هر ماه بیش از 1 میلیارد نفر از اینستاگرام استفاده می کنند 10

و بیش از پنج میلیون کسب و کار از اینستاگرام استفاده می کنند تا داستان های خود را بصری تعریف کنند ، با طرفداران خود ارتباط برقرار کنند و نام تجاری خود را بسازند 2

اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید ، فکر کردن در مورد این که چگونه می توانید در بین این همه جمعیت برجسته باشید بسیار دلهره آور است. اما شروع کار با اینستاگرام بسیار آسان تر از آن است که به نظر می رسد.

در این پست ، اصول استفاده از اینستاگرام ، از نحوه تنظیم پروفایل خود و نحوه ارسال عکس یا داستان به اینستاگرام ، تا موارد پیشرفته تر مانند تجزیه و تحلیل اینستاگرام و استفاده از برخی ابزارهای شسته و رفته برای رشد شما را یاد خواهید گرفت. ذیل.

بیایید سریع وارد شویم ، در اینجا راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام آمده است!

بافر برای اینستاگرام اکنون با برنامه ریزی مستقیم همراه است! پست های تک تصویر یا ویدئو را تنظیم کنید یا یادآوری ها را تنظیم کنید تا پست های چند تصویر را در بهترین زمان خود ارسال کنید تا فالوورگان Instagram خود را دنبال کنید. بدانید امروز بیشتر .

 

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت خود

1. حساب و پروفایل خود را تنظیم کنید

اگر برنامه Instagram را بارگیری نکرده اید ، می توانید آن را از App Store ، Google Play Store یا Microsoft Store بگیرید.

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را در برنامه تلفن همراه ایجاد می کنید ، برنامه شما را از طریق چند مرحله اساسی برای راه اندازی راهنمایی می کند. در اینجا باید دو مورد را یادداشت کنید:

عکس پروفایل

عکس پروفایل اینستاگرام شما به صورت دایره نمایش داده می شود. اگر از نشان تجاری خود استفاده می کنید ، حتماً آن را در مرکز تصویر خود نگه دارید. همچنین ، چون تصویر پروفایل شما در برنامه نسبتاً کوچک به نظر می رسد ، ممکن است بخواهید به جای آرم دارای متن ، از یک نشان برجسته آرم استفاده کنید.

عکس پروفایل اینستاگرام

اطلاعات پروفایل

برنامه از شما نمی خواهد اطلاعات پروفایل خود را پر کنید اما انجام این کار بسیار عالی خواهد بود. برای پر کردن اطلاعات پروفایل خود ، به برنامه خود در برنامه بروید و روی "ویرایش پروفایل" ضربه بزنید. دو فیلدی که باید پر کنید وب سایت و بیوگرافی شماست. اگر می خواهید نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر دهید (یعنی نام کاربری @) ، می توانید آن را در اینجا تغییر دهید.

اطلاعات پروفایل اینستاگرام

تبریک می گویم شما به تازگی حساب اینستاگرام خود را راه اندازی کرده اید!

2. عکس یا فیلم ارسال کنید

وقتی می خواهید عکس یا ویدیو ارسال کنید ، فقط نماد "+" را در پایین فشار دهید. اینستاگرام آخرین عکس های موجود در کتابخانه عکس شما را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید با ضربه زدن روی "عکس" یا "فیلم" به ترتیب عکس یا فیلم جدیدی بگیرید.

رسانه خود را انتخاب کنید

عکس یا فیلم ارسال کنید

اینجا نکاتی وجود دارد:

  • اگر از کتابخانه خود عکس انتخاب می کنید ، می توانید عکس خود را به عنوان پرتره یا منظره بارگذاری کنید. عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید و با دو فلش در گوشه پایین سمت چپ پیش نمایش ، روی نماد ضربه بزنید. سپس می توانید عکس را حرکت داده و بزرگنمایی کنید تا نحوه تنظیم شدن عکس در کادر را تنظیم کنید.
  • همچنین می توانید حداکثر 10 عکس و فیلم را در یک پست اینستاگرام آپلود کنید . با دو مربع همپوشانی در گوشه پایین سمت راست پیش نمایش ، روی نماد ضربه بزنید و رسانه خود را انتخاب کنید.
  • هنگام گرفتن فیلم جدید ، دکمه ضبط را فشار دهید و نگه دارید تا فیلم خود ضبط شود. اگر می خواهید از چند چیز مختلف فیلم بگیرید ، می توانید دکمه را رها کنید ، دوربین تلفن خود را به سمت چیز دیگری بکشید و دکمه ضبط را دوباره فشار دهید و نگه دارید تا ضبط ادامه یابد.
  • اگر پست های تک تصویر را به اشتراک می گذارید ، اکنون می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید تا اطمینان حاصل شود که محتوای با کیفیت بالا را به صورت ثابت ارسال می کنید.

رسانه خود را ویرایش کنید

ارسال عکس یا فیلم 2

وقتی رسانه خود را برای پست خود انتخاب کردید ، می توانید فیلتر اضافه کنید یا جهت گیری ، روشنایی ، کنتراست و موارد دیگر را ویرایش کنید. وقتی رسانه آماده است ، فقط روی «بعدی» ضربه بزنید تا جزئیات پست خود را پر کنید.

  • زیرنویس بنویسید: هنگام انتشار پست شما زیرنویس شما دقیقاً زیر رسانه شما ظاهر می شود. می توانید به یک حساب اینستاگرام دیگر (یعنیusername) اشاره کرده و هشتگ (یعنی هشتگ) را در اینجا اضافه کنید. به حساب هایی که ذکر می کنید اطلاعیه ای در مورد آن دریافت می شود و وقتی کسی هشتگ مورد استفاده شما را جستجو کند پست شما ظاهر می شود.
  • افراد را نشان کنید: اگر در حال ارسال عکس یا مجموعه عکس هستید ، می توانید چندین حساب اینستاگرام را در هر عکس برچسب گذاری کنید. همچنین به حساب هایی که نشان می کنید اعلانی در مورد آن دریافت می شود.
  • افزودن مکان: اگر رسانه شما عکس یا فیلم مکانی است ، می توانید برچسب موقعیت مکانی را به پست خود اضافه کنید. وقتی کسی پست ها را در آن مکان خاص جستجو می کند ، پست شما ظاهر می شود.
  • اشتراک های اجتماعی: اگر سایر پروفایل های شبکه های اجتماعی را به حساب اینستاگرام خود متصل کرده باشید ، می توانید با تغییر دادن کلید به راحتی پست های خود را در آن پروفایل ها به اشتراک بگذارید.

این لحظه است ... وقتی پست شما آماده شد ، روی «اشتراک گذاری» ضربه بزنید و اینستاگرام پست شما را منتشر می کند. پست شما در فید همه افرادی که شما را دنبال می کنند نشان داده می شود.

اگر مراحل را دنبال کرده باشید ، اولین پست اینستاگرام خود را ارسال کرده اید! عالی!

یکی از بهترین روش ها برای رشد حساب کاربری اینستاگرام ، ارسال مداوم پست است. اتحادیه متریک هنگام مطالعه 55 مارک در اینستاگرام ، دریافت که برخی از مارک ها فالووره خود را از دست می دهند ، زیرا به طور مداوم پست نمی گذارند 3

.

3. استوری های اینستاگرام را ارسال کنید

بیش از 250 میلیون نفر هر روز استوری اینستاگرام را ارسال می کنند 4

. داستان های اینستاگرام یک قالب محتوای جدید در اینستاگرام است. آنها عکس ها و فیلم هایی هستند که پس از 24 ساعت ناپدید می شوند. حساب های تأیید شده می توانند پیوندی را به داستان های اینستاگرام خود اضافه کنند تا مردم را به وب سایت مورد نظر خود سوق دهند.

برخلاف پست های معمولی اینستاگرام ، استوری های اینستاگرام در گالری پروفایل یا فید فالوورگان شما ظاهر نمی شوند. آنها پشت عکس پروفایل شما در خبرمایه جداگانه ای در بالای برنامه پنهان شده اند.

داستانهای اینستاگرام

برای ارسال استوری اینستاگرام ، کافی است صفحه خود را به سمت راست در صفحه اصلی اینستاگرام خود بکشید. شما را به حالت دوربین می آورند که می توانید در آن 24 ساعت گذشته عکس یا فیلم بگیرید یا رسانه ای را بارگذاری کنید. وقتی عکسی را گرفتید یا انتخاب کردید ، می توانید برچسب (از جمله هشتگ و برچسب برچسب مکان) اضافه کنید ، نقاشی کنید و متن اضافه کنید.

استوری اینستاگرام ارسال کنید

در اینجا 10 روش مختلف استفاده از Instagram Stories آورده شده است:

  • یک داستان بگویید
  • نحوه انجام کاری را توضیح دهید
  • ارسال یک وبلاگ را تبلیغ کنید
  • لیست را به اشتراک بگذارید
  • تبلیغات را اعلام کنید
  • تخفیف بدهید
  • آمار جالبی را به اشتراک بگذارید
  • اشتراک نقل قول
  • تصاحب اینستاگرام را معرفی کنید
  • اطلاعیه دادن

اگر می خواهید از Instagram Stories برای هر یک از اهداف موجود در لیست بالا استفاده کنید ، در اینجا 5 الگو رایگان و قابل ویرایش Instagram Stories آورده شده است که می توانید استفاده کنید .

4- افرادی را پیدا کنید که آنها را فالو

در مرحله بعدی ، بیایید برخی از حساب ها را دنبال کنیم تا ببینیم چه مواردی را ارسال کرده اند یا ارسال می کنند.

اگر هیچ حسابی را دنبال نکرده باشید ، اینستاگرام از شما می خواهد "افرادی را پیدا کنید که باید آنها را فالوور" در فید خود و سه روش برای کشف افراد برای دنبال کردن ارائه می دهد. یا می توانید حساب فیس بوک خود را متصل کنید ، مخاطبین خود را متصل کنید یا پروفایل های پیشنهادی اینستاگرام را دنبال کنید. احساس می کنم رویکرد بهتر استفاده از قابلیت جستجوی و کاوش در اینستاگرام است .

توسط شما آورده شده استمجموعه کامل ابزارهای ساخت مارک ما را امتحان کنید

ما مجموعه ای کامل از ابزارهای رسانه های اجتماعی ساخته ایم که به مارک های مدرن کمک می کند تا آگاهی ، تعامل و فروش خود را افزایش دهند.

 

همچنین می توانید برای خرید فالوور ارزان اینستاگرام از سایت دیجی فالوور اقدام کنید ما به شما تظمین می کنیم که فالوور های شما بهترین فالوور های موجود باشند.

 

در برگه جستجو و کاوش ، اینستاگرام داستان ها و پست هایی را که ممکن است دوست داشته باشید به شما نشان می دهد. در اینجا نحوه پیدا کردن افرادی برای دنبال کردن وجود دارد:

  • در نوار جستجو کلمه کلیدی مربوط به تجارت خود را وارد کنید
  • پروفایل ها یا هشتگ های پیشنهادی اینستاگرام را بررسی کنید
  • پروفایل های مربوط به تجارت خود را دنبال کنید
  • پروفایل هایی را که هنگام دنبال کردن یک پروفایل به شما توصیه می شوند ، بررسی کنید
افرادی را پیدا کنید که آنها را دنبال کنند

در حالت ایده آل ، پیروی از مشتریان عالی خواهد بود. (تصور کنید برند موردعلاقه شما به دنبال شما باشد!) در حالی که یافتن تمام مشتریان خود در اینستاگرام کاملاً غیرممکن است ، مگر اینکه آنها را شخصاً بشناسید ، اما می توانید از آنها برای این امر کمک بگیرید. در اینجا چند روش وجود دارد:

  • از پروفایل جدید اینستاگرام خود در سایر پروفایل های شبکه های اجتماعی خود مانند صفحه فیس بوک خود نام ببرید
  • در وب سایت یا وبلاگ خود پیوندی به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید
  • نام کاربری اینستاگرام خود را در کارت های نام خود وارد کنید

وقتی مردم شما را در اینستاگرام دنبال می کنند ، اعلانی دریافت می کنید. پروفایل های آنها را بررسی کنید و آنها را نیز دنبال کنید.

5. در مورد پست ها نظر دهید

رسانه های اجتماعی فقط در زمینه انتشار نیستند. این نیز در مورد درگیر شدن است .

برای نظر دادن درباره یک پست ، روی نماد حباب گفتار در زیر عکس یا فیلم ضربه بزنید. شما می توانید یک نظر جدید بگذارید یا به یک نظر موجود پاسخ دهید.

نظر در مورد پست ها

وقتی فالوورهای شما درباره عکسهای شما نظر می دهند (بله!) ، مانند یادداشت گذاشتن یا از کسب و کارتان از شما سال می کنند ، عملکرد خوبی است که هرچه سریعتر به آنها پاسخ دهید تا نشان دهد که در شبکه های اجتماعی به آنها گوش می دهید.

بعد از مصاحبه با بیش از 1000 نفر ، Sprout Social دریافت که 70 درصد از افراد مصاحبه شده بیشتر احتمال دارد از محصول یا خدمات یک مارک تجاری استفاده کنند ، در صورتی که این برند در شبکه های اجتماعی به آنها پاسخ دهد. وقتی نام تجاری پاسخ ندهد ، 30 درصد آنها به جای رقبا می روند 5

.

تعامل با فالوورها خود به ایجاد نام تجاری شما کمک می کند ، که می تواند به شما در تبدیل آنها به مشتری و تبدیل مشتری به مشتریان وفادار کمک کند.

6. پروفایل خود را به پروفایل تجارت تبدیل کنید

خوب ، بیایید کمی پیشرفت کنیم.

اگر از حساب اینستاگرام برای تجارت یا شرکت خود استفاده می کنید ، توصیه می کنم مشخصات اینستاگرام خود را به یک پروفایل تجاری تبدیل کنید. با داشتن پروفایل کسب و کار ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تجارت خود در پروفایل خود اضافه کرده و پست های اینستاگرامی خود را ارتقا دهید. از همه مهمتر ، شما برای حساب Instagram خود تجزیه و تحلیل می کنید.

نمایه تجاری اینستاگرام

تمام آنچه برای تبدیل پروفایل خود به پروفایل تجاری نیاز دارید یک صفحه فیس بوک است. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

  • در برنامه تلفن همراه به پروفایل خود بروید و روی نماد چرخ دنده ضربه بزنید
  • روی «تغییر به پروفایل کسب و کار» ضربه بزنید
  • صفحه فیس بوکی را که می خواهید با حساب اینستاگرام شما مرتبط شود انتخاب کنید
  • آدرس ایمیل ، شماره تلفن و آدرس پستی خود را پر کنید
  • روی «تمام شد» ضربه بزنید
به نمایه تجاری اینستاگرام بروید

7. از تجزیه و تحلیل رایگان استفاده کنید

بینش اینستاگرام

در اینجا راهنمای موضوع وجود دارد ، که بیش از 20 معیار اندازه گیری اینستاگرام را توضیح می دهد ، جزئیات Insights اینستاگرام را توضیح می دهد و توضیح می دهد که چگونه می توانید بر اساس داده های اینستاگرام خود عمل کنید .

8- از ابزارهایی برای کمک به شما استفاده کنید

سرانجام ، اگر احساس ماجراجویی می کنید ، به چند ابزار اینستاگرام نگاه کنید که می تواند به شما در ایجاد محتوای بهتر ، صرفه جویی در وقت و ارسال مداوم کمک کند. در اینجا چند ابزار برای کمک به شما در شروع وجود دارد:

  • Photo Editor by Aviary - برای ویرایش عکس های شما (وب و برنامه تلفن همراه)
  • نمایش هدف - برای یافتن بهترین هشتگ های مورد استفاده (برنامه وب)
  • Adobe Spark - برای ایجاد داستان های شگفت انگیز اینستاگرام (وب و برنامه تلفن همراه)
  • بافر برای اینستاگرام - برای ارسال مداوم در اینستاگرام (برنامه های وب و تلفن همراه)
ابزارهای اینستاگرام: ویرایشگر عکس توسط Aviary ، Adobe Spark Post و Buffer

 

به شما

به طور خلاصه ، در اینجا نحوه استفاده از Instagram برای تجارت خود آورده شده است:

  1. پروفایل خود را تنظیم کنید
  2. عکس یا فیلم ارسال کنید
  3. استوری های اینستاگرام را ارسال کنید
  4. افرادی را پیدا کنید که آنها را فالو
  5. نظر در مورد پست ها
  6. تبدیل به حساب کاربری
  7. از تجزیه و تحلیل استفاده کنید
  8. برای کمک به شما از ابزار استفاده کنید