کار با اینفلوئنسرها یکی از بهترین راه ها برای جلب مخاطبان جدید و تشویق فروش محصولات است.

با این حال ، مشارکت با اینفلوئنسر اشتباه می تواند ضرر بیشتری نسبت به تلاش برای بازاریابی برند شما داشته باشد.

در این پست وبلاگ ، ما 6 سوال اساسی را به اشتراک می گذاریم که باید قبل از کار با یک شریک اینفلوئنسر از خود بپرسید - بنابراین می توانید خود را برای موفقیت تنظیم کنید:

6 سوالی که قبل از کار با اینفلوئنسرها باید از خود بپرسید:

  1. آیا آنها یک مناسب برای محصولات یا خدمات شما هستند؟
  2. آیا داده های عملکرد آنها با اهداف کمپین شما مطابقت دارد؟
  3. جامعه آنها چقدر درگیر است؟
  4. آیا بودجه شما برای همکاری با آنها مناسب هست؟
  5. نحوه همکاری آنها در حال حاضر با برند های دیگر چگونه است ؟
  6.  نحوه انتشار پست های اسنپانسری چه گونه است ؟

شماره 1: آیا آنها یک مناسل برای محصولات یا خدمات شما هستند؟

در مورد کار با اینفلوئنسر ، اولین سوالی که باید بپرسید این است: چقدر با مارک ، محصولات یا خدمات شما همسو هستند؟

اگر برای دیدن ارتباط تلاش می کنید ، به احتمال زیاد مخاطبان شما نیز خواهند دید. مصرف کنندگان نسبت به پست های حمایت شده بسیار آگاهی دارند - به خصوص اگر مشارکت اجباری و غیر طبیعی به نظر برسد.

هنگام ارزیابی اینکه یک اینفلوئنسر چقدر با برند شما همسو است ، این 4 زمینه اصلی را در نظر بگیرید:

شماره 1: طاقچه صنعت

بهترین مشارکت ها زمانی اتفاق می افتد که اینفلوئنسر می تواند یک محصول یا خدمات را به طور یکپارچه در محتوای روزمره خود ادغام کند.

باید چنان تناسب طبیعی داشته باشد که حتی احساس مشارکت پولی نداشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر شما یک شرکت تولید غذای سگ هستید ، به دنبال شرکای اینفلوئنسر باشید که به طور منظم مطالب مربوط به توله سگهای مورد علاقه خود را ارسال می کنند ، نه یک اینفلوئنسر عمومی در سبک زندگی.

بهترین سوالات برای پرسیدن از اینفلوئنسرها

کار با اینفلوئنسرانی که از قبل با محصولات یا خدمات شما ارتباط دارند همچنین به احساس واقعی و اصیل بودن مشارکت شما کمک می کند - که این یک دستورالعمل موفقیت است.

شماره 2: سبک محتوا و زیبایی شناسی

نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که زیبایی اینفلوئنسر تا چه اندازه با ارزشهای برند شما همسو است.

کریسی آبرام ، مدیر روابط عمومی و مدیر اینفلوئنسری بعدا توضیح می دهد: "گاهی اوقات اینفلوئنسری را پیدا می کنید که می خواهید با آن کار کنید و با زیبایی برند شما مطابقت ندارد ." "در این حالت ، ممکن است بخواهید در نحوه برجسته سازی محصول / خدمات خود در کانال آنها ، تجویز کمتری داشته باشید."

اما ، اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که مشارکت شما از لحاظ زیبایی مطابقت دارد ، می توانید اینفلوئنسران همسو با سبک نام تجاری خود را جستجو کنید.

اگر نام تجاری شما به خاطر طرح های رنگی بیش از حد اشباع مشهور است ، ممکن است بخواهید از اینفلوئنسر که طرفدار طراحی های کم حجم و بی صدا است خودداری کنید. یک پست تبلیغاتی می تواند در خوراک آنها مغایر باشد ، یا با زیبایی تجاری نام تجاری شما مطابقت ندارد.

به عنوان مثال ، ببینید که چگونه شرکت اسباب بازی کودکان Fisher Price با colormecourntey بازیگوش و روشن همکاری کرد .

س toالاتی را می توانید از تأثیرگذاران قبل از کار با آنها بپرسید

به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که از قبل پست ها ، Reels ، فیلم های IGTV یا داستانهایی را به اشتراک می گذارند که بتوانید محصولات یا خدمات خود را در آنها به راحتی مشاهده کنید.

اگر می خواهید شخصی نظرات عمیق خود را درباره محصولات شما در  پست خود به اشتراک بگذارد ، ممکن است بخواهید با یک اینفلوئنسر کار کنید که به طور معمول کپشن های آموزنده طولانی و طولانی را به اشتراک می گذارد.

به همین ترتیب ، اگر به دنبال یک شریک اینفلوئنسر برای ایجاد محتوای ویدئویی هستید ، آنچه را که از قبل در پیج وی وجود دارد ، یادداشت کنید. آیا آنها مرتباً محتوای ویدیویی را با مخاطبان خود ایجاد و به اشتراک می گذارند؟ آیا کیفیت موردنظر  در حد برند شماست؟

شماره 3: مخاطبان 

در آخر ، این سوال مهم است که آیا اینفلوئنسر مخاطبان مناسبی برای برند شما دارد یا خیر.

انتخاب یک اینفلوئنسر با افراد دارای جذابیت یک چیز است ، اما اگر آنها مخاطب مناسب محصول یا خدمات شما نباشند ، احتمالاً بازگشتی کم و بدون بازگشت خواهید داشت.

به نوع فالوئرهایی توجه کنید که مرتباً در مورد پست های اینفلوئنسر اظهارنظر و لایک می کنند - آیا آنها فالوور هایی هستند که احتمالاً با  تجاری شما درگیر می شوند؟

شماره 4: باورها و ارزش ها 

بیش از هر زمان دیگری ، شبکه های اجتماعی محلی برای به اشتراک گذاشتن عقاید و ارزش های مردم است.

با این حال ، باورها و ارزش های همه با عقاید برند شما همسو نیست. با توجه به این مهم ، انجام برخی از دقت نظرات قبل از ورود به یک همکاری مهم است.

از پست های قبلی یک اینفلوئنسر خوب پیمایش کنید ، یک جستجوی دقیق در Google انجام دهید و از هر مخاطبی که در صنعت بازاریابی اینفلوئنسر دارید ، سوال کنید.

اینفلوئنسر می تواند با نام تجاری شما همگام شود ، بنابراین اگر کاملاً مناسب به نظر نمی رسد ، مورد بعدی را برسی کنید.

شماره 2: آیا داده های عملکرد آنها با اهداف کمپین شما همسو است

 هر کسی می تواند با خرید فالوور اینستاگرام فالوور های خود را افزایش دهد ، بنابراین شما همیشه باید کمی بیشتر در اطلاعات عملکرد یک اینفلوئنسر اطلاعات به دست بیاورید.

چگونه نفوذگر مناسب برای مشارکت تجاری را انتخاب کنیم

در صورت امکان ، از شریک اینفلوئنسر خود بخواهید که یک گزارش تحلیلی تأیید شده مانند گزارش عملکرد بعداً ارائه دهد که شامل موارد زیر است:

  • آمار پروفایل (تعداد دنبال کنندگان ، تعداد بازدیدها ، بازدیدهای نمایه و کلیک های وب سایت)
  • اطلاعات جمعیتی مخاطبان (کشورهای برتر ، سن ، جنسیت و بیشتر اوقات فعال)
  • خلاصه پست (میزان دسترسی متوسط ​​، پسندیدن ، نظرات و میزان تعامل)
  • پست های برتر
  • خلاصه داستانهای اینستاگرام (میانگین برداشت ، میزان دسترسی و پاسخ ها)
  • داستانهای برتر اینستاگرام

این به شما کمک می کند تا تصویری قابل اعتماد از عملکرد اینفلوئنسر و اینکه آیا احتمالاً اهداف کمپین برند شما را برآورده می کنند ، بدست آورید.

کریسی آبرام ، مدیر روابط عمومی و اینفلوئنسر بعد ، توضیح می دهد: "مهم است که تجزیه و تحلیل اینفلوئنسر را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که با مخاطبان شما مطابقت دارد." 

اگر اینفلوئنسر به گزارش تحلیلی تأیید شده دسترسی ندارد ، مشکلی نیست! دقت خود را انجام دهید و از رسانه آنها بخواهید و مشخصات خود را با ابزارهایی مانند SocialBlade مرور کنید.

با ویژگی گزارش عملکرد بعداً ، گزارش تجزیه و تحلیل تأیید شده اینستاگرام را در چند ثانیه ایجاد کنید. در همه برنامه های رشد و پیشرفته موجود است .

 

شماره 3: فالوور آنها چقدر فعال  است؟

 

یک جامعه مشغول چیزی بیش از لایک های اینستاگرام است. این در مورد ارتباط واقعی ، مکالمه و اصالت است.

موثرترین مشارکت های بازاریابی اینفلوئنسر مبتنی بر اعتماد است ، بنابراین به دنبال اینفلوئنسرهایی بگردید که جامعه ای از افراد را ایجاد کرده اند که برای توصیه های خود بسیار ارزش قائل هستند.

یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به یک جامعه Instagram فعال و مثبت ، از طریق بخش نظرات است.

چه در Reels اینستاگرام ، چه فیلم های IGTV یا پست های خبره ، بخش نظرات یک شاخص عالی برای دیدن میزان اشتغال جامعه آنها و نوع محتوایی است که بیشترین سر و صدا را ایجاد می کند.

به عنوان مثال اینفلوئنسر فیلیپا جکسون را در نظر بگیرید. نه تنها جامعه او درگیر قسمت نظرات است ، بلکه او نیز درگیر آن است. فیلیپا تلاش می کند تا با نظر متفکرانه با جامعه خود درگیر شود.

همچنین می توانید برای خرید فالوور ایرانی واقعی وارد سایت ناب فالوور شوید.

بهترین سوالات برای پرسیدن از اینفلوئنسرها

روش دیگر برای تشخیص اینکه آیا اینفلوئنسر رابطه خوبی با مخاطبان خود دارد ، از طریق Instagram Stories است. هرچند امروزه ورش هایی برای افزایش اینگیجمنت کاربران در استوری نیز می توان خرید.

هر اینفلوئنسر استراتژی متفاوتی خواهد داشت ، اما به طور کلی ، هرچه تعامل بیشتری در داستان ها (چه از طریق س questionsال ، نظرسنجی ، اسلایدر یا DM) اتفاق می افتد ، بهتر است.

شماره 4: آیا آنها با بودجه شما همسو هستند؟

قبل از اینکه با اینفلوئنسر کار کنید ، باید بررسی کنید که آیا آنها با بودجه شما همسو هستند یا خیر.

هزینه ارسال های اسپانسر ممکن است  از ۱۰۰ هزار تمن تا چندین میلیون تومان باشد‌ بنابراین لازم است از همان ابتدا مطمئن شوید که می توانید از عهده هزینه های آن بر بیاید.

 

مدیریت دیجی فالوور و اینفلوئنسر ، توضیح می دهد: "شما می توانید درخواست جسورانه ای داشته باشید و یک کارت نرخ بخواهید ." "اگر اینفلوئنسر علاقه و کنجکاوی در کار با شما را داشته باشد ، معمولاً آنها می توانند کارت نرخ خود را ارسال کنند."

برخی از اینفلوئنسرها ممکن است نرخ مساوی داشته باشند ، در حالی که دیگران فضای تکان بیشتری دارند.

بسیاری از دستورالعملهای رسمی در مورد میزان اینفلوئنسری یک اینفلوئنسر - یا مبلغی که یک مارک باید به آنها برای همکاری بپردازد وجود ندارد. این واقعاً به نوع مشارکت اینفلوئنسر مورد علاقه شما و اینفلوئنسر بستگی دارد.

در نهایت ، شما باید در نظر بگیرید که چه مقدار از یک مشارکت اینفلوئنسر به دست خواهید آورد ، در مقابل اینکه چقدر قادر به پرداخت آن هستید.

برای بودجه کمتر ، می توانید با Nano یا Micro influencer کار کنید - که معمولاً تعداد دنبال کنندگان کمتری دارند اما میزان تعامل آنها بیشتر است .

آیا می خواهید بدانید که کدام یک از اندازه های اینفلوئنسر برای رقابت بعدی شما در بازاریابی مناسب تر است؟ هم اکنون گزارش بازاریابی اینفلوئنسر Later x Fohr را بصورت رایگان دریافت کنید: 

 
 

شماره 5: چگونه آنها در حال حاضر با برند های دیگرکار می کنند؟ 

همکاری های قبلی یک اینفلوئنسر می تواند شاخص ارزشمندی برای نحوه برخورد آنها با مشارکت های تجاری باشد.

انواع محصولات یا خدماتی را که تبلیغ کرده اند ، کیفیت بالای تولید و اینکه چگونه آن را در استراتژی محتوای روزمره خود گره زده اند ، در نظر بگیرید.

این به شما ایده خوبی از رویکرد خلاقانه آنها و نحوه اتصال نقاط برای مخاطبانشان برای تشویق فروش می دهد.

چه س questionsالاتی از تأثیرگذاران بپرسید

توجه داشته باشید که یک اینفلوئنسر در نظرات پست های حمایت شده چقدر با جامعه خود درگیر می شود و آیا پس از مدت زمان مشخصی پست های حمایت شده را بایگانی می کند.

بدیهی است که برخی از مارک ها تجویز بیشتری نسبت به مارک های دیگر دارند - بنابراین ارزش دارد با شریک اینفلوئنسر خود در مورد چگونگی دوست داشتن کار با مارک ها و داشتن ایده های خلاقانه برای تبلیغ محصولات شما چت کنید.

همچنین ارزش دارد که بر اساس مشارکت های قبلی برند ، تضاد منافع وجود داشته باشد.

"مهم است که خوراک اینفلوئنسر را اسکن کرده و با مارک های احتمالی رقابتی که این اینفلوئنسر با آنها همکاری کرده است ، جهت یابی کنید." مدیر روابط عمومی و مدیر اینفلوئنسری بعداً کریسی آبرام را توضیح می دهد . 

"به دنبال چندین پست از یک مارک رقیب باشید ، که می تواند به شما نشان دهد که آنها یک توافق نامه انحصاری دارند."

توافق انحصار به این معنی است که آنها از نظر قانونی مجاز به کار با مارک های رقیب نیستند ، بنابراین بهتر است این مورد را از قبل بررسی کنید.

آخرین سوال ما برای پرسیدن از اینفلوئنسرها همه چیز در مورد انتشار محتوا است

به عنوان یک برند ، همیشه باید سازگار با FTC باشید - و برای شرکای اینفلوئنسر نیز همین کار را می کنید.

بهترین سوالات برای پرسیدن از اینفلوئنسرها

وقتی به مشارکت های گذشته یک اینفلوئنسر نگاه می کنید ، بررسی کنید که آیا آنها:

  • افشای اطلاعات را انجام دهید ، بنابراین فراموش کردن از آن دشوار است
  • از زبانی ساده و واضح استفاده کنید
  • در کل از یک زبان استفاده کنید
  • تصور نکنید که ابزار افشای سیستم عامل کافی است
  • فقط تأییدیه های صادقانه را به اشتراک بگذارید

 

آیا به دنبال دریافت بهترین اینفلوئنسر  برای اسپانسر شدن هستید می توانید با کارشناسان دیجی فالوور تماس بگیرید.