آیا بیشترین بهره را از LinkedIn می گیرید؟ 

با وجود میلیون ها صفحه شرکت و اعضای جداگانه در این سیستم عامل ، این فضا فقط برای اهداف استخدام نیست.

LinkedIn مجموعه گسترده ای از فرصت های بازاریابی را برای ایجاد نام تجاری خود به عنوان یک رهبر فکری ، افزایش دید و افزایش فروش ارائه می دهد.

ما با سه مدیر رسانه های اجتماعی صحبت کردیم - با سطح تعامل چشمگیر - برای به اشتراک گذاشتن نکات برتر LinkedIn!

LinkedIn بهترین روشهای بازاریابی از کارشناسان 

با 57 میلیون شرکت بر روی پلت فرم، لینک تبدیل شده است یکی از کانال های رسانه های اجتماعی بالا به واقع رشد کسب و کار خود را. 

این بدان معناست که اهمیت ادغام استراتژی بازاریابی LinkedIn در ساختار نام تجاری شما قابل چشم پوشی نیست.

اما فقط حرف ما را قبول نکنید. ما با سه مدیر شبکه های اجتماعی صحبت کردیم که موفقیت چشمگیری را در این سیستم عامل دیده اند و از آنها خواسته ایم نکات برتر LinkedIn خود را به اشتراک بگذارند:

  1. Wealthsimple ، مگان شارپ
  2. بعداً ، کریستین کالینگ
  3. AfterShip ، کیا فونگ
  4. نکته LinkedIn شماره 1: از طریق داستان سرایی معتبر از Wealthsimple درگیر شوید

    Wealthsimple یک سال بزرگ را سپری می کند: نام تجاری ICYMI فقط یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های فناوری خصوصی در تاریخ کانادا را افزایش داده است!

    در LinkedIn ، آنها در ایجاد تعامل با محتوای مارک تجاری از مجله و کمپین های تبلیغاتی خود متمرکز شده اند.

    مگان شارپ ، رهبر اجتماعی Wealthsimple ، توضیح می دهد: "رویکرد ما به محتوای LinkedIn تماماً در مورد انسان سازی پول و شکستن تابوها با داستان های واقعاً معتبر و خام است."

  5. آیا بیشترین بهره را از LinkedIn می گیرید؟ 

    با وجود میلیون ها صفحه شرکت و اعضای جداگانه در این سیستم عامل ، این فضا فقط برای اهداف استخدام نیست.

    LinkedIn مجموعه گسترده ای از فرصت های بازاریابی را برای ایجاد نام تجاری خود به عنوان یک رهبر فکری ، افزایش دید و افزایش فروش ارائه می دهد.

    ما با سه مدیر رسانه های اجتماعی صحبت کردیم - با سطح تعامل چشمگیر - برای به اشتراک گذاشتن نکات برتر LinkedIn!

  6. LinkedIn بهترین روشهای بازاریابی از کارشناسان 

    با 57 میلیون شرکت بر روی پلت فرم، لینک تبدیل شده است یکی از کانال های رسانه های اجتماعی بالا به واقع رشد کسب و کار خود را. 

    این بدان معناست که اهمیت ادغام استراتژی بازاریابی LinkedIn در ساختار نام تجاری شما قابل چشم پوشی نیست.

    اما فقط حرف ما را قبول نکنید. ما با سه مدیر شبکه های اجتماعی صحبت کردیم که موفقیت چشمگیری را در این سیستم عامل دیده اند و از آنها خواسته ایم نکات برتر LinkedIn خود را به اشتراک بگذارند:

  7. Wealthsimple ، مگان شارپ
  8. بعداً ، کریستین کالینگ
  9. AfterShip ، کیا فونگ
  10. در حالی که مهمترین اولویت AfterShip در LinkedIn یافتن کارمندان عالی است ، Kia Fung - مدیر برند آمریکای شمالی این شرکت - با این هدف که هدف اصلی آنها "پرورش جامعه LinkedIn از کاربران AfterShip است که از طریق رهبری فکری به مارک و محصولات ما علاقه مند هستند."

    و محتوای LinkedIn AfterShip مثالی عالی در مورد چگونگی استفاده از LinkedIn فقط برای اهداف استخدام است. 

  11. آیا بیشترین بهره را از LinkedIn می گیرید؟ 

    با وجود میلیون ها صفحه شرکت و اعضای جداگانه در این سیستم عامل ، این فضا فقط برای اهداف استخدام نیست.

    LinkedIn مجموعه گسترده ای از فرصت های بازاریابی را برای ایجاد نام تجاری خود به عنوان یک رهبر فکری ، افزایش دید و افزایش فروش ارائه می دهد.

    ما با سه مدیر رسانه های اجتماعی صحبت کردیم - با سطح تعامل چشمگیر - برای به اشتراک گذاشتن نکات برتر LinkedIn!

    LinkedIn بهترین روشهای بازاریابی از کارشناسان 

    با 57 میلیون شرکت بر روی پلت فرم، لینک تبدیل شده است یکی از کانال های رسانه های اجتماعی بالا به واقع رشد کسب و کار خود را. 

    این بدان معناست که اهمیت ادغام استراتژی بازاریابی LinkedIn در ساختار نام تجاری شما قابل چشم پوشی نیست.

    اما فقط حرف ما را قبول نکنید. ما با سه مدیر شبکه های اجتماعی صحبت کردیم که موفقیت چشمگیری را در این سیستم عامل دیده اند و از آنها خواسته ایم نکات برتر LinkedIn خود را به اشتراک بگذارند:

  12. Wealthsimple ، مگان شارپ
  13. بعداً ، کریستین کالینگ
  14. AfterShip ، کیا فونگ
  15. از این شبکه تجارت گرا بهره ببرید و تماشا کنید که بازدیدکنندگان را به دنبال کننده و دنبال کننده را به لید تبدیل می کنید!

    پست های LinkedIn خود را در کنار سایر محتوای اجتماعی خود با استفاده از ابزارهای آسان برای مدیریت رسانه های اجتماعی بعداً برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید ! امروز ثبت نام کنید - هیچ کارت اعتباری مورد نیاز نیست. 

    آماده اید تا استراتژی LinkedIn خود را به مرحله بعدی برسانید؟ از قبل با بعداً پست های Linkedin خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید :  

     
     

     

    نکته LinkedIn شماره 1: از طریق داستان سرایی معتبر از Wealthsimple درگیر شوید

    Wealthsimple یک سال بزرگ را سپری می کند: نام تجاری ICYMI فقط یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های فناوری خصوصی در تاریخ کانادا را افزایش داده است!

    در LinkedIn ، آنها در ایجاد تعامل با محتوای مارک تجاری از مجله و کمپین های تبلیغاتی خود متمرکز شده اند.

    مگان شارپ ، رهبر اجتماعی Wealthsimple ، توضیح می دهد: "رویکرد ما به محتوای LinkedIn تماماً در مورد انسان سازی پول و شکستن تابوها با داستان های واقعاً معتبر و خام است."

     

    یک نگاه به صفحه LinkedIn آنها بیندازید و به موقع و مرتبط با مارک تجاری ، ویژگی های سرمقاله و بسیاری از موضوعات همیشه سبز را پیدا کنید که به آموزش خوانندگان کمک می کند.

    مگان توضیح می دهد : "محتوایی که بهترین عملکرد را برای ما دارد ، این است که مردم پشت پرده Wealthsimple نگاه می کنند - خواه کانون توجه افراد ثروتمند باشد ، هم غواصی عمیق در تیم ها و گروه های منابع کارمندان ، یا مشارکت های هیجان انگیز ."

    و وقتی صحبت از رانندگی با بیشترین تعداد کلیک روی پلتفرم می شود ، اشتراک مگان کلیدی بودن آن را به اشتراک می گذارد.

    "اصالت در هسته اصلی برند Wealthsimple است. ما یک صدای نام تجاری داریم که بی احترامی و سرگرم کننده است ، و این تفکر را به استراتژی LinkedIn خود وارد می کنیم. "

    نکته LinkedIn شماره 2: مخاطبان خود را از طریق سازگاری بعداً افزایش دهید

    در بعد ، استراتژی لینک رسانه های اجتماعی مدیر کریستین Colling ساده است: به طور منظم به روز رسانی به اشتراک بگذارید و فعال باقی بماند بر روی پلت فرم. 

    "برخلاف سایر کانال های اجتماعی ما - که ما عمدتا محتوای وبلاگ خود را تبلیغ می کنیم - LinkedIn کانال خوبی برای به روز نگه داشتن جامعه ما در مورد همه موارد بعدا بوده است: به روزرسانی های شرکت و محصولات ، اخبار صنعت و آگهی های استخدام." 

     

    به گفته کریستین ، یکی از بهترین راه ها برای رشد مخاطبان LinkedIn ، ثبات قدم است. وقتی به طور منظم در LinkedIn اشتراک می گذارید ، مخاطبان شما انتظار دارند و شما را به عنوان یک رهبر یا مربی در صنعت خود می بینند. 

    اما نکته منفی در ارسال محتوای سازگار این است که می تواند وقت گیر باشد.

    با این حال ، روش هایی وجود دارد که استراتژی ارسال LinkedIn شما را آسان تر و کارآمدتر می کند.

    "بعداً ابزار برنامه ریزی LinkedIn به ما اجازه می دهد تا تمام پست های چندرسانه ای خود را در یک ساعت قدرت تولیدی برنامه ریزی و برنامه ریزی کنیم - بنابراین می توانیم مطالب خود را به صورت دسته جمعی آماده کنیم ، آرام بنشینیم و رشد جامعه LinkedIn خود را مشاهده کنیم. به علاوه ، استفاده از آن 100٪ رایگان است. " 

    نکته LinkedIn شماره 3: ایجاد آگاهی از نام تجاری از طریق رهبری فکر از AfterShip

    در حالی که مهمترین اولویت AfterShip در LinkedIn یافتن کارمندان عالی است ، Kia Fung - مدیر برند آمریکای شمالی این شرکت - با این هدف که هدف اصلی آنها "پرورش جامعه LinkedIn از کاربران AfterShip است که از طریق رهبری فکری به مارک و محصولات ما علاقه مند هستند."

    و محتوای LinkedIn AfterShip مثالی عالی در مورد چگونگی استفاده از LinkedIn فقط برای اهداف استخدام است. 

    یکی از بهترین راه ها برای این کار پاشیدن محتوای جذاب و مرتبط با کسب و کار شما است ، مانند مثال زیر:

     

    "هنگامی که محتوای معنی داری تولید می کنید و با جامعه خود گفتگو می کنید ، به زودی آگاهی از برند خود را ایجاد خواهید کرد."

    کیا مارک های تجاری را تشویق می کند تا روش های مختلف ارائه اطلاعات مربوطه را برای کمک به تسهیل گفتگو و به نوبه خود ، افزایش تعامل و حفظ مشتری تجربه کنند.

    با استفاده از استراتژی محتوای مناسب و این نکات خبره LinkedIn ، این پلتفرم می تواند به شما در ایجاد شناخت برند ، بینش و درک بهتر مخاطبان خود و افزایش تعامل کمک کند.

     

     

    آماده اید تا استراتژی LinkedIn خود را به مرحله بعدی برسانید؟ از قبل با بعداً پست های Linkedin خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید :  
     
     

    نکته LinkedIn شماره 1: از طریق داستان سرایی معتبر از Wealthsimple درگیر شوید

    Wealthsimple یک سال بزرگ را سپری می کند: نام تجاری ICYMI فقط یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های فناوری خصوصی در تاریخ کانادا را افزایش داده است!

    در LinkedIn ، آنها در ایجاد تعامل با محتوای مارک تجاری از مجله و کمپین های تبلیغاتی خود متمرکز شده اند.

    مگان شارپ ، رهبر اجتماعی Wealthsimple ، توضیح می دهد: "رویکرد ما به محتوای LinkedIn تماماً در مورد انسان سازی پول و شکستن تابوها با داستان های واقعاً معتبر و خام است."

     

    یک نگاه به صفحه LinkedIn آنها بیندازید و به موقع و مرتبط با مارک تجاری ، ویژگی های سرمقاله و بسیاری از موضوعات همیشه سبز را پیدا کنید که به آموزش خوانندگان کمک می کند.

    مگان توضیح می دهد : "محتوایی که بهترین عملکرد را برای ما دارد ، این است که مردم پشت پرده Wealthsimple نگاه می کنند - خواه کانون توجه افراد ثروتمند باشد ، هم غواصی عمیق در تیم ها و گروه های منابع کارمندان ، یا مشارکت های هیجان انگیز ."

    و وقتی صحبت از رانندگی با بیشترین تعداد کلیک روی پلتفرم می شود ، اشتراک مگان کلیدی بودن آن را به اشتراک می گذارد.

    "اصالت در هسته اصلی برند Wealthsimple است. ما یک صدای نام تجاری داریم که بی احترامی و سرگرم کننده است ، و این تفکر را به استراتژی LinkedIn خود وارد می کنیم. "

    نکته LinkedIn شماره 2: مخاطبان خود را از طریق سازگاری بعداً افزایش دهید

    در بعد ، استراتژی لینک رسانه های اجتماعی مدیر کریستین Colling ساده است: به طور منظم به روز رسانی به اشتراک بگذارید و فعال باقی بماند بر روی پلت فرم. 

    "برخلاف سایر کانال های اجتماعی ما - که ما عمدتا محتوای وبلاگ خود را تبلیغ می کنیم - LinkedIn کانال خوبی برای به روز نگه داشتن جامعه ما در مورد همه موارد بعدا بوده است: به روزرسانی های شرکت و محصولات ، اخبار صنعت و آگهی های استخدام." 

     

    به گفته کریستین ، یکی از بهترین راه ها برای رشد مخاطبان LinkedIn ، ثبات قدم است. وقتی به طور منظم در LinkedIn اشتراک می گذارید ، مخاطبان شما انتظار دارند و شما را به عنوان یک رهبر یا مربی در صنعت خود می بینند. 

    اما نکته منفی در ارسال محتوای سازگار این است که می تواند وقت گیر باشد.

    با این حال ، روش هایی وجود دارد که استراتژی ارسال LinkedIn شما را آسان تر و کارآمدتر می کند.

    "بعداً ابزار برنامه ریزی LinkedIn به ما اجازه می دهد تا تمام پست های چندرسانه ای خود را در یک ساعت قدرت تولیدی برنامه ریزی و برنامه ریزی کنیم - بنابراین می توانیم مطالب خود را به صورت دسته جمعی آماده کنیم ، آرام بنشینیم و رشد جامعه LinkedIn خود را مشاهده کنیم. به علاوه ، استفاده از آن 100٪ رایگان است. " 

    نکته LinkedIn شماره 3: ایجاد آگاهی از نام تجاری از طریق رهبری فکر از AfterShip

     

     

    آماده اید تا استراتژی LinkedIn خود را به مرحله بعدی برسانید؟ از قبل با بعداً پست های Linkedin خود را برنامه ریزی و برنامه ریزی کنید :  
     

     

    نکته LinkedIn شماره 1: از طریق داستان سرایی معتبر از Wealthsimple درگیر شوید

    Wealthsimple یک سال بزرگ را سپری می کند: نام تجاری ICYMI فقط یکی از بزرگترین سرمایه گذاری های فناوری خصوصی در تاریخ کانادا را افزایش داده است!

    در LinkedIn ، آنها در ایجاد تعامل با محتوای مارک تجاری از مجله و کمپین های تبلیغاتی خود متمرکز شده اند.

    مگان شارپ ، رهبر اجتماعی Wealthsimple ، توضیح می دهد: "رویکرد ما به محتوای LinkedIn تماماً در مورد انسان سازی پول و شکستن تابوها با داستان های واقعاً معتبر و خام است."

     

    یک نگاه به صفحه LinkedIn آنها بیندازید و به موقع و مرتبط با مارک تجاری ، ویژگی های سرمقاله و بسیاری از موضوعات همیشه سبز را پیدا کنید که به آموزش خوانندگان کمک می کند.

    مگان توضیح می دهد : "محتوایی که بهترین عملکرد را برای ما دارد ، این است که مردم پشت پرده Wealthsimple نگاه می کنند - خواه کانون توجه افراد ثروتمند باشد ، هم غواصی عمیق در تیم ها و گروه های منابع کارمندان ، یا مشارکت های هیجان انگیز ."

    و وقتی صحبت از رانندگی با بیشترین تعداد کلیک روی پلتفرم می شود ، اشتراک مگان کلیدی بودن آن را به اشتراک می گذارد.

    "اصالت در هسته اصلی برند Wealthsimple است. ما یک صدای نام تجاری داریم که بی احترامی و سرگرم کننده است ، و این تفکر را به استراتژی LinkedIn خود وارد می کنیم. "