ما اکنون در عصر دیجیتال زندگی می کنیم . و یکی از محبوب ترین نوآوری هایی که از ابتدای این عصر به وجود آمده است ، ظهور رسانه های اجتماعی است . هنگامی که رسانه های اجتماعی برای اولین بار به یک جریان اصلی جهانی تبدیل شدند ، تصاویر نمایه مفهوم جدیدی بودند. این تقریباً در همان زمانی بود که تلفن های همراه از دوربین های مناسبی برخوردار بودند و بنابراین به جای ارسال یک عکس تار که شخص دیگری از شما گرفته است ، می توانید ناگهان عکس خود را از خود بگیرید و آن را ویرایش کنید تا به عنوان عکس پروفایل خود ارسال شود. ، شناسه مجازی شما اینجاست که واقعاً سلفی گرفته شد. اکنون ، ما در عصر سلفی ها زندگی می کنیم ، و مردم بیشتر و بیشتر می بینند که با اعتبار سنجی که لایک و نظر در مورد عکس های سلفی و عکس پروفایل خود دریافت می کنند ، به طور مداوم جذب می شوند. اما آیا سن سلفی سازی خود تبلیغ یا خودشیفتگی؟ یا به نوعی ترکیبی از هر دو مورد به مورد است؟ پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند. تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی امپراتوری هایی را در عصر عصر سلفی سازی بنا کرده اند ، اما گفتن اینکه این دوره عصبی است که به تبلیغ خود یا خودشیفتگی بستگی دارد ، آسان تر از انجام آن است.

 عصر سلفی ها (اگر نه به طور کامل) تا حد زیادی در موج موفقیت در شبکه های اجتماعی تقویت شده است. افراد سلفی می فرستند و در ازای آن به صورت نظرات ، پسندیدن ها و اخیراً واکنش ها ، اعتبار سنجی می کنند. افراد بیشتر از هر زمان دیگر به اعتبار سنجی مجازی هدایت می شوند و ساده ترین و م mostثرترین راه برای دستیابی به این اعتبار سنجی دریافت لایک و نظر است. عکسهای سلفی با هماهنگی نزدیک با عکسهای سفر و عکسهای حیوانات خانگی - مشهورترین عکسهای آنلاین هستند و بنابراین افراد تمایل دارند بیشتر تلاش کنند و قبل از انتشار عکسهای سلفی خود ، در مورد چیدمان و طرح کلی آنها فکر کنند. برخی از افراد حتی از طریق سلفی های خود شغل های خود را ایجاد کرده اند ، و این باعث ایجاد احساسات آنلاین و کار با شرکای تجاری و تجاری شده اند زیرا زیبایی آنها جذاب است. به درستی به عنوان بازاریابی تأثیرگذار یاد می شود ، مشاغل واقعاً رویکردی را می پذیرند که بسیاری از افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی با سلفی خود در پیش می گیرند. اما آیا این عصر خودنمایی یا خودشیفتگی در نمایش مجازی زنده است؟

 در اینجا چیزی است. اینکه مردم لایک اینستاگرام بخرند اصلاً غیرمعمول نیست برای افزایش اعتماد به نفس و محبوبیت آنلاین آنها. اما تفاوت کلیدی در تعریف ، ایجاد مرز بین ارتقا self خود و خودشیفتگی در نقطه محرکه خود سلفی نهفته است. برای برخی از افراد ، سلفی به سادگی روشی است برای ثبت بصری مکانهایی که رفته اند ، افرادی که زندگی را با آنها تجربه کرده اند و شکل ظاهری آنها در طول روز. به عبارت دیگر ، برای این افراد ، سلفی وسیله ای برای ارتقا self خود یا حتی فقط حفظ حافظه ساده است. با این حال ، برای دیگران ، سلفی یک روش وسواس گونه است که می تواند نگاه خود را به جهانیان نشان دهد به گونه ای که باعث شود آنها از نظر خود احساس و ظاهر بهتری داشته باشند. این همان جایی است که خودشیفتگی شروع به خزش می کند. این تنها تفاوت اساسی است - هدف اصلی گرفتن عکس سلفی در وهله اول. و تأثیرگذارهای شبکه های اجتماعی در هر دو گروه قرار می گیرند: کسانی که خود را بی ضرر تبلیغ می کنند ، و کسانی که خودشان را تبلیغ می کنند فقط به این دلیل که چهره خود را در آنجا داشته باشند. ممکن است یکسان به نظر برسند اما اینگونه نیستند.

 تا زمانی که شبکه های اجتماعی وجود داشته است ، افراد سلفی ارسال کرده اند. سلفی می تواند بیانگر خود باشد ، روشی است که می تواند کمی به مردم در مورد اینکه شما هستید بگویید. سلفی همچنین می تواند راهی برای تبلیغ خودشیفتگی خود در حد بیش از حد باشد. خودشیفتگی خود را در پرستش بیش از حد خود و بدون محدودیت و تصاحب نشان می دهد. و این همان جایی است که برخی از تأثیرگذاران بسیار اشتباه می کنند. سلفی گرفتن و ارسال آن به صورت آنلاین هیچ مشکلی ندارد ، اما در مورد کسانی که برای سلفی زندگی می کنند و علاقه مند به تبلیغات شخصی خود هستند تا حد زیادی زیاده روی می کند نکته ای عمیقاً نگران کننده است. به عنوان مثال در سالهای گذشته کیم کارداشیان را در نظر بگیرید. این فردی است که شهرت خود را در انتهای سلفی های بیش از حد خود قرار داده است ، و گرچه ممکن است در این زمینه در سال های اخیر آرام گرفته باشد ، این نقش متمایزی در نحوه رسیدن او به این سرعت سریع دارد. این تعادل ظریف بین ارتقا self خود در سطح سالم ، و تبلیغ بیش از حد خود در سطح خودشیفتگی است.

 عصر دیجیتال نوآوری های موفقیت آمیز بسیاری را به همراه آورده است. یکی از برجسته ترین موارد ، افزایش سلطه در شبکه های اجتماعی است. و با ظهور شبکه های اجتماعی ، افزایش سلفی نیز به وجود آمد. مردم به تصاویر نمایه احتیاج داشتند و بنابراین سلفی به یک جریان اصلی تبدیل شد. با گذشت سالها ، مردم شروع به گرفتن سلفی نه فقط برای شبکه های اجتماعی خود ، بلکه بیشتر و بیشتر برای خودشان کردند. وارد عصر سلفی ها شوید. اما آیا این عصر خودنمایی ، خودشیفتگی یا خط ظریفی است که بین هر یک از آنها تعادل برقرار می کند؟ در پایان روز ، سن سلفی گرفتن به هر دو ایده آل بستگی دارد ، کاملاً به فردی بستگی دارد که سلفی می گیرد. در حالی که برخی از مردم به عنوان شکل بی خطر تبلیغات شخصی خود - بخصوص برای صفحات خود در شبکه های اجتماعی - عکس می گیرند ، برخی دیگر رویکردی خودشیفتهانه تر نسبت به عکس های سلفی گرفته اند. وسواس با نفس بسیار دور از تبلیغات بی ضرر برای خود است و واقعیت این است که رویکرد اساسی کاملاً به فرد پشت سلفی بستگی دارد. عصر سلفی سنی است که به ارتقا promotion خود و خودشیفتگی بستگی دارد - گاهی اوقات هر دو با هم مخلوط می شوند.