

5. دزدکی حرکت کردن در زندگی رئیس

هنگامی که در حال ایجاد یک تصویر تجاری جامع هستید ، حفظ ارتباط از طریق اعتماد و شفافیت مهم است. نگاهی مستقیم به زندگی رئیسانی که عملیات را در هر سطح انجام می دهند ، به ایجاد این اعتماد و ارتباط با کاربران کمک می کند. از Instagram Reels استفاده کنید و یک نگاه اجمالی به چگونگی عرق ریختن رهبری برای ایجاد نام تجاری به عنوان یک نام تجاری کاربرپسند و پایدار ، ارائه دهید.

همچنین جنبه سرگرم کننده رهبران ، شوخی هایی که در جلسات می کنند ، یا اینکه چقدر می توانند آواز / رقص داشته باشند ، همراه با نقل قول های سخنرانی ها و مصاحبه هایشان نشان داده شود. این درب گفتگو را باز می کند و کاربر را به شرکت و نام تجاری نزدیک می کند.

6. مطالب مرتبط با موضوعات معاصر مرتبط با ادغام برند

وقتی روی راه های افزایش تعامل در اینستاگرام تمرکز می کنید ، مهم است که علاوه بر فقط بازاریابی ، این مارک را به یک مارک انسانی تبدیل کنید ، که به مسائل مربوط به مردم کل اهمیت می دهد. با استفاده از حلقه های اینستاگرام این تصویر انسانی را از برند ایجاد کنید ، جایی که در مورد مسائلی مانند قاعدگی ، استفاده از ماسک برای محافظت از COVID-19 ، کار دستی ، تغییرات آب و هوایی و غیره صحبت می کنید ، اینفوگرافیک را به آنها نشان دهید و سازمان شما برای رسیدن به آن چه قدم هایی را برمی دارد پایان. کاربران را با آن حلقه ها درگیر کنید.

7. آموزش ها ... راه سرگرم کننده ای برای ایجاد ارتباط

روش خلاقانه دیگر استفاده از حلقه های اینستاگرام استفاده از آنها برای ساختن آموزشهای کوتاه است که با مارک و محصولات همسو هستند. به عنوان مثال ، اگر شما یک مارک ثابت هستید ، آموزش سریع اریگامی ، کاشت DIY و غیره را ایجاد کنید. هر مارک چیزی دارد که می تواند به کاربران آموزش دهد. از طریق این حلقه ها از کاربران دعوت کنید تا پس از دنبال کردن آموزش ، کارهای خود را ارسال کنند و در صفحه اینستاگرام / حلقه های شما قابل مشاهده باشند.

نکته پاداش - طناب در اینفلوئنسرها یک چالش است

دعوت از تأثیرگذاران ، با آنها همکاری کنید تا چالش های جدیدی مانند چالش 7 روزه برای ورزش ، 24 ساعت بدون چالش در شبکه های اجتماعی و غیره ایجاد کنید. تعامل کاربر در اینستاگرام از طریق چالش ها و بازی های سرگرم کننده به مارک ها کمک می کند تا تأثیر پایداری بر روی کاربر / مشتری ایجاد کنند و یک شکلک اتحادیه.

این نکات سریع را دنبال کنید ، و شما هرگز مجبور به خرید Instagram Views نخواهید بود و همچنان می توانید تعامل در Instagram را افزایش دهید. خوشحال شدن !!