وقتی خسته می شوم ، رسانه های اجتماعی درمان من هستند. هیچ وقت لحظه کسل کننده ای رخ نمی دهد که به شبکه های رسانه اجتماعی که بیشتر به آن علاقه دارید ، برخورد کنید. فالوور اینستاگرام من اغلب فیلم ها را در فیس بوک تماشا می کنم ، برخی از جذاب ترین عکس های موجود در اینستاگرام را پیدا می کنم و شب را با انتخاب فیلم های YouTube سرگرم می کنم. اگر خسته شده اید و می خواهید رسانه های اجتماعی را برای شما مناسب سازد ، استفاده از سایت های مناسب ضروری است. هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ادعای خاص خود را برای شهرت دارد و مهم است که درک کنید آیا مواردی هستند که می توانند به شما کمک کنند. وقتی از رسانه های اجتماعی استفاده می کنم ، از پنج سایت زیر بیشتر از بقیه استفاده می کنم.

1- اینستاگرام

من معتاد اینستاگرام هستم. من یاد گرفتم که چگونه فالوور بخرم و این باعث افزایش تعداد و اعتماد به نفس من شد. سایت رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری عکس باعث می شود ارتباط با افراد دیگر ساده باشد و با بیش از 300 میلیون کاربر فعال روزانه ، همیشه وقت خوبی است. بیشترین دنبال کنندگان را برای تجربه سرگرم کننده ترین تجربه کنید! با خرید لایک اینستاگرام  فالوور های بیشتر جذب می کنم.

2- فیس بوک

فیس بوک فعالیت های زیادی را به کاربران خود ارائه می دهد تا بتوانند از طریق آنها وقت خود را انتخاب کنند. گروه ها محبوب و سرگرم کننده هستند. فیلم های زنده به شما امکان می دهد در زمان واقعی با افراد دیگر تعامل داشته باشید. هنگام استفاده از این ویژگی ، همه آن تایپ ها را فراموش کنید. GIF بسیار سرگرم کننده است. خواه بخواهید برای کسی پیام خنده دار ارسال کنید یا نظر بی نظیری بگذارید ، GIF این امکان را فراهم می کند.

3- توئیتر

توییتر سایتی است که به شما کمک می کند تا به سرعت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. در هنگام استفاده از این سایت به راحتی می توان افراد را دنبال کرد و بسیاری از دنبال کنندگان را بازگرداند. اعتراف می کنم که به اندازه سایر سیستم عامل ها در توییتر وقت نمی گذرانم ، اما با این وجود از آن لذت می برم. بعضی اوقات بهتر است چیزهای کوتاه و شیرین باشد. این به هیچ وجه القا نمی کند که در این پاراگراف کوچک نمی توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید. فقط از رئیس جمهور ترامپ س askال کنید. هنگام استفاده از توییتر ، می توانید افراد مشهور ، مارک های مورد علاقه خود را بدانید و همه را در مورد رفاه و زندگی خود مطلع کنید.

4- یوتیوب

برای دسترسی به میلیون ها فیلم در بیشتر ژانرهایی که در ذهن دارید ، YouTube را ببینید. این بزرگترین سایت اشتراک ویدیو در جهان است. شما می توانید ویدیو های موسیقی ، فیلم های کامل ، مستندها ، نمایش های آشپزی ، نمایش ها ، اطلاعات نحوه دستیابی و موارد دیگر را در اینجا پیدا کنید. به علاوه ، ساختن کانال YouTube خود و آپلود فیلم هایی که به انتخاب شما برای به اشتراک گذاشتن با جهان آسان است. اگر عاشق فیلم هستید ، YouTube را به اندازه من دوست خواهید داشت.

5- چت اسنپ

Snapchat یکی دیگر از سایت های رسانه های اجتماعی است و یکی از جدیدترین سایت های معرفی شده است. این یک پلت فرم کاملاً ساده در رسانه های اجتماعی است که به نظر می رسد بیشترین محبوبیت خود را از نوجوانان بدست آورده است. فالوور خود را در اینستاگرام به دست آورید با این وجود می توانید از Snapchat استفاده کرده و با افراد جدید سرگرم کننده باشید.

 

بنابراین ، آن وجود دارد. لیست سایت های مورد علاقه من در شبکه های اجتماعی قبل از اینکه روز تمام شود من را در یکی از این سایت ها پیدا خواهید کرد. شاید من شما را آنجا ببینم.