Instagram Reels دارای ویژگی جدید ویرایش ویدئو است: Remix است.ریمیکس به کاربران امکان می دهد در پاسخ به Reel موجود یک فیلم ضبط کنند - شبیه به ویژگی محبوب Duet TikTok. این یک روش جدید برای همکاری با سازندگان و رشد پیج شما و افزایش فالوور ارگانیک است که در دسترس شما در Instagram Reels است.

 

ویژگی ریمکس Instagram Reels چیست؟

Remix جدیدترین ویژگی ویرایش ویدیوی Instagram Reels است که به کاربران امکان می دهد از Reels ارتجاعی که در کنار Reel اصلی ظاهر می شود فیلم برداری کنند. به شرطی که خالق اصلی دسترسی به ریمکس را فعال کرده باشد ، کاربران می توانند هر Instagram Reel را دوباره ویرایش کنند.داشتن فالوور ایرانی رو می توانید با این تکنیک افزایش بدین ریلز یک سیستم جدید می باشد که به تازگی به سرویس های اینستاگرام اضافه شده و به روزدی برای تمام کشور ها فعال می شود.

 

در حالی که این ویژگی برای اینستاگرام جدید است ، اما مفهوم کاملا جدیدی نیست. در واقع ، این بسیار شبیه به ویژگی Duet TikTok است ، جایی که کاربران می توانند فیلم های واکنش تقسیم صفحه را فیلم برداری کنند.

 

 

این قالب جدید برای واکنش های کمدی ، همکاری های رقص و مشارکت در چالش ها بسیار مناسب است - و ما قبلاً شاهد خم شدن عضلات خلاق سازندگان اینستاگرام هستیم.

آماده هستید تا سطح قرقره های اینستاگرام خود را سطح بندی کنید؟ هک های برتر ما را برای ایجاد reels های جذاب و مناسب کلیک کشف کنید:

 

نحوه فعال یا غیرفعال کردن Remix برای Reels

با فعال کردن ریمیکس ، در حال باز کردن محتوای خود برای میلیون ها همکاری بالقوه هستید. به احتمالات فکر کنید - این یک روش باورنکردنی برای افزایش دسترسی و ویروسی شدن است.

وقتی یک reels را ریمیکس می کنید ، ویدیوی اصلی در سمت چپ و Reel جدید در سمت راست ظاهر می شود. در گوشه پایین سمت چپ ، اینستاگرام به طور خودکار اعتبار مناسب را به خالق اصلی در ویدیوی جدید می دهد.

اما اگر راحت نیستید که ویدیوی خود را برای میلیون ها کاربر اینستاگرام باز کنید ، این قابلیت را دارید که ویژگی را خاموش و روشن کنید.

برای انجام این کار 2 راه وجود دارد. یا می توانید تنظیمات حریم خصوصی خود را (برای همه reels ها) تغییر دهید یا بعد از اینکه هر reels را به اشتراک گذاشتید.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن ریمیکس در تنظیمات Instagram

مرحله شماره 1: به تنظیمات Instagram خود بروید و "حریم خصوصی" را انتخاب کنید. سپس روی "reels ها" ضربه بزنید.

ویژگی جدید حلقه های اینستاگرام

مرحله شماره 2: برای فعال یا خاموش کردن "فعال کردن ریمیکس" را تغییر دهید.نحوه استفاده از ویژگی جدید Reels Instagram

با این کار ریمیکس را برای همه Reels Instagram خود فعال یا غیرفعال می کنید.

توجه: بسته به منطقه و دستگاه ، Reels ممکن است در این منو ظاهر نشود. اگر این مورد است ، به مجموعه دستورات بعدی بروید.

چگونه می توان ریمیکس را برای یک reels فردی فعال یا غیرفعال کرد:

مرحله شماره 1: reels خود را انتخاب کنید و روی سه نقطه ضربه بزنید. سپس ، برای فعال کردن «فعال کردن ریمیکس» یا «خاموش کردن ریمیکس کردن» را خاموش کنید.

نحوه استفاده از ویژگی ویرایش جدید Reels Instagram

چگونه می توان یک reels اینستاگرام را ریمیکس کرد

استفاده از ویژگی جدید جدید Instagram Reels بسیار آسان است.

برای شروع ، Instagram Reel را که می خواهید ریمیکس کنید انتخاب کنید. می توانید هر یک از Reels یا موارد قبلی را که از سازندگان دیگر اضافه کرده اید ، مجدداً اصلاح کنید (به شرطی که دارنده حساب دسترسی به Remix را فعال کرده باشد).

مرحله شماره 1: فیلم را انتخاب کنید و روی سه نقطه ضربه بزنید. اگر کاربر ویژگی Remix را فعال کرده باشد ، "Remix This Reel" را مشاهده خواهید کرد.

ویژگی جدید اینستاگرام Reels

مرحله شماره 2: reels جدید خود را ضبط یا بارگذاری کنید. متوجه خواهید شد که ویدیوی جدید در سمت راست صفحه نمایش داده می شود.

می توانید سرعت را تغییر دهید ، جلوه ها را اعمال کنید ، لمس کنید ، تایمر تنظیم کنید و تراز شوید.

نحوه استفاده از ابزار Remix

مرحله شماره 3: بعد ، زمان ویرایش فیلم شما فرا رسیده است. شما می توانید متن را  اضافه کنید ، صدای  اضافه کنید ، صدا را با هم مخلوط کنید و برچسب ها را در آن قرار دهید.

ویژگی های جدید instagram reels

برای میکس یا تغییر صدا ، روی برچسب میکس ضربه بزنید. "ویرایش" را انتخاب کنید. در اینجا می توانید قسمت جدیدی از صدای اصلی را انتخاب کنید یا می توانید با فشار دادن "تغییر" آهنگ جدیدی را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از ویژگی ریمیکس

مرحله شماره 4:  یک زیرنویس بنویسید و تنظیمات ویدیوی خود را انتخاب کنید. وقتی آماده ارسال هستید ، روی «اشتراک گذاری» ضربه بزنید.

و آنجا آن را دارید. هر آنچه در مورد جدیدترین ویژگی ویرایش ویدئو در اینستاگرام باید بدانید.

 برای خرید ویو ایرانی اینستاگرام می توانید از سرویس های با کیفیت دیجی فالوور استفاده کنید.