محتوای ویدئویی شبکه های اجتماعی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک دارایی اساسی برای رشد جامعه و به اشتراک گذاری  استوری برند شما است.

و با داشتن لیستی فزاینده از ویژگی های ویدیویی در شبکه های اجتماعی مختلف ، هرگز زمان بهتری برای شروع تولید فیلم های رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا نبوده است.

برای کسب  اینگیجمنت بیشتر و برقراری ارتباط با مخاطبان ، 5 نکته برتر ویدیویی ما را کشف کنید:

 

اهمیت فیلم در رسانه های اجتماعی 

خواه در اینستاگرام ، TikTok ، Twitter ، LinkedIn یا حتی Pinterest باشید ، محتوای ویدئویی را می بینید که بخشی بزرگتر از تجربه درون برنامه ای است.

چرا؟ زیرا محتوای ویدئو معمولاً بیشتر از یک عکس ثابت توجه (و جذاب) دارد.

و در بیشتر موارد ، هرچه یک بیننده با یک محتوا درگیر شود ، یک الگوریتم بیشتر محتوا را برای مخاطبان گسترده تر افزایش می دهد.

این توضیح می دهد که چرا ویدئوها در اینستاگرام بیش از هر نوع محتوای دیگری اینگیجمنت  ایجاد می کنند - و توییت های دارای ویدیو 10 برابر جذابیت بیشتری را در توییتر مشاهده می کنند.

4 نوع محتوای ویدیویی اصلی در رسانه های اجتماعی وجود دارد:

  • داستانها : داستانها فیلمهایی با فرم کوتاه هستند که پس از 24 ساعت از بین می روند. فیس بوک ، اینستاگرام ، توییتر ، Pinterest و LinkedIn همه نسخه های خاص خود را از Stories دارند.
  • ویدیوی کوتاه : ویدیوهای فرم کوتاه در TikTok و Instagram Reels محبوب هستند . این فیلم ها می توانند از 5 ثانیه تا 1 دقیقه باشند و معمولاً به صورت خودکار پخش می شوند.
  • فیلم های طولانی مدت: این فیلم ها می توانند از طریق IGTV یا در YouTube ، Facebook و LinkedIn در سراسر Instagram به اشتراک گذاشته شوند .  فیلم های طولانی مدت معمولاً بیش از 1 دقیقه هستند.
  • پخش جریانی مستقیم:  پخش جریانی مستقیم فیلم های ویرایش نشده ای است که درجا پخش می شود. نسخه ها را می توان در Facebook ، TikTok ، Instagram ، YouTube و LinkedIn یافت.

گنجاندن ویدئو در استراتژی شبکه های اجتماعی خود ، کلید ایجاد ارتباطات عمیق تر با مخاطبان است.

 

برای خرید ویوی برای ویدیو های اینستاگرامی خود می تواند از قیمت خرید ویوی اینستاگرام سایت ناب فالوور بهترین کیفیت ویوی  و سریع ترین حالت ممکن را تجربه کنید

و گرچه ممکن است روند تولید ویدئو یک کار بزرگ به نظر برسد ، شما همیشه برای فیلمبرداری محتوای ویدئویی برای نام تجاری خود نیاز به بودجه زیادی ندارید.

در واقع ، همه ما یک ابزار ویدیویی قدرتمند در کف دست خود داریم: تلفن های هوشمند.

 

 
 

نکات ویدئویی شبکه های اجتماعی

در اینجا 5 نکته مفید وجود دارد که هر سازنده یا مارکی هنگام ایجاد محتوای ویدیویی برای رسانه های اجتماعی باید در نظر بگیرد:

  1. فیلم با کیفیت بالا فیلم
  2. با یک ایده قوی شروع کنید
  3. یک جریان ایجاد کنید
  4. چهره خود را در ویدئو نشان دهید
  5. افزودن متن یا زیرنویس

نکته شماره 1: فیلم های با کیفیت بالا را فیلم بگیرید

با افزایش محبوبیت ویدیو در شبکه های اجتماعی ، هم کاربران شبکه های اجتماعی و هم خود سیستم عامل ها انتظار محتوای با کیفیت بالا را دارند.

در واقع، نمایش مشخصات عمومی به تازگی به اشتراک گذاشته که الگوریتم نمایش مشخصات عمومی قرقره خواهد deprioritize فیلم تار با وضوح کم است.

خبر خوب؟ شما می توانید از طریق تلفن هوشمند خود از خانه خود محتوای با کیفیت بالا بگیرید.

این مواردی است که هنگام فیلمبرداری از فیلم های شبکه های اجتماعی باید به خاطر داشته باشید:

  • نورپردازی: با فیلمبرداری در نزدیکی پنجره ای روشن یا گرفتن چراغ زنگ مقرون به صرفه برای فیلم های واضح تر و واضح تر ، از یک منبع روشنایی قوی استفاده کنید.
  • صوتی: ضبط در یک اتاق آرام و با صوت عالی. این امر می تواند با داشتن مبلمان و وسایل نرم در اتاق برای جذب صدا حاصل شود تا هیچ گونه پژواک وجود نداشته باشد.
  • پایداری: برای اطمینان از عدم تزلزل تصاویر هنگام فیلمبرداری از فیلم های رسانه های اجتماعی خود ، از سه پایه ، پایه تلفن یا پشته کتاب استفاده کنید.
  • تلفن هوشمند: محتوای ویدیویی را مستقیماً از تلفن هوشمند ضبط کنید. فراموش نکنید که قبل از فیلمبرداری لنز خود را تمیز کنید!

 

نکته شماره 2: با یک ایده قوی شروع کنید

چند ثانیه اول ویدیوی شما بسیار مهم است - اگر توجه کاربر را به خود جلب نکند ،به سرعت کاربر خود را از دست خواهید داد. بهترین راه برای جلب توجه بینندگان استفاده از ایده و محتوای قوی است.

یک ایده قوی باعث می شود آنچه در مورد ویدیو شماست باشد. می توانید با یک سوال فریبنده کار خود را شروع کنید یا یک اتفاق اصلی را به اشتراک بگذارید.

 

 

مهمترین قسمت ایده ویدیویی شما روشن و مختصر بودن آن است ، بنابراین مخاطبان شما تمایل به ادامه تماشا دارند.

نکته شماره 3: یک جریان پاک ایجاد کنید  

بهترین ویدیوها در شبکه های اجتماعی دارای معرفی ، میانه و پایان مشخصی هستند.

یکی از روشهای جریان مورد علاقه ما برای به خاطر سپردن این ساختار ، فرمول 3 است. با سازماندهی (و محدود کردن) فیلم خود به 3 نکته یا بخش ، می توانید واضح و خلاصه باشید.

 

وقتی بینندگان می توانند به راحتی ویدئو را دنبال کنند ، احتمالاً به مکالمه می پیوندند ، نظر می گذارند یا با پیروان خود به اشتراک می گذارند.

نکته شماره 4: چهره خود را در ویدئو نشان دهید

نشان دادن چهره در فیلم های رسانه های اجتماعی می تواند یک رشد بزرگ باشد.

چرا؟ این به ایجاد اعتماد بیشتر در بینندگان کمک می کند - و می تواند از طریق نظرات ، پسندیدن ها و اشتراک ها باعث اینگیجمنت شود.

به عنوان مثال گلد را در نظر بگیرید. آنها جدیدترین محصول خود را در اینستاگرام با میزبانی یک جلسه Live Instagram برای نشان دادن و پاسخ به سوالات مشتری راه اندازی کردند :

 

 

 

نکته شماره 5: افزودن متن یا زیرنویس

زیرنویس و نوشتار نه تنها فیلم های شما را برای کسانی که ناشنوا و کم شنوا هستند بیشتر در دسترس قرار می دهد ، بلکه به بینندگان اجازه می دهد حتی در صورت کم بودن میزان صدا درگیر شوند.

در حالی که برخی از سیستم عامل ها مانند Facebook ، IGTV و YouTube زیرنویس های خودکار را ایجاد می کنند ، سیستم عامل های دیگری مانند TikTok و Instagram Reels از شما می خواهند متن را به صورت دستی اضافه کنید.

با این حال ، هر دو برنامه دارای ابزارهای ویرایش متن برای استفاده آسان هستند.

برای ایجاد مارک تجاری منسجم در ویدیوهای شبکه های اجتماعی خود حتماً از قلم ، رنگ و سبک یکسان استفاده کنید .

   

عناوین و متن را حتی در فیلم هایی که فقط موسیقی در پس زمینه دارند اضافه کنید - این زمینه را برای بینندگان اضافه می کند و آنها را به ادامه تماشا فریب می دهد:

 

همچنین تعدادی برنامه ویرایش ویدئو وجود دارد که افزودن زیرنویس را کمی راحت تر می کند:

  • در عکس
  • زیرنویس های TikTok
  • VEED.io (برای دسک تاپ)

توجه: اینستاگرام در حال آماده سازی برچسب "زیرنویس های بسته" برای Instagram Stories است و TikTok اخیراً ویژگی مشابه زیرنویس خودکار را ارائه داده است ، بنابراین این فضا را تماشا کنید!

با ترکیبی پویا از عناصر صوتی و تصویری ، ویدیوی رسانه های اجتماعی ابزاری قدرتمند برای روایت داستان برند شما و ارائه ارزش به جامعه شما است - و تنها آنچه شما نیاز دارید یک گوشی هوشمند و کمی حوصله است.

با اجرای این نکات ساده ویدئویی در شبکه های اجتماعی ، افزایش میزان اینگیجمنت ، دسترسی و آگاهی از برند را مشاهده خواهید کرد.

هم چنین می توانید با خرید لایک ایرانی اینستاگرام برای پست های خود به سرعت محبوبیت آنها را افزایش دهید.

با تشکر از شما