از زمان آغاز به کار اینستاگرام ، تغییرات زیادی را تجربه کرده است. مانند هر غول رسانه های اجتماعی ، هرچه زمان می گذرد ، اینستاگرام به فرصتی شگفت انگیز برای مارک ها ، مشاغل و کاربران شخصی تبدیل می شود تا بتوانند خود را بازاریابی کنند. این شبکه ممکن است به عنوان یک شبکه سرگرم کننده / حواس پرتی اجتماعی آغاز شده باشد ، اما به ابزاری برای استفاده برندها تبدیل شده است تا ارزش خود را افزایش دهند و به افراد بیشتری برسند.

ممکن است مشاغل از فیس بوک یا توییتر برای بازاریابی استفاده کنند ، اما اعداد و ارقام نشان می دهد که آن میزان تعامل در مقایسه با بازاریابی در اینستاگرام کم رنگ است. همان مارک ، همان نوع پست ها ، با اختلاف زیادی در تعداد.

اینستاگرام ابزاری است که برندها می توانند با استفاده از آن دامنه خود را بسیار گسترش دهند. این تعامل روزانه با اطلاعات جمعیتی آنها را ارائه می دهد و می تواند مارکی را به سطح بالاتری برساند. در دنیای امروز ، مارک های در حال ظهور می توانند با حضور در شبکه های اجتماعی زندگی کنند و بمیرند.

همه اینها به این واقعیت اشاره دارد که لایک های اینستاگرام از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هستند. روش های زیادی برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر ، بهبود تعامل و کسب لایک بیشتر وجود دارد. دریافت لایک ایرانی اینستاگرام آسان است ، اما به دست آوردن فالوور واقعی اینستاگرام یک چالش است.

در زیر ده بهترین راهی وجود دارد که می توانید تعداد بیشتری فالوور اینستاگرام را بدست آورید. اگر چه توصیه می کنیم گرفتن فالوور خود را ارگانیک، شما همچنین می توانید خدمات آنلاین به استفاده از خرید فالوور اینستاگرم .

1. به مکالمات درست بپیوندید

همیشه چیزی مد روز وجود دارد. ببینید چه چیزی در طاقچه خاص شما ترند است. این احتمال وجود دارد که مکالمه هایی با هشتگ های مربوط به صنعت شما در حال انجام باشد. اگر چنین است ، آنها را در پست های خود وارد کنید.

با این کار ، پست های خود را برای افراد بیشتری قابل مشاهده می کنید. کاربران اینستاگرام که آن هشتگ محبوب را جستجو می کنند می توانند با پست شما روبرو شوند و شما ممکن است با یک دنبال کننده جدید روبرو شوید. اگر استفاده از هشتگ گسترده تر و پرطرفدار را انتخاب کنید ، می توانید حتی بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

قبل از استفاده از هشتگ هایی که شما را درگیر مکالمه ای پرطرفدار می کند ، بهترین قدم را جلو بگذارید و مطمئن شوید که پست شما محکم است. اولین برداشت ها برای به دست آوردن فالوور واقعی مهم است.

2. زمان را برای هشتگ قرار دهید

قبل از نوشتن هشتگ ، بایستید و فکر کنید. تعداد زیادی هشتگ بیش از حد استفاده شده وجود دارد. به پست خود نگاه کنید و اینکه مارک تجاری شما چه نوع سبک یا نگرشی را نشان می دهد. هشتگی خلاقانه و به یاد ماندنی ارائه دهید که نشان دهنده خلاقیت شما باشد.

یک هشتگ خوب فرصتی است که می توانید پست خود را تحسین کنید و با آن بیت اضافی که می تواند شما را به یک پیرو تبدیل کند ، علائم نگارشی قرار دهید. بسیاری از مارک ها از هشتگ های خاص مارک استفاده می کنند و این یک روش عالی برای دستیابی به بازاریابی اضافی است. برای هشتگ های برجسته و سرگرم کننده ، خنده دار یا به یاد ماندنی تلاش کنید.

در استوری های اینستاگرام همچنین می توانید از هشتگ استفاده کنید ، بنابراین مطمئن شوید که آن را به برنامه ارسال خود اضافه می کنید.

3. ارتقا Cross صلیبی کلید است

اینستاگرام راهی عالی برای تبلیغ برند شماست. هرچند که از هیچ کس خواسته نمی شود به صفحه اینستاگرام شما برود ، خیلی عالی نیست. دسته یا هشتگ خود را بردارید و آن را روی یک آگهی تبلیغاتی ، بیلبورد یا هر نوع آگهی ای که پول می تواند بخرد قرار دهید.

هیچ وقت طول نمی کشد تا کسی جیب خود را فرو کند و به جستجوی هشتگ یا حسابی بپردازد که به تازگی در یک تبلیغ دیده است. همچنین می توانید وبلاگ نویسان دیگر ، از جمله محتوای با کیفیت و پست های برتر آنها را به عنوان بخشی از استراتژی اینستاگرام خود فریاد بزنید یا دوباره ارسال کنید ، که به نوبه خود به رشد فالوور و آگاهی از نام تجاری شما کمک می کند.

4. وقت خود را با زیرنویس اختصاص دهید

زیرنویس ها قسمت بزرگی از یک پست هستند ، زیرا شما این کار را به طور منظم انجام می دهید. فهمیدن کت و شلوار قوی شما در نوشتن زیرنویس های اینستاگرام ممکن است زمان بر باشد. آنها می توانند خواننده را به خود جلب کنند و سرمایه بیشتری را برای آنها در این پست ایجاد کنند. اگر به حساب های بسیاری از دنبال کنندگان نگاه کنید ، بازی زیرنویس آنها معمولاً آهنی است.

می توانید از عنوان برای روایت داستان ، خنده دار بودن یا ارائه دقیق اطلاعات استفاده کنید. این می تواند شخصیت برند شما را نشان دهد و به شما امکان دهد دنبال کنندگان بیشتری در اینستاگرام داشته باشید .

5. با URL زیستی خود استراتژیک باشید

با پیگیری بیو پیوند خود ، با دقت در نظر بگیرید که دنبال کنندگان احتمالی خود را به کجا می فرستید. انتخاب بدیهی است که به صفحه اصلی خود پیوند دهید. این ایده بدی نیست و قابل انجام است ، اما می توانید آن را مخلوط کرده و پیوند را به مرتبط ترین محتوای خود تغییر دهید.

این چیزی نیست که ممکن است در ذهن بسیاری از افراد قرار گیرد ، اما ارزش آن را دارد که در عین حال ارزش آن را داشته باشید.

6. از نفوذگرها به نفع خود استفاده کنید

هر مکان خاص در اینستاگرام تأثیرگذارهای خاص خود را دارد. آنها افرادی هستند که آن را در گوشه خاص خود از بستر رسانه های اجتماعی می کشند. بسیاری از افراد برای کسب اطلاعات به اینفلوئنسرهای اینستاگرام و حساب های نزدیک به آنها اعتماد می کنند. آنها تعداد زیادی فالوور دارند ، تعداد زیادی لایک می گیرند و همه پست هایشان جذابیت زیادی دارد.

با بازاریابی تأثیرگذار می توانید وارد این عمل شوید. به تأثیرگذارانی که بخشی از جامعه اینستاگرام شما هستند بسیار توجه کنید. اعلان ها را روشن کنید یا به دنبال ارسال های جدید باشید. اگر با حساب آنها تعامل داشته باشید ، می توانید برای بسیاری از کاربران قابل مشاهده باشید. برخی از اینفلوئنسرها از کمک سرویس هایی مانند  buy-follower.co  نیز استفاده می کنند که به رشد جذابیت اینستاگرام شما کمک می کند و باعث می شود که عکس های واقعی واقعی Instagram شما را دوست داشته باشند .

از جنبه های خوب تأثیرگذار مورد علاقه خود استفاده کنید و ممکن است تعامل برقرار باشد. به این ترتیب برای فالوور آنها ظاهر خواهید شد و می توانید برخی از آنها را به خود جلب کنید.

با دنبال کردن مراحل قبلی در این لیست ، آن را به تعداد دنبال کنندگان بالاتری تبدیل کنید.

7. سبک خود را نشان دهید

مردم به فردیت پاسخ می دهند. همانطور که روند محبوب است ، مردم واقعاً به خوبی به سبک های منحصر به فرد در اینستاگرام پاسخ می دهند. این کار را به گونه ای انجام دهید که پست های شما سبکی داشته باشند که نفسی تازه کند. هر از چند گاهی محتوای ویدئو ارسال کنید تا اوضاع تغییر کند. محتوای خود را به سبکی تنظیم کنید که به بهترین وجه برند شما را نشان دهد.

سبکی را توسعه دهید که در میان گله برجسته باشد. وقتی افراد از طریق فید اینستاگرام خود پیمایش می کنند ، پس از مدتی پست ها می توانند با هم ترکیب شوند. برای متوقف کردن اسکرولرهای اینستاگرام در پست های خود ، پست هایی ارسال کنید که سبک بصری متمایزی دارند.

آنها امیدوارند که بخواهند بیشتر از آنچه شما ارائه می دهید ببینند. تنها راهی که آنها می توانند انجام دهند این است که شما را دنبال کنند.

8- برچسب های عکس را به صورت دستی اضافه کنید

تا آنجا که ممکن است کنترل را در دست خود بگذارید. وارد تنظیمات حساب اینستاگرام خود شوید. به راحتی می توانید آن را تنظیم کنید تا عکسهای برچسب خورده از شما فقط به صورت دستی به حساب شما اضافه شوند. این امکان را به شما می دهد تا هر آنچه را که می تواند به حساب شما وارد شود با دقت غربال کنید و دنبال کنندگان را خاموش کنید.

9. عکس های دارای برچسب را که به آنها افتخار نمی کنید پنهان کنید

گاهی اوقات ، مخاطبان هدف شما را با عکسی برچسب گذاری می کنند که از نظر آنها چیز چاپلوسی نیست. حتی اگر اینطور نباشد ، شما ممکن است فقط بخواهید که حساب اینستاگرام شما فقط با عکس های مربوط به مارک شما یا مطابق با استانداردهای خودتان مرتبط باشد.

ممکن است هرکسی که ذهن خود را برای نشان دادن شما در یک عکس داشته باشد ، به این فکر نمی کند. مشکلی نیست ، و شما می توانید بدون از دست دادن یک پیرو از آن مراقبت کنید. به سادگی به پست بروید و "حذف از نمایه اینستاگرام" را انتخاب کنید. دیگر نگران آن تصویر نخواهید بود.

10. دعوت به عمل

یکی از بهترین راه های جذب فالوور استفاده از فراخوان برای اقدام با محتوای اینستاگرام خود است. شما قبلاً هزاران بار از طریق همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با آنها روبرو شده اید. یک مثال از فراخوان اقدام "پسندیدن یا بازتوییت مجدد" یا "این را با دوستان خود به اشتراک بگذارید" است.

فراخوان برای اقدام اساساً زمانی است که حسابی از زیرنویس های آنها استفاده کرده و از خواننده بخواهد کار خاصی انجام دهد. یک فراخوان خوب از خواننده می خواهد با پست بیشتر ارتباط برقرار کند. اعداد نشان می دهد که دعوت به عمل م toثر است.

با دعوت به عمل خود هوشمندانه عمل کنید. سعی کنید فراخوانی برای اقدام ارائه دهید که قبلاً هرگز ندیده اید یا آن را اغلب نمی بینید.

یکی از راه های زنده کردن دعوت به عمل ، این است که آن را بخشی از یک مسابقه کنید. مسابقه خود را با گفتن "دوست داشتن برای برنده شدن" یا "اشتراک گذاری برای برنده شدن" آسان یا سرگرم کننده کنید این مورد توجه بیشتری به پست شما دارد و می تواند فالوور شما را به خود جلب کند.