اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می دهد انتخاب کنند آیا می خواهند لایک ها را پنهان کنند یا نه.

این آخرین آزمایش از سری تست های اینستاگرام است که برای کاهش فشار اجتماعی "مانند شمارش" طراحی شده است.

آماده هستید تا درباره پنهان کردن لایک در اینستاگرام اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ ما در این پست وبلاگ جزئیات مهم را پوشش می دهیم:

چرا اینستاگرام دادن گزینه پنهان کردن لایک به کاربران را فراهم می کند؟ 

اینستاگرام طی چند سال اخیر آزمایش پنهان کردن لایک در چندین کشور را تجربه کرده است.

در واقع ، در سال 2019 ، اینستاگرام حذف موارد پسندیده را به طور کامل برای کاربران منتخب در ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، برزیل ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن و نیوزیلند آزمایش کرد.

به گفته   آدام ماسری ، مدیر عامل اینستاگرام ، این ابتکاری برای ایجاد اینستاگرام "به مکانی امن در اینترنت" بود.

با این حال ، همه طرفدار پنهان مانند شمارش ها نبودند. ماسری در توییتر به اشتراک گذاشت: " هنوز هم می خواستم مانند شمارش ها ، به ویژه ردیابی موارد محبوب را ببینم ."

به طور خاص ، سازندگان و تأثیرگذاران گفتند که معیار شمارش مشابه برای انتقال ارزش به شرکای تجاری مهم است و حذف آنها می تواند تأثیر منفی بر میزان متوسط ​​تعامل یک تأثیرگذار داشته باشد .

در نتیجه ، اینستاگرام اعلام کرده است که گزینه جدیدی را آزمایش می کند تا به کاربران اجازه دهد لایک ها را روی پلتفرم پنهان کنند یا نه.

 

به عنوان بخشی از آزمون ، کاربران می توانند لایک ها را در پست های کاربر دیگر مخفی کنند ، لایک ها را در پست های خود غیرفعال کنند یا تجربه اصلی را حفظ کنند.

با افزودن این سطح از انعطاف پذیری ، اینستاگرام امیدوار است که به کاربران امکان "کاهش فشار" هنگام ارسال به سیستم عامل را بدهد.

موسری همچنین به اشتراک گذاشت که " یک تجربه مشابه برای فیس بوک" در حال بررسی است.

شما می توانید برای خرید لایک اینستاگرام می توانید وارد سایت ناب فالوور شوید و لایک ایرانی با بهترین کیفیت را دریافت کنید.

 

لایک های پنهان در اینستاگرام چگونه کار می کنند؟

توجه به این نکته مهم است که حتی زمانی که کاربر ترجیح می دهد لایک ها را در حساب خود پنهان کند ، لایک ها به کلی از بین نمی روند.

تعداد کل آرا to برای فالوورها پنهان است ، اما کاربران همچنان می توانند افرادی را که پستی را پسندیده است در چند ضربه مشاهده کنند.

به این شکل است که هنگام لغو کردن در اینستاگرام ، طرح جدید "لایک های خصوصی" به نظر می رسد:

لایک های پنهان اینستاگرام

مارک زاکربرگ در F8 توضیح داد: "همانطور که از طریق خبرمایه خود پیمایش می کنید ، هیچ تعداد مشابهی وجود ندارد."

"شما می توانید ببینید که چه کسی یک عکس یا فیلم را دوست دارد. برای دیدن [لیست کامل افرادی که پستی را دوست داشتند] می توانید ضربه بزنید و اگر وقت دارید می توانید همه آنها را خودتان جمع کنید. "

آیا هنوز هم می توانید ببینید که چه تعداد لایک در پست های اینستاگرام شخصی خود کسب می کنید؟ 

بله ، هنوز هم می توانید ببینید که چه تعداد لایک در پست ها می گیرید ، حتی اگر دنبال کنندگان شما نتوانند.

با این حال ، تعداد لایک به طور خودکار در زیر پست شما ظاهر نمی شود.

درعوض ، باید از "دیگران" در زیر پست وبلاگ خود ضربه بزنید تا به کل تعداد لایک ها بروید:

پنهان کردن لایک در اینستاگرام

چگونه می توان لایک ها را در اینستاگرام مخفی کرد

اگر برای آزمون انتخاب شده باشید ، با تنظیم تنظیمات برنامه خود می توانید لایک ها را پنهان کنید (یا آنها را بازگردانید).

اگر انتخاب کنید که لایک ها را پنهان کنید ، هنگام پیمایش در Home Home Instagram دیگر نمی توانید لایک ها را در پست های کاربر دیگر مشاهده کنید.

همچنین کاربران می توانند با لمس نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای یک پست منتشر شده ، لایک ها را پنهان کنند.

توجه: کاربران همچنان می توانند مانند تعداد و سایر مشاغل را از طریق تجزیه و تحلیل مشاهده کنند ، حتی اگر مشاهده آنها را غیرفعال کرده باشند.

چگونه وارد گروه آزمون می شوید؟ 

متأسفانه ، هیچ راهی برای انتخاب یا انصراف از یک گروه آزمایشی اینستاگرام وجود ندارد.

اینستاگرام دقیقاً در مورد میزان این آزمون توضیحی نداده است ، اما احتمالاً در اختیار کاربران ایالات متحده ، کانادا ، استرالیا ، برزیل ، ایرلند ، ایتالیا ، ژاپن و نیوزلند است که قبلاً حذف لایک ها را تجربه کرده اند حساب آنها

حذف لایک در اینستاگرام چگونه بر تأثیرگذارها و مارک های تجاری تأثیر می گذارد؟

سوال بزرگ: حذف لایک چگونه بر تأثیرگذاران و مشاغل تأثیر می گذارد؟

پس از حذف پرکردن لایک برای کاربران آزمایشی در چندین کشور ، بسیاری از افراد تأثیرگذار ادعا کردند که میزان تعامل آنها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است - معیار اصلی که مارک ها برای سنجش موفقیت یک کمپین بازاریابی تأثیرگذار استفاده می کنند.

دلیل؟ فالوورها انگیزه کمتری برای زدن دکمه لایک بدون نمایش تعداد لایک دارند.

در مورد اعتبار سنجی معیارهای یک شریک تأثیرگذار ، برای کسب و کارها ، حذف موارد پسندیده نیز چالش هایی ایجاد می کند .

خوشبختانه ، ابزارهایی برای تأیید معیارهای تأثیرگذار وجود دارد. به عنوان مثال ، ویژگی عملکرد بعداً گزارش ، گزارش خودکار ایجاد می کند که هر 24 ساعت با آخرین معیارها به روز می شود.

با این آخرین تست توسط اینستاگرام ، کاربران می توانند تصمیم بگیرند که آیا تعداد محاسبات را به صورت حساب به حساب نمایش دهند یا پنهان کنند.

اگر تعداد زیادی از کاربران تصمیم بگیرند که لایک ها را پنهان کنند ، نرخ تعامل در سراسر هیئت مدیره تحت تأثیر قرار می گیرد - چیزی که مارک ها و سازندگان باید به آن توجه داشته باشند.

با این حال ، این روش انتخاب تنها راهی است که اینستاگرام می تواند با جامعه خود تعادل برقرار کند ، به ویژه با توجه به فشار اجتماعی و اضطرابی که می تواند ناشی از لایک های اینستاگرام باشد.

آیا لایک در حساب خود پنهان می شوید؟ از طریق حساب کاربری اینستاگرام بعداً به ما اطلاع دهید .