اینستاگرام در حال کار بر روی مجموعه جدیدی از ابزارها برای کمک به تأثیرگذاران و سازندگان در درآمدزایی از این سیستم عامل است. 

این شرکت اعلام کرد که در حال توسعه سه ویژگی مهم جدید کسب درآمد برای سازندگان است: فروشگاه های سازندگان ، تجارت وابسته و "بازار محتوای مارک دار".

در اینجا هر آنچه لازم است بدانید:

ویژگی های جدید کسب درآمد Instagram Creator چیست؟

در یک پخش زنده اینستاگرام اخیر ، مدیر عامل فیس بوک مارک زاکربرگ و رئیس اینستاگرام آدام ماسری نحوه تکامل این پلت فرم را به اشتراک گذاشتند تا "به سازندگان کمک کنند تا در دراز مدت امرار معاش کنند" 

 

به عنوان بخشی از این برنامه ها ، اینستاگرام فروشگاه های سازنده ، تجارت وابسته (یعنی پرداخت کمیسیون برای فروش محصول) و "بازار محتوای مارک دار" جدید را برای اتصال تأثیرگذاران و مارک های تجاری راه اندازی خواهد کرد. 

این ویژگی ها با استفاده از ویژگی های خرید اینستاگرام ، به تأثیرگذاران و سازندگانی که فروش مارک ها را هدایت می کنند ، پاداش مالی می دهد .

ویژگی درآمدزایی سازندگان شماره 1: فروشگاههای سازندگان

در حین پخش ، زاکربرگ به اشتراک گذاشت که اینستاگرام قصد دارد فروشگاه های سازندگان را راه اندازی کند. 

سازندگان احتمالاً می توانند محصولات قابل خرید از مارک ها را در "فروشگاه سازندگان" خود تهیه کنند که از صفحه نمایه آنها در دسترس خواهد بود. با این حال ، جزئیات دقیق این ویژگی هنوز به اشتراک گذاشته نشده است.

زاکربرگ گفت: "ما می بینیم که بسیاری از سازندگان در حال راه اندازی مغازه ها هستند و بخشی از مدل کسب و کار سازنده محتوا این است که شما محتوای عالی ایجاد می کنید و سپس می توانید چیزهایی را بفروشید و بنابراین فروشگاه های Creator بسیار جالب است."

آماده پیوستن به دنیای تجارت الکترونیکی اینستاگرام هستید؟ یافتن پست های چگونه به راه اندازی نمایش مشخصات عمومی خرید برای کسب و کار خود را در اینجا.

ویژگی درآمدزایی سازنده  شماره 2: تجارت وابسته

اینستاگرام همچنین در کنار فروشگاه های سازندگان ، یک برنامه تجارت جدید وابسته برای تأثیرگذاران و سازندگان معرفی خواهد کرد. 

این بدان معنی است که سازندگان هنگام تولید محصول برای یک مارک در برنامه - تکمیل بازار 3 طرفه تجارت اجتماعی ، یک حق کمیسیون (معمولاً یک درصد کاهش از کل مبلغ فروش) دریافت می کنند.

در پخش زنده ، زاکربرگ گفت: "[سازندگان] باید بتوانند از فروشی که در حال ساختن هستند ، کم کنند." 

هنوز دقیقاً مشخص نیست که برنامه بازرگانی وابسته اینستاگرام دقیقاً چگونه کار می کند - اما احتمالاً نیاز است که فروش به طور کامل در بستر اینستاگرام ، با استفاده از Instagram Checkout ، برای اهداف پیگیری پایان به پایان برسد. 

نرخ پورسانت شرکت های وابسته ، بسته به مارک و محصول ، معمولاً از 5-30٪ است ، اما در حال حاضر مشخص نیست که اینستاگرام چه مدلی را برای برنامه خود انتخاب می کند. 

در مورد چگونگی استفاده سازندگان از بازاریابی وابسته برای کسب درآمد در اینستاگرام در این پست وبلاگ بیشتر بدانید .

ویژگی درآمدزایی سازنده شماره 3: بازار محتوای مارک دار

سرانجام ، اینستاگرام اعلام کرد که برنامه هایی برای کمک به مارک های تجاری و کشف اینفلوئنسرهای نوظهور که دسترسی مناسب برای مخاطبان آنها است ، است.

مشابه بازار سازندگان TikTok ، این اولین اقدامی است که اینستاگرام به فضای همکاری با برند تأثیرگذار قدم گذاشته است.

"موسری" به اشتراک گذاشت: "ما باید بتوانیم به مارک ها کمک کنیم سازندگانی پیدا کنند که منحصر به فرد با کاری که آنها سعی می کنند انجام دهند و برعکس." "اگر ما بتوانیم در خواستگاری کمک کنیم ، می توانیم به تولید کنندگان کوچکتر که می توانند کارهای شگفت انگیز برای مارک ها انجام دهند ، دلار بیشتری هدایت کنیم." 

جزئیات دقیقی در مورد چگونگی ساختار معاملات به اشتراک گذاشته نشده است ، اما زاکربرگ گفت که آنها "شرایط بسیار مطلوبی" را به سازندگان ارائه می دهند.   

نه زاکربرگ و نه موسری دقیقاً تأیید کردند که ویژگی های جدید کسب درآمد از سازندگان در برنامه چه زمانی در دسترس است و یا به چه میزان در دسترس هستند. 

با این حال ، با توجه به سرعت حرکت اینستاگرام در فضای تجارت الکترونیکی ، این می تواند در آینده ای نه چندان دور اتفاق بیفتد.