نحوه کار الگوریتم TikTok 

TikTok سال گذشته در بیانیه مطبوعاتی دقیقاً نحوه کالیبراسیون و شخصی سازی خوراک # برای شما را به اشتراک گذاشته است .

پیش از این ، ما فقط می توانستیم تصور کنیم که صفحه For You به عنوان یک خبرمایه تنظیم شده باشد ، ویدئوهای مربوط به نمایه ، موقعیت مکانی و فیلم های مشابه دیگری را که قبلاً دوست داشته اید و با آنها درگیر

هستید ، می کشد.

 

 

اما اکنون ، ما حقایق مشخصی از TikTok در مورد چگونگی بازتاب صفحه تنظیمات برگزیده منحصر به فرد برای هر کاربر داریم.

طبق TikTok: "این سیستم با رتبه بندی ویدئوها بر اساس ترکیبی از عوامل ، محتوایی را توصیه می کند - از علایقی که به عنوان کاربر جدید ابراز می کنید و همچنین برای مواردی که نشان می دهید به آنها علاقه ندارید ، نیز تنظیم می شود".

این عوامل شامل مواردی مانند:

  1. تعاملات کاربر: مانند فیلم هایی که دوست دارید یا به اشتراک می گذارید ، حساب هایی که دنبال می کنید ، نظراتی که ارسال می کنید و محتوایی که ایجاد می کنید.
  2. اطلاعات ویدئو: این شامل جزئیاتی مانند زیرنویس ، اصوات و هشتگ ها است.
  3. تنظیمات دستگاه و حساب: مانند تنظیمات برگزیده زبان ، تنظیمات کشور و نوع دستگاه.

و در اینجا متوقف نمی شود.

هر یک از این فاکتورها به طور جداگانه توسط سیستم پیشنهادی TikTok برای شما وزن می شود ، بدین معنی که هر صفحه برای شما برای کاربر و سطح علاقه آنها کاملاً منحصر به فرد خواهد بود .

به عنوان مثال ، TikTok توضیح می دهد که اگر کاربر تماشای یک ویدئو را از ابتدا تا انتها تمام کند ، یک شاخص قوی برای علاقه می تواند باشد.

این وزن بیشتر از یک شاخص ضعیف دریافت می کند ، مانند اینکه آیا بیننده و سازنده ویدیو هر دو در یک کشور هستند.

سپس از طریق این " شاخص های علاقه " ، فیلم های صفحه For You بر اساس احتمال علاقه کاربر به یک محتوا رتبه بندی می شوند.

اما در مورد س onال ذهن همه چطور ، "آیا برای ویروسی شدن در TikTok به هزاران دنبال کننده احتیاج دارم؟" به طور خلاصه ، پاسخ منفی است.

TikTok توضیح داد که اگر یک ویدیو توسط حسابی که تعداد دنبال کنندگان بیشتری دارد (به دلیل داشتن پایگاه پیرو بیشتر) احتمالاً بازدید بیشتری داشته باشد ، "نه شمردن دنبال کنندگان و نه اینکه حساب دارای فیلم های قبلی با عملکرد بالا بوده است از عوامل مستقیم نیستند در سیستم توصیه ها. "

بنابراین حتی اگر فقط تعداد معدودی دنبال کننده دارید ، یا قبلاً هرگز در TikTok پست نگذاشته اید ، باز هم فرصتی برای نمایش ویدیوی شما در صفحه For You وجود دارد.


چگونه صفحه خود را برای خود شخصی کنیم

اکنون که دانستیم TikTok چگونه درباره آنچه در صفحه For You ظاهر می شود تصمیم می گیرد ، می توانیم نحوه شخصی سازی آن را بررسی کنیم.

TikTok بستری برای کشف است - بنابراین حتی اگر فقط پنج حساب را دنبال کنید ، باز هم می توانید ساعت ها به مرور فیلم ها بپردازید (به ما اعتماد کنید ، این اتفاق می افتد!).

برای اینکه بتوانید از نمایه TikTok خود بیشترین بهره را ببرید ، اقدام کنید تا مطمئن شوید صفحه For You همیشه محتوایی را که به آن علاقه دارید ارائه می دهد.

در اینجا چند نکته از TikTok در مورد چگونگی شخصی سازی صفحه For You برای شما آورده شده است:

  • مرحله شماره 1: با انتخاب دسته های مورد علاقه خود - مانند حیوانات خانگی ، مسافرت ، زیبایی ، ورزش و غیره - در TikTok شروع کنید. این به TikTok اجازه می دهد تا اولین نسخه خود را از صفحه صفحه For You ایجاد کند.
  • مرحله شماره 2: با درگیر کردن با محتوایی که واقعاً از آن لذت می برید ، موارد بیشتری را که به آن علاقه دارید پیدا کنید. دوست داشتن محتوا ، دنبال کردن حساب های جدید و جستجوی هشتگ ها ، برای کمک به شما در زمینه تجربه TikTok ، ارزش دارد. 
  • مرحله شماره 3: اگر به موردی برخوردید که کاملاً مورد پسند شما نیست ، می توانید به مدت طولانی یک فیلم را فشار دهید و روی "Not Interested" ضربه بزنید تا نشان دهید که برای یک ویدیوی خاص اهمیتی ندارید.

همه این اقدامات به توصیه های آینده در فید صفحه For You کمک می کند و به ایجاد یک فید کاملا شخصی کمک می کند!

چه عواملی بر الگوریتم TikTok تأثیر می گذارند 

اگر در TikTok یک برند ، تجارت یا خالق هستید ، به احتمال زیاد دوست دارید در مورد محتوای خود بازدید ، پسندیدن و نظر بیشتری داشته باشید.

به هر حال ، هرچه نگاه به فیلم های شما بیشتر باشد ، فرصت بیشتری خواهید داشت تا با مخاطبان TikTok خود ارتباط برقرار کنید و قابلیت مشاهده برند خود را افزایش دهید.

کلید جذابیت بیشتر در مورد فیلم های شما کار با الگوریتم TikTok برای دستیابی به محتوای شما در هرچه بیشتر فیدهای صفحه For You است.

اما یافتن یک مکان موردعلاقه در صفحه For You چیزهای زیادی بیش از اضافه کردن #fyp به عنوان شما است.

برای کمک به شما در ایجاد بهترین محتوا و جلب توجه بیشتر در خوراک TikTok ، در اینجا شش فاکتور اصلی که بر الگوریتم TikTok تأثیر می گذارند آورده شده است:

فاکتور شماره 1 الگوریتم TikTok : هشتگ ها

همانطور که اشاره کردیم ، صفحه For You جایی است که کاربران قصد دارند برای رسیدن به قرعه کشی TikTok به زمین بنشینند.

به احتمال زیاد هشتگ های زیر #Foryou ، #ForYouPage و #FYP را در مورد محتوای ویروسی TikTok مشاهده خواهید کرد. اما بر اساس گفته های TikTok در مورد الگوریتم ، شامل یکی از این هشتگ ها ، تضمین کننده وجود یک صفحه در صفحه For You نیست.

الگوریتم TikTok ممکن است پیچیده و مرموز به نظر برسد - اما TikTok دقیقاً نحوه کار را نشان داده است!

از هشتگهایی که استفاده می کنید ، گرفته تا مکان ، انتخاب موسیقی و حتی اولین ویدیوی TikTok که دوست دارید - همه آنها می توانند بر الگوریتم TikTok تأثیر بگذارند.

در این پست وبلاگ ، ما همه آنچه را که در مورد الگوریتم TikTok و چگونگی شروع استفاده از مزیت خود می دانیم به اشتراک می گذاریم:

نحوه کار الگوریتم TikTok 

TikTok سال گذشته در بیانیه مطبوعاتی دقیقاً نحوه کالیبراسیون و شخصی سازی خوراک # برای شما را به اشتراک گذاشته است .

پیش از این ، ما فقط می توانستیم تصور کنیم که صفحه For You به عنوان یک خبرمایه تنظیم شده باشد ، ویدئوهای مربوط به نمایه ، موقعیت مکانی و فیلم های مشابه دیگری را که قبلاً دوست داشته اید و با آنها درگیر هستید ، می کشد.

اما اکنون ، ما حقایق مشخصی از TikTok در مورد چگونگی بازتاب صفحه تنظیمات برگزیده منحصر به فرد برای هر کاربر داریم.

طبق TikTok: "این سیستم با رتبه بندی ویدئوها بر اساس ترکیبی از عوامل ، محتوایی را توصیه می کند - از علایقی که به عنوان کاربر جدید ابراز می کنید و همچنین برای مواردی که نشان می دهید به آنها علاقه ندارید ، نیز تنظیم می شود".

این عوامل شامل مواردی مانند:

  1. تعاملات کاربر: مانند فیلم هایی که دوست دارید یا به اشتراک می گذارید ، حساب هایی که دنبال می کنید ، نظراتی که ارسال می کنید و محتوایی که ایجاد می کنید.
  2. اطلاعات ویدئو: این شامل جزئیاتی مانند زیرنویس ، اصوات و هشتگ ها است.
  3. تنظیمات دستگاه و حساب: مانند تنظیمات برگزیده زبان ، تنظیمات کشور و نوع دستگاه.

و در اینجا متوقف نمی شود.

هر یک از این فاکتورها به طور جداگانه توسط سیستم پیشنهادی TikTok برای شما وزن می شود ، بدین معنی که هر صفحه برای شما برای کاربر و سطح علاقه آنها کاملاً منحصر به فرد خواهد بود .

به عنوان مثال ، TikTok توضیح می دهد که اگر کاربر تماشای یک ویدئو را از ابتدا تا انتها تمام کند ، یک شاخص قوی برای علاقه می تواند باشد.

این وزن بیشتر از یک شاخص ضعیف دریافت می کند ، مانند اینکه آیا بیننده و سازنده ویدیو هر دو در یک کشور هستند.

سپس از طریق این " شاخص های علاقه " ، فیلم های صفحه For You بر اساس احتمال علاقه کاربر به یک محتوا رتبه بندی می شوند.

اما در مورد س onال ذهن همه چطور ، "آیا برای ویروسی شدن در TikTok به هزاران دنبال کننده احتیاج دارم؟" به طور خلاصه ، پاسخ منفی است.

TikTok توضیح داد که اگر یک ویدیو توسط حسابی که تعداد دنبال کنندگان بیشتری دارد (به دلیل داشتن پایگاه پیرو بیشتر) احتمالاً بازدید بیشتری داشته باشد ، "نه شمردن دنبال کنندگان و نه اینکه حساب دارای فیلم های قبلی با عملکرد بالا بوده است از عوامل مستقیم نیستند در سیستم توصیه ها. "

بنابراین حتی اگر فقط تعداد معدودی دنبال کننده دارید ، یا قبلاً هرگز در TikTok پست نگذاشته اید ، باز هم فرصتی برای نمایش ویدیوی شما در صفحه For You وجود دارد.

استراتژی TikTok خود را به مرحله بعدی برسانید. مطالب TikTok خود را از قبل با برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید :    

 
 
 
 

 در برنامه های رایگان موجود است 

فیلم های TikTok را از لپ تاپ یا تلفن خود برنامه ریزی کنید

فیلم های TikTok خود را به بعد بصورت برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید.

ثبت نام کنید

 
 

 

چگونه صفحه خود را برای خود شخصی کنیم

اکنون که دانستیم TikTok چگونه درباره آنچه در صفحه For You ظاهر می شود تصمیم می گیرد ، می توانیم نحوه شخصی سازی آن را بررسی کنیم.

TikTok بستری برای کشف است - بنابراین حتی اگر فقط پنج حساب را دنبال کنید ، باز هم می توانید ساعت ها به مرور فیلم ها بپردازید (به ما اعتماد کنید ، این اتفاق می افتد!).

برای اینکه بتوانید از نمایه TikTok خود بیشترین بهره را ببرید ، اقدام کنید تا مطمئن شوید صفحه For You همیشه محتوایی را که به آن علاقه دارید ارائه می دهد.

در اینجا چند نکته از TikTok در مورد چگونگی شخصی سازی صفحه For You برای شما آورده شده است:

  • مرحله شماره 1: با انتخاب دسته های مورد علاقه خود - مانند حیوانات خانگی ، مسافرت ، زیبایی ، ورزش و غیره - در TikTok شروع کنید. این به TikTok اجازه می دهد تا اولین نسخه خود را از صفحه صفحه For You ایجاد کند.
  • مرحله شماره 2: با درگیر کردن با محتوایی که واقعاً از آن لذت می برید ، موارد بیشتری را که به آن علاقه دارید پیدا کنید. دوست داشتن محتوا ، دنبال کردن حساب های جدید و جستجوی هشتگ ها ، برای کمک به شما در زمینه تجربه TikTok ، ارزش دارد. 
  • مرحله شماره 3: اگر به موردی برخوردید که کاملاً مورد پسند شما نیست ، می توانید به مدت طولانی یک فیلم را فشار دهید و روی "Not Interested" ضربه بزنید تا نشان دهید که برای یک ویدیوی خاص اهمیتی ندارید.

همه این اقدامات به توصیه های آینده در فید صفحه For You کمک می کند و به ایجاد یک فید کاملا شخصی کمک می کند!

چه عواملی بر الگوریتم TikTok تأثیر می گذارند 

اگر در TikTok یک برند ، تجارت یا خالق هستید ، به احتمال زیاد دوست دارید در مورد محتوای خود بازدید ، پسندیدن و نظر بیشتری داشته باشید.

به هر حال ، هرچه نگاه به فیلم های شما بیشتر باشد ، فرصت بیشتری خواهید داشت تا با مخاطبان TikTok خود ارتباط برقرار کنید و قابلیت مشاهده برند خود را افزایش دهید.

کلید جذابیت بیشتر در مورد فیلم های شما کار با الگوریتم TikTok برای دستیابی به محتوای شما در هرچه بیشتر فیدهای صفحه For You است.

اما یافتن یک مکان موردعلاقه در صفحه For You چیزهای زیادی بیش از اضافه کردن #fyp به عنوان شما است.

برای کمک به شما در ایجاد بهترین محتوا و جلب توجه بیشتر در خوراک TikTok ، در اینجا شش فاکتور اصلی که بر الگوریتم TikTok تأثیر می گذارند آورده شده است:

فاکتور شماره 1 الگوریتم TikTok : هشتگ ها

همانطور که اشاره کردیم ، صفحه For You جایی است که کاربران قصد دارند برای رسیدن به قرعه کشی TikTok به زمین بنشینند.

به احتمال زیاد هشتگ های زیر #Foryou ، #ForYouPage و #FYP را در مورد محتوای ویروسی TikTok مشاهده خواهید کرد. اما بر اساس گفته های TikTok در مورد الگوریتم ، شامل یکی از این هشتگ ها ، تضمین کننده وجود یک صفحه در صفحه For You نیست.

 

اینکه بدانید دقیقاً هشتگ از نظر بهینه سازی محتوای خود برای FYP بهترین است ، هنوز هم نسبتاً مرموزی است. 

با ضربه زدن روی Discover Tab ، می توانید هشتگهای پرطرفدار را پیدا کنید ، همچنین اگر می خواهید عملکرد هشتگ را بررسی کنید ، آنها را تایپ می کنید.

به دنبال هشتگ هایی هستید که هم اکنون مورد توجه بسیاری قرار می گیرند؟ در کنار هشتگ ها ، از آیکون های آتش مراقبت کنید و در صورت همسو بودن آن ، هشتگ را در کاپیتان خود بگنجانید.

TikTok به کاربران این امکان را می دهد تا بدانند که هر هشتگ چه تعداد بازدید به دست می آورد. و گرچه این اعداد می توانند ترسناک به نظر برسند - به خصوص اگر آنها میلیونی باشند - اما آنها همچنین نشان می دهند که چه محتوایی مورد پسند است.

بینش برچسب عنوان یک نقشه راه که کاربران می توانند به مانند آخرین ضربه بزنید، خدمت #tellmewithouttellingme چالش، #shoppingspree و #bucketlist hashtag ها، تمام اولویت بندی شده توسط TikTok.

نکته: تحقیق کنید که هشتگها در حال حاضر ترجیح داده شده اند و ببینید آیا نام تجاری شما می تواند محتوایی برای شرکت در آن ایجاد کند یا خیر؟

اما محتاط باشید - پریدن از روی هشتگ فقط به دلیل پرطرفدار بودن آن ایده خوبی به نظر می رسد ، اما اگر هشتگ کاملاً با محتوای ویدیوی شما ارتباط نداشته باشد ، می تواند نتیجه معکوس داشته باشد.

همیشه هشتگ های قابل جابجایی را پیدا کنید که به کاربران کمک می کند محتوای شما را کشف کنند و الگوریتم TikTok را از آنچه شما می خواهید مطلع کنند!

آیا می خواهید در مورد هشتگ های TikTok بیشتر بدانید ؟ ما در این پست وبلاگ به جزئیات می پردازیم ! 

فاکتور شماره 2 الگوریتم TikTok : زیرنویس های TikTok

برخلاف زیرنویس های فرم طولانی در اینستاگرام و فیس بوک ، TikTok مکانی برای به اشتراک گذاشتن مقاله نیست.

عنوان ایده آل برای TikTok باید کوتاه باشد ، دارای هشتگ های مرتبط باشد و برای محتوایی که به اشتراک می گذارید قابل هضم باشد.

TikTok یک پلت فرم ویدئویی برای اولین بار از طریق تلفن همراه است ، بنابراین کوتاه نگه داشتن کپی و خلاصه کردن نتایج بهتری دارد.

برای جذابتر کردن زیرنویس های خود ، طرح یک سوال ، استفاده از یک شوخی یا افزودن نکته ای مرموز به کپی با استراتژی سری 1 قسمت را در نظر بگیرید. 

این مضامین تمایل دارند که عملکرد خوبی داشته باشند ، به ویژه برای تأثیرگذاران روی سیستم عامل.

 
محتوای ایجاد شده توسط کاربرعکس ها و فیلم هایی را پیدا کنید که از طرف دسک تاپ شما بسیار مورد توجه طرفداران شما قرار می گیرند ، سپس فقط با چند کلیک در کانال های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.بیشتر بدانید
 
برنامه داستان های اینستاگرام را تنظیم کنیدبا برنامه ریزی ، بهینه سازی و برنامه ریزی مستقیم داستان های اینستاگرام از طریق دسک تاپ خود ، در وقت صرفه جویی کرده و بازدید بیشتری از استوری ها به دست آورید!برنامه ریزی داستان ها را شروع کنید
 
ابزار هشتگ اینستاگرامدسترسی خود را افزایش دهید ، در پست های خود تعامل بیشتری داشته باشید و هنگام مدیریت نمایه خود ، یک زمان صرفه جویی کنید.