همه ما می دانیم اینستاگرام چیست ، شبکه اجتماعی عکاسی ، و اخیراً ویدیو ، که در جهان بهترین شناخته شده است. این برنامه به شما امکان می دهد حداکثر تا 15 ثانیه عکس و فیلم بارگذاری کنید. این یکی از اولین شبکه های اجتماعی با این سبک بود و از آنجا که توسط فیس بوک خریداری شده است ، رشد خود را متوقف نکرده است.

برای برخی از افراد هدف داشتن حساب کاربری در اینستاگرام به اشتراک گذاشتن عکس های آنها بدون در نظر گرفتن تعداد فالوور است. با این حال ، برای دیگران داشتن تعداد معقول فالوور امری است که باعث می شود احساس خوب ، مهم و ارزشمندی در انتشارات خود داشته باشند.

بنابراین ، امروز ما به شما یاد می دهیم که چگونه در 10 روز 1000 فالوور در اینستاگرام بدست آورید.

چگونه می توان فالوور بیشتری در اینستاگرام به دست آورد

 

 

 

چرا باید در اینستاگرام شرط ببندیم؟

دلایل داشتن حساب کاربری اینستاگرام می تواند از فردی به فرد دیگر تغییر کند. به همین دلیل اکنون برخی از دلایل ارزش شرط بندی در این شبکه اجتماعی را ارائه خواهم داد:

  • این بصری ترین شبکه اجتماعی است که وجود دارد : آنچه مهم است عکسها و فیلم ها ، یعنی عناصر چندرسانه ای است. درست است که متن ها برای درک آنچه اتفاق می افتد مهم هستند ، اما با این وجود جنبه های ثانویه دارند. اگر آنچه می خواهیم نشان دادن چیزی است که می تواند با دوربین ضبط شود ، بهترین شبکه است.
  • این کاملاً با سایر شبکه های اجتماعی همگام سازی می شود: اگر قبلاً از اینستاگرام استفاده کرده اید قبل از اتمام انتشار تعداد زیادی نماد دیده اید. این نرم افزار امکان تعامل عالی با سایر شبکه های اجتماعی را فراهم می کند ، که برای صرفه جویی در کار و جذب تعداد بیشتری از مخاطبان بسیار عالی است.
  • این امکان را به شما می دهد تا به روش های مختلف با هر کسی تعامل داشته باشید : ما می توانیم از طریق پیام ها ، پسندیدن ها یا نظرات "مستقیم" ارتباط برقرار کنیم . علاوه بر این ، ما می توانیم از طریق برچسب ها توجه هر کس را که می خواهیم جلب کنیم .
  • حریم خصوصی یا خیر : داشتن یک حساب خصوصی انتخاب شخصی ماست ، جایی که فقط افرادی که می پذیریم می توانند انتشارات ما را ببینند ، یا عمومی که هر کسی می تواند وارد دنیای عکس های دیجیتالی ما شود. همه چیز به آنچه می خواهیم به اشتراک بگذاریم و با چه کسی می خواهیم این کار را انجام دهیم بستگی دارد.
  • یک رسانه تبلیغاتی رایگان : من می دانم که همه این طور نگاه نمی کنند ، اما باور کنید که برای هر کسی که در زمینه مد ، هنر ، آشپزی یا نقاشی کار می کند ، اینستاگرام یک روش عالی برای شناخته شدن خود است.

آیا هنوز متقاعد نشده اید؟

 

ezgif-3469412338

اگر این شما را متقاعد نمی کند ، ممکن است بعضی اعداد راضی باشند. روزانه بیش از 70 میلیون عکس در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. در سپتامبر 2015 اینستاگرام از نظر تعداد کاربران ثبت شده از توییتر پیشی گرفت.

نکاتی برای افزایش فالوور ما

وقتی این مقاله را می خوانم ، مطمئنم که بسیاری خواهند گفت: "بله ، اما این را قبلاً می دانستم". اما همچنین معتقدم نکاتی وجود دارد که اگر می خواهید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید آنها را دنبال نمی کنید و باید آنها را رعایت کنید. من می گویم که آنها باید این کار را انجام دهند زیرا همه آنچه در اینجا ارائه می دهم مهم است. اگر فقط چند مورد انجام دهیم و همه پسندیدن ها ، فالوور یا نظراتی را که ممکن است دریافت کنیم بهینه نکنیم.

این نکات را با خواندن و آزمایش یاد گرفتم. من سالهاست که از این شبکه اجتماعی استفاده می کنم و حتی برای اینکه این نکات را عملی کنم ، یک حساب کاربری ایجاد کردم. نتیجه 900 دنبال کننده در یک هفته بود. اما اکنون زمان رسیدن همه رسیده است.

اماده ای؟ بیا دیگه!

من_قهرمان_ بازی_ترختها هستم

برای الهام بخشیدن به پست ها ، در حساب های اینستاگرام جستجو کنید

بله ، من با برخی از نکات اساسی شروع می کنم ، اما آنها نیز مهم هستند.

برای اینکه بتوانید پیشرفت کنید ، "تجزیه و تحلیل" بهترین ها لازم است. لطفا توجه داشته باشید که من نمی گویم که ما باید عکس ها یا سبک های شما را کپی کنیم. آنچه من به آن اشاره کردم این است که شناختن رویه های مورد استفاده برای اینکه بتوانیم آنها را با مورد خاص ما تطبیق دهیم مهم است.

بنابراین ، برای مثال ، اگر یک حساب سگ داریم ، حسابهای دیگر را با فالوور بیشتری دنبال کنید و تمام داده های ممکن را تجزیه و تحلیل کنید: زمان انتشار ، نوع انتشار ، متن ، هشتگ های مورد استفاده و غیره سپس ، وقتی اطلاعات زیادی داریم ، باید آنها را با انتشارات خود تطبیق دهیم!

بهترین راه برای انجام این کار از طریق چاپگرها است . وقتی می بینیم نشریه ای که توجه ما را به خود جلب می کند ، بیایید چاپ چاپ کنیم. سپس ، پس از 10 روز ، اجازه دهید همه انتشارات را ببینیم و تمام نتیجه گیری هایی را که ممکن است برای ما مفید باشد ، انجام دهیم.

از هشتگ ها استفاده کنید

بله ، من از قبل می دانم که آنها چه خواهند گفت: یک نکته اساسی دیگر. بله ، اما آنقدر اساسی است که مردم به آن تسلط ندارند!

ما باید در همه نشریات خود از هشتگ استفاده کنیم . با این حال ، استفاده از هشتگ یک "علم" کامل است! ابتدا باید هشتگهایی را که استفاده خواهیم کرد با دقت انتخاب کنیم و تعداد عکسهای موجود با آن هشتگها را در نظر بگیریم. تعداد مهم است ، زیرا اگر محبوبیت زیادی نداشته باشد (کمتر از 1،000 عکس) به این معنی است که تعداد زیادی جستجو وجود ندارد ، اما همچنین اگر بسیار محبوب باشد (بیش از 2،000،000 عکس) برجسته نخواهد بود. برای یافتن محبوب ترین هشتگ ها می توانید به این سایت مراجعه کنید: Tagsforlikes .

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد محل هشتگ ها است . کسانی هستند که آنها را در اولین نظر عکس قرار می دهند تا در توضیحات باقی نماند. ایده خوبی است که می توانید آن را دنبال کنید. با این حال گزینه دیگری نیز داریم. ما می توانیم هشتگ ها را پس از توضیحات ، در یک پاراگراف زیر قرار دهیم. در هر صورت ، هشتگ ها توجه را به خود جلب نمی کنند و هدف خود را برآورده می کنند: قرار دادن عکس های ما.

هشتگ

چند تا هشتگ؟ برخی می گویند 5 بهترین است ، در حالی که دیگران می گویند عدد ایده آل 11 است. پر کردن عکس با 30 توصیه نمی شود ، اما من می گویم که بین 5 تا 10 "فضیلت است". اگر کسی هرگز با #toomanyhashtag برای آنها نظر بنویسد ، آنها قبلاً می دانند که از آنها سواستفاده می کنند.

به طور مداوم منتشر کنید

اکنون با پیچیده ترین نکات شروع می کنم.

همانند سایر شبکه های اجتماعی ، برای جلب رضایت فالوور خود و جلب نظر دیگران ، انتشار منظم آن ضروری است . حداقل انتشار هفته ای یکبار است. اما اگر آنچه می خواهیم فالوور بیشتری داشته باشیم ، توصیه می شود هر روز و بیش از یک بار منتشر شود.

اما راحت باشید ، بدون ارسال هرزنامه . ما می توانیم بین 1 تا 3 عکس در روز و با مدت زمان 5/4 ساعت منتشر کنیم. این ایده آل است و بهترین نتیجه را دارد.

در زمان مناسب منتشر کنید

اگر از هرجای دنیا دنبال کننده می خواهید ، بیایید یک عکس را صبح و دیگری را عصر منتشر کنیم. اگر فالوور یک منطقه جغرافیایی خاص را می خواهید ، بهترین زمان بین ترک کار و صرف شام است.

اما چه کسی می داند ، هر حساب اینستاگرام متفاوت است ، و سلیقه ها و عادت هایی وجود دارد که بسیار متفاوت هستند. به همین دلیل است که به جای فالووری از نظر من ، از برخی ابزارها برای تجزیه و تحلیل فعالیت فالوور خود استفاده کنید و بدین ترتیب بدانید که بهترین زمان برای انتشارات چیست. با Iconsquare یا TakeOff می توانید این کار را انجام دهید و کارهای دیگر.

 

هرچه بیشتر بدهیم ، بیشتر دریافت می کنیم

اگر بتوانم مهمترین نکته را از همه انتخاب کنم ، می گویم که این بدون تردید است.

هرچه تعداد لایک و نظر ما بیشتر باشد ، دریافت بیشتری خواهیم داشت . این واضح است ، اما بسیاری از افراد این کار را انجام نمی دهند زیرا مدت زمان زیادی طول می کشد و نتایج آن چندان سریع نیست. اما اگر به شما بگویم راهی وجود دارد که فقط 10 دقیقه در روز وقت بگذاریم و نتایج خوب و مستمر باشد ، چه می شود؟

من متقاعد شده ام

ما می توانیم این کار را از طریق تلفن همراه یا از طریق رایانه با Iconsquare انجام دهیم . اولین کاری که باید انجام دهیم یافتن هشتگی است که مربوط به نمایه و عکس های ما باشد. علاوه بر این ، ما باید بررسی کنیم که این هشتگ برای هرزنامه استفاده نشده است.

اکنون ، بسته به برنامه ای که استفاده می کنید ، این کار را انجام دهید:

  • اینستاگرام : مرورگر را باز می کنیم ، به دنبال هشتگی می شویم که قبلا انتخاب کردیم. ما نمای را به "لیست" تغییر دادیم. حالا ، بیایید در همه عکس ها پیمایش کنید و آنها را دوست داریم . حتی اگر آنقدرها هم زیبا نباشند ، می توانند فالوئر بیاورند. در عکس های برجسته ما را دوست داریم و نظر می دهیم.
  • Iconsquare : به شما امکان می دهد عکس ها را با هشتگ خاص جستجو کنید. وقتی آنها را می بینیم ، همان کار را می کنیم: مثل همه چیز.

افرادی که اعلان ما را دریافت می کنند کنجکاو خواهند شد و به نمایه ما وارد می شوند . ممکن است آنها از همین انتشارات خوششان بیاید و لایک بدهند ، نظر بنویسند یا حتی ما را دنبال کنند! در مورد افرادی که بیش از 1500 فالوور دارند ، بهتر است یک نظر بگذارید. زیرا؟ زیرا آنها قطعا اعلان ها را برای لایک ها غیرفعال می کنند ، اما برای نظرات نه! نظرات همیشه توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

این روش به دست آوردن فالوور طبیعی نیست اما م effectiveثر است و برای کسانی که شروع به کار می کنند یا می خواهند تعداد زیادی فالوئر بدست آورند ، انجام هر روز این کار مطمئناً افزایش می یابد.

توجه: اولین چیزی که کاربران هنگام دریافت اعلان ما مشاهده می کنند چیست؟ بله ، عکس پروفایل ما بنابراین توصیه می شود که زیبا و مطابق با موضوع حساب ما باشد.

در نشریات از افراد دیگر نام ببرید

یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه سایر حساب ها ذکر آنها در نشریات است.

تصور کنید که ما عکس های مد را منتشر می کنیم. تمام لباس هایی که در عکس خود نشان می دهیم دارای مارک تجاری هستند که تقریباً به طور قطع در اینستاگرام وجود دارد. چرا همه آنها را برچسب گذاری نمی کنیم؟ اگر ما را بپذیرید ، دقیقاً در بخش برچسب ها ، در نمایه شما خواهیم بود. فالوور شما می توانند ما را ببینند و حتی ممکن است ما را دوست داشته یا دنبال کنند.

علاوه بر دریافت لایک بیشتر ، می توان نظرات بیشتری گرفت و چه کسی می داند ، حتی حمایت مالی از این شرکت ها را نیز انجام می دهد! همه چیز به کیفیت کار ما و فالوور ما بستگی دارد.

از حساب های بذر استفاده کنید

حساب هایی در اینستاگرام وجود دارد که تنها کاری که آنها انجام می دهند اشتراک گذاری عکس های کاربران دیگر است. این حساب ها معمولاً فالوور زیادی دارند و یک مرجع هستند . اگر بتوانیم عکس های خود را در این شبکه ها به اشتراک بگذاریم ، تعداد زیادی فالوئر خواهیم داشت.

اما سپس ، چگونه این کار را انجام دهیم؟

  • بررسی کنید آیا این حساب ها هشتگ های منحصر به فردی دارند . اگر آنها را دارید ، می توانیم از آنها در عکس های خود استفاده کنیم.
  • درباره انتشارات این حساب ها لایک کنید و به طور فعال در مورد آنها نظر دهید.
  • از طریق پیام های مستقیم با این حساب ها تماس بگیرید. پیامی ارسال کنید که نشان از تحسین ما برای این حساب و علاقه ما برای به اشتراک گذاشتن چند عکس است.

همچنین بخوانید:  نسخه جدید اینستاگرام از قبل اجازه می دهد تا چندین حساب داشته باشید

همیشه سبک خود را حفظ کنید

اگر ما مانند دیگران هستیم چرا مردم ما را دنبال می کنند؟ ما باید به چیزی فکر کنیم که ما را متمایز کند. ما باید چیزی را پیدا کنیم که ما را شناسایی کند و همین امر ما را منحصر به فرد کند.

بله ، من می دانم که گفتن آن آسان است و فکر کردنش دشوار است. با این حال ، ممکن است که با الهام از برخی ایده ها داشته باشند ، به همین دلیل برخی از اصلی ترین حساب های اینستاگرام را با شما به اشتراک می گذارم:

https://www.instagram.com/p/oMCyWxwEBt/

https://www.instagram.com/p/gLa8ZFRtO2/

https://www.instagram.com/p/fvR9MmQdNW/

https://www.instagram.com/p/f7zduQDytF/

https://www.instagram.com/p/fgB6D6sVzQ/

 

و حالا ، آیا شما الهام گرفته اید؟

برای بهبود حساب خود از ابزار استفاده کنید

علی رغم اینکه یک برنامه کاملاً کامل است و با گزینه های بیشتر و بیشتر ، هنوز دارای شکاف هایی است که از طریق برنامه های دیگر یا وب سایت ها قابل رفع است. در اینجا برخی از کارهایی که می توانیم با برنامه های خارجی انجام دهیم وجود دارد:

  • برنامه یک نشریه> Schedugram یا برخاست .
  • ساخت یک کلاژ> طرح اینستاگرام .
  • بدانید چه کسی ما را ترک کرده است تا> Crowdfire را دنبال کنیم .
  • ارسال مجدد عکسهای سایر کاربران> ارسال مجدد
  • از همه عکسهای حساب instagram ما پشتیبان تهیه کنید> بارگیری در 4K .
  • خودکار کارها> IFTTT .
  • عکسهایی بدون هیچ گونه موارد دیگر پیدا کنید> Nolikesyet .

ابزارهای بسیار دیگری وجود دارد که می توانیم از آنها استفاده کنیم ، اما اینها مهمترین ابزار برای استاد شدن در اینستاگرام برای ما هستند.

نتیجه گیری نهایی

من یک دوست دارم ، victoriadnc  که در آگوست 2014 ، 800 دنبال کننده و بیش از 200 عکس داشت. در طی یک سال ، به دنبال این توصیه ها ، او بیش از 20،000 فالوور کسب کرد و اکنون حتی محصولات از مارک های بزرگ مد را دریافت می کند. مثال او فقط نشان می دهد که پشتکار و سبک برای رسیدن به نتایج خوب لازم است. پشتکار برای تکرار هر روز همان آئین ساخت لایک از عکس های دیگر ، نظر دادن و بارگذاری عکس های ما. سبک برای حفظ اصالت ما و جدا کردن ما از بقیه. فقط در این صورت است که فالوور بیشتری خواهیم گرفت.

امیدوارم از این نکات لذت برده باشید و قبلاً می دانید که اگر چیز دیگری می دانید ، لطفاً با ما در میان بگذارید.